LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent rekening is 100% verhoogt HELP!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Leojes30
Berichten: 600
Lid geworden op: 19 feb 2010 14:57

Re: Essent rekening is 100% verhoogt HELP!

Ongelezen bericht door Leojes30 »

Ben het helemaal eens met jou Wubo, echt belachelijk dat je moord en brand schreeuwt en op diverse forums de klacht zet na 3!!! dagen...ze krijgen van jou niet eens de kans om de fout ( als ze die al gemaakt hebben) te herstellen...

BBBB
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 apr 2012 11:49

Re: Essent rekening is 100% verhoogt HELP!

Ongelezen bericht door BBBB »

Onze situatie is geheel anders.
We krijgen een flinke jaarafrekening van € 3000,00 om extra te betalen en een maandelijkse verhoging van 100% meer.
Enexis begrijpt niet hoe Essent er bij komt dat onze rekening met 100% gestegen is. Dat mag en kan Enexis vinden aangezien zij, en zij alleen , voor alle leveranciers de gene zijn die de werkelijke afsluiting doen.
Hoe duidelijk bewijs willen we hebben dat Essent fout zit.
We hebben alle recht om alle toeters en bellen te laten rinkelen.
Maar we zijn in contact met de consuwijzer en de klacht is behandeling.
Essent wil niet wijken van hun berekening en weigert naar ons te luisteren, laat staan er iets mee te doen.
We hebben allerlei pogingen gedaan om tot gesprek te komen waar hoor en wederhoor mogelijk is. In zo'n dergelijk gesprek krijg je alleen Essent waarheid te horen. Dat gaat op een onbehoorlijk manier waarmee je geen enkele kans krijgt om je te verweren.
Dan wordt het lastig als je niet terecht kunt bij je leverancier. We worden gedwongen andere wegen te bewandelen om ons recht te halen.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Essent rekening is 100% verhoogt HELP!

Ongelezen bericht door Frantic2 »

hoe harder je gilt hoe meer de hakken overal in het zand gaan.....

Maar goed, dat is je eigen probleem( aan het worden)

Nog steeds begrijp ik er niks van dat Enexis z.g. inzicht heeft in uw verbruik en de rekening( en daar dan ook een mening over hebben binnen 3 dagen).... dat zou, volgens mijn boerenverstand, bij Essent moeten liggen....

Maar goed uw klacht is nu overal bekent, laat ons dan ook in ieder geval weten hoe dat afloopt...

Gesloten