Denk dat jij niet alle mijn postingen over Anderzorg hebt gelezen want Anderzorg doet alles fout!grun schreef:
Nu heb ik wel eens gelezen dat jij de premie achteraf, aan het eind van de maand, betaalt
Dit doe ik al jaren en is niet het probleem.
en bovendien per overschrijving ipv automatische incasso.
Ik krijg elke maand een acceptgiro en die betaal ik. Dat is al zo vanaf het begin dat ik er zit.
Ook staat in de voorwaarden dat voor betaling, anders dan automatische incasso, administratiekosten in rekening gebracht kunnen worden. Dus acceptgiro's gaan ze niet sturen, want dat kost geld om ze te printen, in een enveloppe te duwen en de portokosten te betalen.
Zij sturen al vanaf het begin gewoon elke maand een accept en daar zitten geen kosten aan.
Dat zijn allemaal kosten die vermijdbaar zijn en dus niet bij een budgetmerk horen.
Geen idee over welke kosten je het hebt??
.Anderzorg doet imho weinig fout maar jij bent degene die zich consequent niet aan de voorwaarden houdt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Anderzorg dubbele betaling maar geen teruggave
Re: Anderzorg dubbele betaling maar geen teruggave
Heb nu een officiele klacht bij Anderzorg ingedient aangezien zij mijn premiebetaling van Maart nu afgeboekt hebben op de betalingsregeling die niet bestaat, terwijl ik gewoon het kenmerk van de accept heb overgenomen.
Iemand enig idee waar ik een klacht kan indienen als Anderzorg het na mijn klacht nog niet opelost heeft?
Ik had al een brief klaar voor de Ombudsman, maar ik zie dat je daar alleen overheidsklachten kan indienen.
Iemand enig idee waar ik een klacht kan indienen als Anderzorg het na mijn klacht nog niet opelost heeft?
Ik had al een brief klaar voor de Ombudsman, maar ik zie dat je daar alleen overheidsklachten kan indienen.
O, het kan best dat ik niet alles van jou lees. Ik schreef gewoon wat ik in de voorwaarden van Anderzorg las.sephora30 schreef:Denk dat jij niet alle mijn postingen over Anderzorg hebt gelezen want Anderzorg doet alles fout!
Dat jij wel acceptgiro's krijgt (gratis nog wel) beschouw ik dan maar als een vorm van coulance, maar nogmaals, dat hoeven ze niet te doen. En in plaats van dat je die coulance waardeert, ga je een klacht indienen en krijgt Anderzorg nog een trap na.
Je kunt beter zeggen dat Anderzorg mij trapt. Zij maken een fout begin 2011, het is nu half 2012 en nog steeds is het niet opgelost.
En een accept uit coulance???? Zij hebben vanaf het begin gewoon een accept gestuurd, van ai is nooit sprake geweest. Is hun eigen beleid. Dus hoezo coulance.
En een accept uit coulance???? Zij hebben vanaf het begin gewoon een accept gestuurd, van ai is nooit sprake geweest. Is hun eigen beleid. Dus hoezo coulance.
Vandaag eindelijk na bijna 1,5 jaar een keer gebeld door een medewerker van Menzis. Maar zij was na een minuut het spoor al bijster.
Voor mij is het simpel...........tel alle bedragen die ik had moeten betalen vanaf 1 jan 2011 tm 30 april 2012 op. Tel daarna alle bedragen die zij van mij hebben ontvangen bij elkaar op, en trek die van elkaar af.
Heb ik nl zelf net gedaan en wat blijkt...................ik heb zelfs 1 euro teveel betaald
Gewoon geleerd op de lagere school
Voor mij is het simpel...........tel alle bedragen die ik had moeten betalen vanaf 1 jan 2011 tm 30 april 2012 op. Tel daarna alle bedragen die zij van mij hebben ontvangen bij elkaar op, en trek die van elkaar af.
Heb ik nl zelf net gedaan en wat blijkt...................ik heb zelfs 1 euro teveel betaald
Ik snap het probleem wel als je standaard een maand te laat betaalt.sephora30 schreef:Voor mij is het simpel...........tel alle bedragen die ik had moeten betalen vanaf 1 jan 2011 tm 30 april 2012 op. Tel daarna alle bedragen die zij van mij hebben ontvangen bij elkaar op, en trek die van elkaar af.
Het is mogelijk dat jouw laatste betaling elke keer als je belt nog niet verwerkt is. Jij heb het idee dat je alles heb betaald, maar door de structurele te late betaling komen jouw gegevens niet overeen met die van Anderszorg.
Ik zit er ook, en tot nu toe geen enkel probleem gehad....