LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Live Nation en American Express

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
CSM

Re: Live Nation en American Express

Ongelezen bericht door CSM »

Lekker vaag bent u. U heeft "begrip" voor de pre-sale van de ene groep mensen, maar u heeft "moeite" met de pre-sale van de andere groep mensen, maar dat is niet omdat u de ene groep wel het voordeel van een pre-sale gunt en de andere groep niet.

Maar als het niet om de oneerlijke verdeling van kaartjes gaat (de een z'n voordeel is de ander z'n nadeel) waar bestaat uw bezwaar dan uit?

Sorry dat u mij zo'n zeur vind, maar u legt het zelf zo beroerd uit dat ik wel door moet blijven vragen.

Winterman

Re: Live Nation en American Express

Ongelezen bericht door Winterman »

CSM schreef:Helemaal mee eens. Kinderachtig gedoe, zo'n fanclub.
Ik zou niet weten waarom je als individuele liefhebber van een
artiest of band minder recht op een kaartje zou hebben dan mensen die zich thuis voelen in een club.
Juist. Die fanclubs bestaan over het algemeen uit een stelletje verdwaasde idioten. Idioten krijgen ruzie over wie de grootste fan is en wat de artiest, die ze absoluut niet persoonlijk kennen, wil, en dan heb je twee fanclubs.
Van dat soort bizar gedoe moet je lid worden wil je kans hebben op een pre-sale. Koop ik nog 100 keer liever een creditcard.

Gesloten