NeoDutchio schreef:Dit topic is bijna 6 jaar oud. U raadt iedereen aan hier te bestellen terwijl er redelijk wat negatieve reacties zijn. Deze mensen liegen dan? U haalt vervolgens uit naar een concurrent waar ook weer een hoop positieve beoordelingen over te vinden zijn. U maakt speciaal een account aan hier. Hoe komt u trouwens bij deze topic terecht? Geheel stomtoevallig? Noem mij maar sceptisch, maar het is te toevallig en te rooskleurig.dedraadkwijt schreef:P.s. als u de ballen niet heeft om persoonlijk mijn bestelde canvas te komen bezichtigen, mag u me ook op Facebook toevoegen, dan kunt u zien dat ik de foto's van de canvas al gepost heb voordat ik überhaupt af wist van dit oude topic en hier mijn ervaring op gepost heb. Suzanne's dierenhoekje.NeoDutchio schreef:U maakt speciaal een account aan om een oud topic nieuw leven in te blazen? Niet geloofwaardig.
Hey balgehakt. Ik had niet eens gezien dat dit topic al zo oud was. Ik zag dat de laatste vermelding namelijk gewoon in mei 2017 was. Een half jaar voor mijn post. In mijn optiek dus nog steeds 1 waarin reviews geplaatst worden. Die persoon die voor mij gereageerd heeft, die heeft dik 1 jaar na de review voor hem/haar gereageerd. Waarom begin je die review niet te bestempelen als oud en nep? Omdat die toevalig strookt met jou mening??? Kan het niet zijn dat het bedrijf zich verbeterd heeft na alle klachten? Er zijn ook meer dan genoeg positieve reviews te zien op internet. Radar wordat alleen vaak voor negatieve reviews en klachten gebruikt. Ik maak die mensen niet uit als leugenaars. Ik ga er van uit dat wat ze zeggen klopt. Er zijn wel degelijk negatieve reacties te vinden van albelli. Wil je mijn trouwboek zien, hoe belachelijk slechte kwaliteit ze hebben uitgedrukt. Jij daarin tegen maakt mij uit als leugenaar, maar zodra ik het je wil bewijzen geef je niet thuis. Maar Voeg me toe dan, dan zul je mn canvas zien en dat mijn review welgemeend is. Dan zal ik je meteen via een bericht de fotos van mijn albelli trouwboek laten zien. Ik snap je probleem niet? Heb je geen leven en moet je daarom alle reviews die jou niet aan staan maar afzeiken??? Zoek een baan!!!