LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is er iets met FBTO aan de hand??

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Duk2
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 apr 2012 10:48

Re: Is er iets met FBTO aan de hand??

Ongelezen bericht door Duk2 »

Eindelijk, op 9 mei dan toch m'n geld ontvangen van FBTO. Achtendertig dagen te laat. Wel met een rentevergoeding maar geen excuses voor de late betaling en nog steeds geen enkele reactie op de ingediende klacht.

Renske99
Berichten: 263
Lid geworden op: 19 dec 2011 13:00

Re: Is er iets met FBTO aan de hand??

Ongelezen bericht door Renske99 »

Als je iets van een verzekering moet kan dat lange tijd duren, bepaalde zaken brengen ze idd onder bij andere maatschappijen.

Nu moet ik heel eerlijk bekennen dat ik alleen maar hele goede ervaringen heb met de FBTO, het gaat weliswaar om andere zaken, maar ik verwacht ook geen wonderen.

Vorig jaar een schadegeval (auto) gemeld bij de verzekering (FBTO ja) volgens mij duurde het uitkeren van die schade iets langer dan een aantal jaren ervoor met mijn eigen auto, maar die is dan ook all risk verzekerd terwijl de 2de auto enkel wa verzekerd is, ik had toevallig wel bij die aanschaf een rechtsbijstand verzekering voor verkeer afgesloten.
Alles is keurig tot in de puntjes geregeld, geen enkele klacht.
Vriendelijke en begane medewerkers als je ze telefonisch benaderd, komen hun afspraken ook na en als ze beloven terug te bellen doen ze dat ook, misschien niet alla minuut maar ze moeten tenslotte tijd hebben om e.e.a uit te zoeken voor ze je kunnen bellen.

Ook vorig jaar door noodweer mijn stroomkastje van de omheining kadoek.
Oke eerst een medewerker die vertelde het kastje op te moeten sturen, en dan afwachten of het werkelijk het noodweer was geweest wat mijn kastje om zeep had geholpen.
Op zich begrijp ik die regel wel, maar het feit was wel dat de omheining dan weken zonder stroom zou zijn, en je paard zal maar uitbreken, dan heb ik nog een ander probleem erbij.
Ik besloot zelf een nieuw (en veel goedkoper) stroomkastje te kopen, ik wil mijn dieren niet de kans geven om uit te breken, de pony is slim genoeg om te weten dat de stroom het niet doet.
Daarna toch de FBTO weer gebeld het verhaal uitgelegt, deze mevrouw vond het allemaal heel begrijpelijk van mijn kant en beloofde het bedrag van het kastje over te maken.
Binnen 1 week had ik mijn centjes, keurig geregeld dus.

Gister een geval van stomme pech, de grootste hond geeft een poot tegen het raam van de tussendeur omdat er een dronken persoon voor mijn deur stond, je raad het al rinkeldekinkel raam kapot.
FBTO gebeld, zeer vriendelijke dame aan de telefoon, vroeg eerst naar de hond, regelde daarna alles en beloofde dat er een glaszetter zou bellen vandaag nog (gister dus).
Nog geen 10 minuten later belden die idd, en gistermiddag werd er gelijk een nieuw raam geplaatst.

Ik zeg het eerlijk het zijn andere zaken als waar ts het over heeft, maar ik loop weg met de FBTO, kan er niks anders van maken.
Ja sommige zaken zullen wat meer tijd vragen, maar uiteindelijk komt het allemaal goed.

TS verwacht een excuus (of bosje bloemen?) maar dan moet ik je uit de droom helpen, dat doet men tegenwoordig niet meer hoor.
Bij dergelijke grote bedrijven kan altijd iets misgaan, is niet erg (vind ik) als het uiteindelijk maar opgelost word, maar ik snap wel dat het vervelend is.
Als u al wist dat het per 1 april uitgekeerd moest worden, waarom dan bv in januari niet even met de instantie gebeld en gevraagt hoe het zit?
Dan had u geweten dat het wat langer zou duren.
Maar goed dat is achteraf natuurlijk, wel een leer voor de volgende keer.

Gesloten