Re: voor mij nooit meer rentalcars.com en Goldcar Malaga
Geplaatst: 28 apr 2016 15:57
Bij onze laatste reis op 22/4/2016 naar Palma de Mallorca hebben wij via Expedia een auto gehuurd bij Goldcar .
Het betreft de autohuur van een Compact Stationwagon: inclusief onbeperkt kilometeraantal,
Aanrijding & Schade, Inbraak, Derde partij Aansprakelijkheid Verzekering, Stad/Luchthaven Toeslagen,
Wegenbelasting, BTW, Toegevoegde Aansprakelijkheids Verzekering voor de Verenigde Staten en Canada.
Helaas moet ik constateren dat de autoverhuurbedrijf Goldcar niet de service geeft wat men van een autoverhuurbedrijf
mag verwachten. Bij het ophalen van de huurauto werden wij al gefronteerd met een wachttijd van 90 minuten. Een wachttijd van
90 minuten vind ik niet normaal.
Toen wij bij de balie aan de beurt waren, hebben wij duidelijk bij de baliemedewerkster aangegeven dat wij via Expedia verzekerd waren. De baliemedewerkster gaf ons de indruk dat wij alleen de verbruikte benzine moesten betalen en daarna moest mijn echtgenoot elektronisch een handtekening gezet. Het contract was in het Spaans opgesteld, een taal wat mijn man en ik niet machtig zijn.
Na afloop van de vakantie checkte ik, zoals gebruikelijk, de financiën en toen zag ik tot mijn grote verbazing dat Goldcar ons een dure autoverzekering had aangesmeerd ondanks dat wij hadden aangegeven dat wij al verzekerd waren bij Expedia.
Ik heb direct email naar Goldcar gestuurd. Wel antwoord gekregen, met de mededeling dat wij een bedrag van € 15.00 (retour teveel betaalde benzinegeld) terugkrijgen. V.w.b. het teveel betaalde verzekeringsgeld kreeg ik als antwoord dat “your insurance company = Expedia would never reimburse any damages directly to Goldcar”.
Ik heb de indruk dat wij een impasse zijn geraakt waar wij, naar ik vrees, niet uit zullen komen.
Na een beetje speurwerk via internet, moet ik constateren dat ik niet alleen sta met mijn klacht over Goldcar. Er zijn zoveel klachten over Goldcar dat ik spijt heb dat wij via Goldcar een auto hebben gehuurd. Helaas met dezelfde klachten, zoals lange wachttijden, niet weten wat men tekent door de electronische handtekening, extra verzekeringen in rekening brengen, etc.etc.. Het is vreemd dat reisbureaus nog met Goldcar in zee willen gaan.
Voor ons nooit meer een huurauto van Goldcar!
Het betreft de autohuur van een Compact Stationwagon: inclusief onbeperkt kilometeraantal,
Aanrijding & Schade, Inbraak, Derde partij Aansprakelijkheid Verzekering, Stad/Luchthaven Toeslagen,
Wegenbelasting, BTW, Toegevoegde Aansprakelijkheids Verzekering voor de Verenigde Staten en Canada.
Helaas moet ik constateren dat de autoverhuurbedrijf Goldcar niet de service geeft wat men van een autoverhuurbedrijf
mag verwachten. Bij het ophalen van de huurauto werden wij al gefronteerd met een wachttijd van 90 minuten. Een wachttijd van
90 minuten vind ik niet normaal.
Toen wij bij de balie aan de beurt waren, hebben wij duidelijk bij de baliemedewerkster aangegeven dat wij via Expedia verzekerd waren. De baliemedewerkster gaf ons de indruk dat wij alleen de verbruikte benzine moesten betalen en daarna moest mijn echtgenoot elektronisch een handtekening gezet. Het contract was in het Spaans opgesteld, een taal wat mijn man en ik niet machtig zijn.
Na afloop van de vakantie checkte ik, zoals gebruikelijk, de financiën en toen zag ik tot mijn grote verbazing dat Goldcar ons een dure autoverzekering had aangesmeerd ondanks dat wij hadden aangegeven dat wij al verzekerd waren bij Expedia.
Ik heb direct email naar Goldcar gestuurd. Wel antwoord gekregen, met de mededeling dat wij een bedrag van € 15.00 (retour teveel betaalde benzinegeld) terugkrijgen. V.w.b. het teveel betaalde verzekeringsgeld kreeg ik als antwoord dat “your insurance company = Expedia would never reimburse any damages directly to Goldcar”.
Ik heb de indruk dat wij een impasse zijn geraakt waar wij, naar ik vrees, niet uit zullen komen.
Na een beetje speurwerk via internet, moet ik constateren dat ik niet alleen sta met mijn klacht over Goldcar. Er zijn zoveel klachten over Goldcar dat ik spijt heb dat wij via Goldcar een auto hebben gehuurd. Helaas met dezelfde klachten, zoals lange wachttijden, niet weten wat men tekent door de electronische handtekening, extra verzekeringen in rekening brengen, etc.etc.. Het is vreemd dat reisbureaus nog met Goldcar in zee willen gaan.
Voor ons nooit meer een huurauto van Goldcar!