LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC slechte service

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Teunbosseman
Contacteer:

Re: UPC slechte service

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Har06 schreef:TeunBosseman [naam verwijderd door de Moderator], hebben jullie ook al ervaring met UPC?, natuurlijk ligt het probleem vaak aan de eigen gemonteerde kabels en connectors.
Door de leverancier van de TV even de signaalsterkte laten doormeten cq het vmeetapparaat even lenen.
Ik heb in de afgelopen jaren zo,n 5 tal monteurs van UPC over de vloer gehad, bijna altijd binnen 2 a 3 werkdagen,of de policy van UPC het laatste half jaar veranderd is weet ik uiteraard niet uit eigen ervaring.

Hmmm ivm paar dagen weg helaas gemist wat verwijderd is.....anyway....har/henri ik heb wel ervaring met upc ja, heb dit reeds in andere topics vermeld, maar selectief geheugen zeker ?

Het zal best SOMS aan de eigen kabels liggen maar laat ik nu net geklonken hirschman kabels hebben en upc claimt dat aan mn kabels lag.....yeah right.
En dat jij geen ervaring hebt met wat de policy is van upc de laatste 6 maanden ......yeah right.......wel eerlijk blijven he.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

TeunBosseman, je overschat jezelf, ik ga jouw topics niet volgen laat staan dat ik ze ergens opsla :).
En nee, het laatste half jaar heb ik geen monteurs van UPC over de vloer gehad.
En ja, ik heb ervaring met signaalsterkte,door m,n matig eindsignaal kan ik geen HD tv uitzendingen ontvangen,ligt aan een 17 m1 buitenkabel in de tuin en onder de vijver door. Zelfs een Hirschmann eindversterker brengt nauwelijks verbetering. :wink:

Teunbosseman
Contacteer:

Har06 schreef:TeunBosseman, je overschat jezelf, ik ga jouw topics niet volgen laat staan dat ik ze ergens opsla :).
En nee, het laatste half jaar heb ik geen monteurs van UPC over de vloer gehad.
En ja, ik heb ervaring met signaalsterkte,door m,n matig eindsignaal kan ik geen HD tv uitzendingen ontvangen,ligt aan een 17 m1 buitenkabel in de tuin en onder de vijver door. Zelfs een Hirschmann eindversterker brengt nauwelijks verbetering. :wink:

Mijn topics ?? Ik kom jou en je vorige nick toevalligerwijs veelvuldig tegen in de UPC topics waar wij beide reageren, heeft niks met overschatten te maken hoor, en opslaan spreek ik ook nergens over....je geeft me teveel eer.

Eindversterker zal niet werken, woord zegt het al...versterkt aan het eind.
Als je aan het einde je een zwak signaal hebt versterk je dat alleen maar... je dient aan de voorkant te versterken.

http://www.centralpoint.nl/versterkers/ ... um-972726/

UPC Webcare
verified

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

@maartje1981,

Inmiddels heb ik telefonisch contact gehad met uw partner en is de afspraak vervroegd naar morgenavond. Ik ga er van uit dat de problemen door de monteur worden verholpen.

Ik neem voor de zekerheid donderdag nog wel even telefonisch contact met jullie op om te informeren of alles naar behoren werkt.

Har06

UPC Webcare schreef:@maartje1981,

Inmiddels heb ik telefonisch contact gehad met uw partner en is de afspraak vervroegd naar morgenavond. Ik ga er van uit dat de problemen door de monteur worden verholpen.

Ik neem voor de zekerheid donderdag nog wel even telefonisch contact met jullie op om te informeren of alles naar behoren werkt.
Kijk zo kan het dus ook, Maartje hou je ons op de hoogte :), succes :wink:

Teunbosseman
Contacteer:

Har06 schreef:

Jaja, eerst Maartje betichten dat zij flink in de zak blaast en UPC niet al te vriendelijk bejegend zou hebben en nu speel je mooie sjans.

Zo had het vanaf het begin gemoeten, maar wel eens of je de uitslag zou kunnen laten weten.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Teunbosseman schreef:
Har06 schreef:

Jaja, eerst Maartje betichten dat zij flink in de zak blaast en UPC niet al te vriendelijk bejegend zou hebben en nu speel je mooie sjans.

Zo had het vanaf het begin gemoeten, maar wel eens of je de uitslag zou kunnen laten weten.

En niet te vergeten dat har/henrie in een topic van Ziggo blij is, dat de analoge Duitse zenders verdwenen zijn!
Geweldig, UPC en Ziggo samen bij har! :lol:

Har06

En niet te vergeten dat Har06 in een topic van Ziggo blij is, dat de analoge Duitse zenders verdwenen zijn!
Geweldig, UPC en Ziggo samen bij Har! prikker van Nevermind waarom ===

Neeeee, never Ziggo nevermind, mijn Limburgse familie heeft al genoeg last van Ziggo, zij liggen er allemaal niet wakker van dat de analoge Duitse zenders verdwenen zijn, UPC geeft de digitale Duitse zenders overigens wel door,van mij mogen die ook geskipt worden door UPC :lol:

nevermind

Har06 schreef:En niet te vergeten dat Har06 in een topic van Ziggo blij is, dat de analoge Duitse zenders verdwenen zijn!
Geweldig, UPC en Ziggo samen bij Har! prikker van Nevermind waarom ===

Neeeee, never Ziggo nevermind, mijn Limburgse familie heeft al genoeg last van Ziggo, zij liggen er allemaal niet wakker van dat de analoge Duitse zenders verdwenen zijn, UPC geeft de digitale Duitse zenders overigens wel door,van mij mogen die ook geskipt worden door UPC :lol:

Dit schrijf je toch over Ziggo:

Har06

Antwoord met een citaat
Bericht 06 apr 2012 10:36
Ziggo heeft de analoge zenders eruit geknikkerd , prima toch, ik mis de duitse zenders niet
:lol:

Har06

Ziggo heeft de analoge zenders eruit geknikkerd , prima toch, ik mis de duitse zenders niet :lol:[/quote]

Bovenstaande wil toch niet zeggen dat ik Ziggo als kabelaar heb, waar ik woon zit UPC als kabelaar, het is wel waar dat ik duitse zenders niet mis, ik bekijk ze nooit :lol: Nevermind: lezen en niet je hand overspelen :oops:

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

waar ik woon zit UPC als kabelaar
Daar vertel je ons niks nieuws mee, dat is overduidelijk :lol:

Wij hebben hier in de wijk heel veel mensen met klachten over UPC dus denk toch niet dat die zo overdreven goed is?

nevermind

Har06 schreef:Ziggo heeft de analoge zenders eruit geknikkerd , prima toch, ik mis de duitse zenders niet :lol:
Bovenstaande wil toch niet zeggen dat ik Ziggo als kabelaar heb, waar ik woon zit UPC als kabelaar, het is wel waar dat ik duitse zenders niet mis, ik bekijk ze nooit :lol: Nevermind: lezen en niet je hand overspelen :oops:[/quote]

Je geeft aan, dat Ziggo de Duitse zenders heeft verwijderd, maar je mist deze niet.
Dus is het te lezen dat je Ziggo hebt.
Ik had toen ook de opmerking gemaakt, je hebt toch UPC, maar daarop heb je helaas niet geantwoord.
Ik lees wel goed, tenminste als je bij de waarheid blijft! :wink:

maartje1981

Ongelezen bericht door maartje1981 »

Ik ben blij dat de monteur vandaag komt in plaats van volgende week. Fijn dat het nu wel snel opgelost kan worden :wink:

maartje1981

Har06 schreef:

Ja hoor, ik zal jullie op de hoogte houden. Ik ga er van uit dat het vanavond opgelost word :wink:

maartje1981

De monteur is net weg. De mediabox was kapot, dus we hebben een nieuwe gekregen. Alles werkt nu weer perfect :D

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Mooi dat je weer beeld hebt, signaalnivo's zijn wel goed nu ?

Teunbosseman
Contacteer:

maartje1981 schreef:De monteur is net weg. De mediabox was kapot, dus we hebben een nieuwe gekregen. Alles werkt nu weer perfect :D

Toppie !

Lag dus niet aan je kabels :mrgreen:

maartje1981

bprosman schreef:Mooi dat je weer beeld hebt, signaalnivo's zijn wel goed nu ?

Gek genoeg was volgens de meetapparatuur van de monteur het signaal wel goed. Misschien lag dat ook aan de mediabox?
De signaalsterkte zit nu op 50% en de signaalkwaliteit op 100% :wink:

maartje1981

Teunbosseman schreef:
maartje1981 schreef:De monteur is net weg. De mediabox was kapot, dus we hebben een nieuwe gekregen. Alles werkt nu weer perfect :D

Toppie !

Lag inderdaad niet aan de kabels. Dat had de monteur ook heel snel gezien :mrgreen:

Har06

maartje1981 schreef:
Teunbosseman schreef:

Toppie !

Lag inderdaad niet aan de kabels. Dat had de monteur ook heel snel gezien :mrgreen:

Prima , dan heeft de monteur ook niets gekost, eind goed al goed,
UPC reageert schijnbaar vlugger als er van uit de sociale media druk gezet wordt, een kwalijke zaak van alle providers :wink:

Gesloten