Har06 schreef:TeunBosseman [naam verwijderd door de Moderator], hebben jullie ook al ervaring met UPC?, natuurlijk ligt het probleem vaak aan de eigen gemonteerde kabels en connectors.
Door de leverancier van de TV even de signaalsterkte laten doormeten cq het vmeetapparaat even lenen.
Ik heb in de afgelopen jaren zo,n 5 tal monteurs van UPC over de vloer gehad, bijna altijd binnen 2 a 3 werkdagen,of de policy van UPC het laatste half jaar veranderd is weet ik uiteraard niet uit eigen ervaring.
Hmmm ivm paar dagen weg helaas gemist wat verwijderd is.....anyway....har/henri ik heb wel ervaring met upc ja, heb dit reeds in andere topics vermeld, maar selectief geheugen zeker ?
Het zal best SOMS aan de eigen kabels liggen maar laat ik nu net geklonken hirschman kabels hebben en upc claimt dat aan mn kabels lag.....yeah right.
En dat jij geen ervaring hebt met wat de policy is van upc de laatste 6 maanden ......yeah right.......wel eerlijk blijven he.