CSM schreef:Uw tip was fantastisch hoor....
Ik vraag me alleen af waarom u zo zuur doet over de suggestie die Troyair deed.
En of mijn bijdragen waarde toevoegen, maakt me niet zo veel uit.
U leest ze en schrijft er een reactie op, dus blijkbaar raak ik een snaar.
U kunt ook niet reageren.
Neen jouw berichten voegen geen waarde toe, dat mag duidelijk zijn.
Ik reageer nu eens graag op rare opmerkingen welke mij betreffend hier geuit worden.
Waarom je niet op andere leden, welke het ongeveer hetzelfde hebben geschreven reageert, is mij intussen duidelijk.
Voor de volledigheid nog de voorwaarden van een creditcard wat betreffend het limiet, en mijn suggestie aan TS:
Bestedingslimiet Creditcards
De bestedingslimiet van een creditcard is het geldbedrag, waarmee u maandelijks betalingen kan doen. Dit is het maximale negatieve bedrag. Indien u probeert, toch meer uit te geven dan deze limiet, dan zal de creditcardmaatschappij deze betalingen weigeren. Bij veel creditcards is de maximale limiet afhankelijk van uw (bruto)-inkomen.
Bestedingslimiet verhogen
Gebruikt u een credit card regelmatig en wordt u beperkt door de bestedingslimiet, dan is het vaak mogelijk om uw bestedingslimiet te verhogen. Dit kan u doen door contact op te nemen met uw credit card maarschappij. Indien uw inkomen en betaalgedrag het toelaat, zal uw credit card maatschappij een verhoging toestaan.
Creditcards zonder bestedingslimiet
De American Express card heeft als enige geen bestedingslimiet. Aan het einde van de maand wordt echter wel automatisch uw totale openstaande card bedrag van uw betaalrekening afgeschreven.