LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
riddert
Berichten: 2172
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Ongelezen bericht door riddert »

Ja, het zit sommige mensen niet mee.....

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Ongelezen bericht door berndv »

Een zeer bekende quote uit een Zeer bekend programma over een clown en een acrobaat:
Ik heb ook altijd pech
:lol:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

goh ben er een beetje stil van.....

tja zo zie je de een heeft nooit wat en de ander maakt van alles mee...

hoe zijn de zaken eigenlijk afgelopen,de aanklachten enz?allemaal wel goed??

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

En je moet er wel boodschappen doen omdat ze helaas een van de goedkopere supermarkten zijn.
Je hebt wel meer keus .. :mrgreen:
Uit
http://www.supers.nl

Prijsvergelijking.
Gemiddelde laatste 6 metingen

Nettorama 50.92€
Hoogvliet 51.84€
Bonimarkt 52.07€
Supercoop 52.12€
Vomar 52.29€
Jumbo 52.30€
Dekamarkt 52.48€
Bas Dirk Digros 52.60€
Deen 52.71€
C1000 53.09€
Jan Linders 53.52€
Plus 53.64€
Coop 53.95€
Albert Heijn 54.13€

riddert
Berichten: 2172
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Ongelezen bericht door riddert »

@TS,

In de naastgelegen Parkwijk, vanuit de Filmwijk vrij eenvoudig te bereiken voor de meeste bewoners, zit een AH.

Deze is in de vergelijking ietsje duurder, maar het vlees is er niet bedorven, de andijvie is vers, er wordt niet met de andijvie gevoetbald in de winkel, en de cola komt ook niet naar beneden vallen.

Misschien is dit een optie voor u om voortaan daar uw dagelijkse boodschapjes te halen?

witte angora
Berichten: 31464
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Ongelezen bericht door witte angora »

Je kunt ook een flesje cola minder halen, met het geld dat je uitspaart kun je dan fatsoenlijke boodschappen halen. Cola is toch alleen maar slecht voor het gebit. :wink:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

nou voor die 1.87 verschil tussen de vomar en de ah,is toch 1,87?
dan zou ik me leven niet wagen!!

stel dat je die fles cola op je teen krijgt zeg hey! dan moet je nog je eigen risico betalen voor de zorg en dan ben je nog duurder uit :lol: ....kan je toch beter naar de ah gaan?

mis wel de lidl en de aldi in het rijtje :lol:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

rozemarijntje schreef:goh ben er een beetje stil van.....

tja zo zie je de een heeft nooit wat en de ander maakt van alles mee...

hoe zijn de zaken eigenlijk afgelopen,de aanklachten enz?allemaal wel goed??

Inderdaad erg vreselijk allemaal.
Heb ook zitten lezen maar verder staat er niet echt iets over hoe het allemaal is afgelopen.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Ongelezen bericht door bprosman »

Cola is toch alleen maar slecht voor het gebit.
Er is tegenwoordig ook suikervrije hoor :wink:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

bprosman schreef:
Cola is toch alleen maar slecht voor het gebit.
Er is tegenwoordig ook suikervrije hoor :wink:
Wow en die is me toch lekker.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Ongelezen bericht door bprosman »

Is heel goed te doen hoor, maar ik geef t meteen toe, ik heb geen smaak :wink:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ik drink alleen maar water en groene thee....nou gezonder kan niet...

en een kilo zak paaseitjes... :lol: :lol: :lol: dat is minder gezond. :oops:

maar wel serieus,ik proef geen verschil meer eerlijk gezegd..na al die jaren light al ik het eens drink!

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Ongelezen bericht door dhc »

bprosman schreef:
Minimaal drie keer in de week cola kopen,terwijl je naar de goedkoopste moet?
Over verkeerde keuzes maken gesproken.....
Dat ligt er maar net aan hoeveel je kunt/wilt sjouwen, zelf ga ik 1 keer in de week en neem dan voldoende mee, mijn vriendin neemt vanwege het gewicht hoogstens een half litertje melk en / of frisdrank per keer mee maar gaat wel iedere dag.

Tja, je snapt het niet....als je naar de goedkoopste moet, dan koop je dus geen drie keer in de week cola!

Kulverhaal dus!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

dhc schreef: Tja, je snapt het niet....als je naar de goedkoopste moet, dan koop je dus geen drie keer in de week cola!

Kulverhaal dus!
Of het een kulverhaal is weet ik niet MAAR als je al een fles hebt laten vallen op je teen en daardoor je teen hebt gebroken en een dag later of paar dagen later neem je je kindje mee en laat je daar vlakbij staan en de fles valt net langs het kindje af.....hmm dan klopt er in mijn ogen iets niet.

@dhc, heb je de andere topics al bekeken die TS geopend heeft in het verleden ?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ts reageerd niet meer?misschien iets verkeerds gegeten van de volmar?
andijvie??
of de colafles is nu echt verkeerd terecht gekomen... :lol:

@TS grapje...

karin38
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 okt 2009 08:52

Re: Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Ongelezen bericht door karin38 »

:mrgreen: Ha, ha, wat is iedereen toch lekker hatelijk. Niemand kent mij, maar iedereen heeft zijn oordeel al klaar. Alle oude onderwerpen die iemand zo aardig was om op te attenderen. Ach dat zijn oude koeien van jaren geleden. Al lang achterhaald en oud.

Heel leuk over iemand te oordelen zonder die persoon te kennen of van de situatie werkelijk af te weten. Als iemand commentaar of leukigheid of hatelijkheden over mij heeft, stuur me dan een privé bericht. Reageer dan persoonlijk op mijn onderwerpen. Ach ja, je hebt altijd mensen wiens hobby het is te katten via dit soort forums. Van wie het een dagbesteding is om dit soort hatelijkheden op dit forum te zetten.

Heel erg leuk hoor katten op anderen, op personen die jullie in het geheel niet kennen. Al een mening klaar hebben zonder de persoon persoonlijk te benaderen. Wees een held in plaats van een bange muis en mail me persoonlijk via dit forum, dan kan ik op een normale manier de discussie met jullie aangaan in plaats van met stront te gooien via dit forum.

Dit is de meest gemene en laffe manier om over dit onderwerp te discussiëren.
Ik zal dan ook niet meer verder reageren op dit laffe gedoe. Reageer maar raak nu verder als het jullie gelukkig maakt. Vooral door blijven gaan met dit laffe gedoe. Verder hele fijne paasdagen gewenst.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Ongelezen bericht door berndv »

karin38 schreef::mrgreen: Ha, ha, wat is iedereen toch lekker hatelijk. Niemand kent mij, maar iedereen heeft zijn oordeel al klaar. Alle oude onderwerpen die iemand zo aardig was om op te attenderen. Ach dat zijn oude koeien van jaren geleden. Al lang achterhaald en oud.

Heel leuk over iemand te oordelen zonder die persoon te kennen of van de situatie werkelijk af te weten. Als iemand commentaar of leukigheid of hatelijkheden over mij heeft, stuur me dan een privé bericht. Reageer dan persoonlijk op mijn onderwerpen. Ach ja, je hebt altijd mensen wiens hobby het is te katten via dit soort forums. Van wie het een dagbesteding is om dit soort hatelijkheden op dit forum te zetten.

Heel erg leuk hoor katten op anderen, op personen die jullie in het geheel niet kennen. Al een mening klaar hebben zonder de persoon persoonlijk te benaderen. Wees een held in plaats van een bange muis en mail me persoonlijk via dit forum, dan kan ik op een normale manier de discussie met jullie aangaan in plaats van met stront te gooien via dit forum.

Dit is de meest gemene en laffe manier om over dit onderwerp te discussiëren.
Ik zal dan ook niet meer verder reageren op dit laffe gedoe. Reageer maar raak nu verder als het jullie gelukkig maakt. Vooral door blijven gaan met dit laffe gedoe. Verder hele fijne paasdagen gewenst.
De pot verwijt de ketel :lol:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@ Karin, het zou ook fijn zijn dat je reageert op de leden
die normale vragen aan je stellen wat met dit topic te maken heeft.

Jij opent een topic en dan kun je verwachten dat mensen antwoorden en hun mening erover geven en je vragen erover stellen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Mischien wil je nu wel hier op antwoorden Karin.
Chocomelk schreef:
karin38 schreef:De Vomar supermarkt op Walt Disneyplantsoen in Almere Filmwijk is zeer onveilig. Je doet boodschappen in deze winkel, je gaat naar de afdeling waar de flessen fris staan. Je pakt een fles cola van anderhalve liter. Op het moment dat je een fles pakt, valt de volgende fles al naar beneden. Op je voet met als gevolg een gebroken teen. Dit gebeurd omdat de flessen precies op het randje staat van de stelling en de flessen zeer dicht tegen elkaar gezet zijn door het winkelpersoneel. Je dient een klacht in bij de filiaalchef, maar die stuurt de verantwoordelijkheid door naar het hoofdkantoor en veranderd de situatie op de frisafdeling geheel niet. Je dient bij het hoofdkantoor een schadeclaim in.

De volgende dag ga je met je kind weer boodschappen doen in deze winkel en je wilt weer een fles cola pakken maar weer valt er een fles bijna naar beneden toe, je kunt net voorkomen dat je kind ook een gebroken voet of teen op loopt. Weer neem je contact op met het hoofdkantoor maar daar geven ze nog steeds niet thuis.
Je weet het en toch laat jij je kind dichtbij die stelling van flessen staan !?

Een paar dagen later doe je weer boodschappen en weer wil je een fles cola pakken en weer valt er bijna twee flessen naar beneden toe. Weer net op tijd kun je erger voorkomen. Weer zeg je het tegen het personeel van deze winkel en ze reageren er amper op. Weer probeer je contact op te nemen met het hoofdkantoor, en weer geven ze niet thuis tot de directie aan toe.
De filiaalchef weigert om de situatie daar aan te passen, u moet bij het hoofdkantoor zijn. De directie of de verkoopmanager zijn nooit te bereiken.
Je hebt toch wel erg pech zeg telkens met dezelfde cola flessen.

En je moet er wel boodschappen doen omdat ze helaas een van de goedkopere supermarkten zijn.
Je MOET niets !

Maar dat is niet het enige daar in die winkel. Zeer slecht vlees, vaak lege schappen, bedorven producten zoals vers gesneden andijvie. Of je vind stukjes vlees in de andijvie of het winkelpersoneel loopt tegen gevallen andijvie aan te schoppen over een vieze vloer. Kapotte flessen halfvolle melk omdat deze plastic flessen moeten en moeten in de stelling passen en zo doen ze dat met verse vla ook. En er vooral niets van zeggen want dan heb je opeens vier tot vijf jonge personeelsleden om je heen die je intimideren.
En toch ga je er telkens weer heen omdat het zo goedkoop is, sorry dat is onbegrijpelijk voor me.

De filiaalchef is er zelden of nooit aanwezig. De directie dus ook niet.
En wat was de reactie van het hoofdkantoor ?
Je zegt dat ze niet thuisgeven wat bedoel je daar precies mee ?
Welke schade wilde je claimen, van je gebroken teen ?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Onveilige situatie Vomar Supermarkt Almere Filmwijk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

karin38 schreef::mrgreen: Ha, ha, wat is iedereen toch lekker hatelijk. Niemand kent mij, maar iedereen heeft zijn oordeel al klaar. Alle oude onderwerpen die iemand zo aardig was om op te attenderen. Ach dat zijn oude koeien van jaren geleden. Al lang achterhaald en oud.
Ieder mens mag/kan hier reageren op een topic wat geopend word.

Heel leuk over iemand te oordelen zonder die persoon te kennen of van de situatie werkelijk af te weten. Als iemand commentaar of leukigheid of hatelijkheden over mij heeft, stuur me dan een privé bericht. Reageer dan persoonlijk op mijn onderwerpen. Ach ja, je hebt altijd mensen wiens hobby het is te katten via dit soort forums. Van wie het een dagbesteding is om dit soort hatelijkheden op dit forum te zetten.
Het is ook niet prettig voor leden dat je niet antwoord op vragen die ze je stellen, dus verwijt een ander niet dat ze niets van de situatie afweten.

Heel erg leuk hoor katten op anderen, op personen die jullie in het geheel niet kennen. Al een mening klaar hebben zonder de persoon persoonlijk te benaderen. Wees een held in plaats van een bange muis en mail me persoonlijk via dit forum, dan kan ik op een normale manier de discussie met jullie aangaan in plaats van met stront te gooien via dit forum.
Dit is toch ook persoonlijk aan jou, gewoon openbaar op het forum, waarom zou dat via pb moeten ?
Is toch geen privacy, iedereen mag het toch gewoon lezen ?


Dit is de meest gemene en laffe manier om over dit onderwerp te discussiëren.
Ik zal dan ook niet meer verder reageren op dit laffe gedoe. Reageer maar raak nu verder als het jullie gelukkig maakt. Vooral door blijven gaan met dit laffe gedoe. Verder hele fijne paasdagen gewenst.
Jammer dat je niet reageerd op je eigen topic, jammer dat je dat op andere topics ook niet doet. :?

Gesloten