Pagina 2 van 2
Re: Ticketservice
Geplaatst: 18 apr 2012 11:02
door Emmy75
MAXIEM schreef:Officieel of officieus doet hier niet terzake en ze hebben de bestelling niet netjes afgehandeld, ze hebben slechts het probleem netjes opgelost.
Er kan zo af en toe eens wat misgaan dat is ook helemaal niet zo erg. Het gaat erom hoe het vervolgens opgelost wordt.
Re: Ticketservice
Geplaatst: 20 apr 2012 13:52
door muriel1983
Olbap schreef:Nou het probleem is opgelost.
Krijg vrijdag 4 kaarten zelfde rang voor 18 september.
En heb jij je kaartjes al???
Ik kreeg wel een mailtje dat ze de kaartjes gereserveerd had maar ik heb nog steeds me geld niet ontvangen!!!!
Re: Ticketservice
Geplaatst: 20 apr 2012 16:12
door Olbap
Ik heb vanmorgen inderdaad 4 kaartjes in mijn e-mail gekregen (rond 10:30)
Zelfde rang en prijs.
Zou jij je kaartjes ook gemaild krijgen of opgestuurd?
Anders zou ik snel bellen.
Laat even weten hoe het is gegaan.
Re: Ticketservice
Geplaatst: 23 apr 2012 10:09
door muriel1983
Ik heb nog steeds geen geld en ook geen kaartjes.
Ik mocht de kaartjes betalen op het moment dat ik me geld terug had en dan mailt ze ze naar me.
Maar wel vreemd dat ze het woensdag heeft overgemaakt en het er nu nog niet staat.
wordt vervolgt
Re: Ticketservice
Geplaatst: 24 apr 2012 09:44
door muriel1983
Hehe heb eindelijk me geld....
Nu tickets betalen en het is eindelijk geregeld!!!!
Re: Ticketservice
Geplaatst: 31 mei 2012 18:01
door Bob Schurkjens
Ticketmaster / Ticketservice.nl overtreedt de Telecommunicatiewet door spam te verturen. Ik heb een ticket besteld bij Ticketservice. Voor een nieuwsbrief met aanbiedingen heb ik mij nooit aangemeld. Inmiddels heb ik mij 3 keer afgemeld voor deze nieuwsbrief door in mijn account het desbetreffende vinkje uit te vinken. Maar de Ticketservice spam blijft gewoon komen.
Als je hier ook last van hebt, dien dan een klacht in bij de OPTA via
http://www.spamklacht.nl
Artikel 11.7 Telecommunicatiewet, door juristen aangeduid als het spamverbod, schrijft voor dat bedrijven slechts reclame mogen sturen als de klant hier zelf om heeft gevraagd (opt-in). Het mag niet zo zijn dat alleen middels een actie van de klant (bijvoorbeeld door het wegklikken van een al aangevinkt vierkantje) er geen reclame wordt toegestuurd. De klant moet via een actieve handeling (bijvoorbeeld het aanklikken van een nog niet aangevinkt vierkantje) zelf om het toezenden van de reclame vragen. Bestaande klanten die informatie ontvangen moeten kosteloos kunnen aangeven dat ze dit niet meer willen (opt-out). Ook moet de afzender duidelijk aangeven dat het bericht van hem komt. OPTA is bevoegd boetes op te leggen met een maximum van € 450 000
Bron:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spam_%28post%29
Re: Ticketservice
Geplaatst: 24 jun 2012 14:45
door L. Koopman
Even een berichtje over ticketservice, normaal nooit problemen, gaat altijd goed, alleen dit keer geen kaarten na betaling. Gelukkig bestaat de radar site, zo ben ik aan het normale telefoonnummer gekomen, Rudolf nam meteen op, probleem doorgesproken, meteen daarna een mail naar Rudolf gestuurt, kreeg vrijwel meteen een mail terug dat ze ermee aan de gang gaan. Sophia heeft me gemailt of ik de bank afschrijving kon mailen, dit gedaan, Nu dus afwachten; of toch nog kaarten, of mijn geld retour,wel met een Limiet van 7 dagen. ik kom hier nog op terug.
Re: Ticketservice
Geplaatst: 27 jun 2012 16:55
door Creatura
Ook leuk van ticketservice:
Kaarten voor North Sea Jazz, gekocht op 27 mei 2012. Kaartprijs: € 89,-.
Nu staan de kaarten op de webiste voor € 79,- door de BTW-verlaging. Een en ander is te laat op hun website gezet, want dit was al op 23 mei bekend.
Vandaag telefonisch contact gehad, Ticketservice moet nu bij de "promotor" gaan vragen of het geannuleerd dan wel terugbetaald kan worden.
Ik ben bang dat ik niet de enige ben die teveel heeft betaald voor de kaartjes. En die extra BTW hoeven zij niet af te dragen...... kassa!
Re: Ticketservice
Geplaatst: 27 jun 2012 23:49
door Bob Schurkjens
Ik heb inmiddels een onwerkelijke berg spam in mijn spamfolder zitten van Ticketservice.nl
Afmelden voor nieuwsbrieven werkt namelijk gewoon niet. Daarmee blijven ze doodleuk de wet overtreden.
Re: Ticketservice
Geplaatst: 28 jun 2012 08:03
door MAXIEM
Bob Schurkjens
Dit kun je melden bij Consuwijzer. Die sturen dan je klacht door.
Met collegiale groet, Maxiem.
Re: Ticketservice
Geplaatst: 28 jun 2012 20:28
door Bob Schurkjens
Nou, ik heb dit gemeld bij
www.spamklacht.nl
Maar die doen er niets mee.
Re: Ticketservice
Geplaatst: 02 jul 2012 19:08
door L. Koopman
Nog even een berichtje over de ticketservice, na de betaalde MUSE kaarten geen kaarten, echter mede dankzij dit forum, via het 020 nummer contact gezocht, werd meteen opgenomen door Rudolf, zijn Collega Sophie heeft na over en weer contacten met mij, het bedrag terug gestort.
Chapeau!!!