LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Nou ik heb een golfreis in Turky gehad en die was perpefect!!!
Hierbij onze klacht gericht aan Correndon.
FAXBERICHT
Aan : Corendon BV
T.a.v. : de directie
Faxnummer : 023-526 89 74
Afzender : Roderik en Petra Rietsema
Datum : 13 mei 2004
Aantal pagina's : 3 inclusief voorblad
Betreft : klacht
Geachte heer/mevrouw,
Langs deze weg kunt u kennis nemen van onze klacht. Op het moment dat wij bij u een reis hebben geboekt hadden wij een bepaald verwachtingspatroon voor wat betreft uw rol op het moment dat zich er problemen voor doen.
Ook u als organisatie heeft dit vertrouwen gewekt. Zie bijvoorbeeld pagina 13 van de bijlage bij de brochure waarin u aangeeft dat u beschikt over "vakkundige reisleiding die u behulpzaam kan zijn bij vragen en problemen". Als bedrijf heeft u echter ondanks ons verzoek hiertoe ons op geen enkele wijze geholpen met het oplossen van ons probleem. Uw medewerkster ter plaatse was niet capabel om als reisleidster te functioneren. Sterker nog de beledigende houding van uw reisleidster jegens mij en mijn vrouw is voor ons reden om u hierop aan te spreken.
Als u nog vragen heeft dan kunt u altijd nog even telefonisch contact met ons opnemen. Misschien heeft u ook nog belangstelling voor de wijze waarop wij zelf uiteindelijk ons probleem hebben kunnen oplossen en wat voor extra inspanning ons dat nog tijdens onze vakantie heeft gekost.
In ieder geval zien wij met belangstelling uw berichten tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Petra en Roderik Rietsema
Kemer, Kiris, Hotel Le Jardin, 12 mei 2004
Betreft: klacht gericht tegen de hostess Semra van Corendon Vliegvakanties
L.S.,
Op 10 mei j.l. zijn wij in het centrum van Antalya beroofd van als ons geld, twee creditcards en 2 bankpassen. Dit is onze eigen verantwoordelijkheid.
Wij zijn direct naar de politie gegaan. We hebben daar hulp gehad van een Turk. Hij heeft een telefoonkaart gegeven zodat wij de creditcards konden blokkeren. Daarna heeft hij ons geld gegeven zodat wij met de bus terugkonden naar ons Hotel. Om 20.00u zijn wij daar aangekomen en hebben ons probleem gemeld bij de receptie. Deze rade ons aan om de volgende morgen met de manager en Semra te praten. De volgende morgen heeft de Duitse Cerendon medewerkster gebeld, zij zou om 5 uur komen. Daar wilden wij niet op wachten en heeft de Duitse voor ons de manager gevraagd te komen. Wij waren met haar in gesprek toen Semra binnenkwam. Zij heeft zich niet voorgesteld of gevraagd wie wij waren. Toen kregen wij een reprimande dat we haar niet hadden gebeld. Ook vroeg zij zich af waarom wij geen nieuw geld konden pinnen ! Wij hebben haar gevraagd of Corendon ons geld kon voorschieten en dat wij dan geld zouden overmaken naar Corendon Nederland. Zij vertrouwde ons niet. Anderen deden dat ook niet. Voor hetzelfde geld deden wij alsof om de hotelrekening niet te hoeven betalen. Belachelijk.
Haar voorstel was om naar Kemer te lopen (7 kilometer), want dat deden Turkse mensen ook, (die geen geld hadden om een bus te betalen), om in een bank te bellen naar Nederland om geld over te maken naar die bank. Bellen waarmee ? Daar gingen wij niet mee akkoord. Ook vonden wij dit zeer beledigend en hebben dit ook kenbaar gemaakt. Toen beweerde ze dat wij een probleem hebben, en niet zij en dat we het ook zelf moesten oplossen !
Het gesprek eindigde met een opmerking dat als een van ons ziek was we ook zelf maar moesten zien hoe we op bezoek gingen.
In de receptie staat een folder waarin staat dat de reisleiding van Corendon helpt als er problemen zijn. Zijn dit geen problemen ?!
Semra is uiteindelijk weggelopen en heeft niet afgewacht of wij dit probleem zelf konden oplossen.
Tot zover een schriftelijke weergave van onze grieven. Middels onze uiting van onze klacht ter plaatse gaan wij er vanuit dat wij ons recht behouden om bij terugkomst in Nederland officieel onze klacht jegens uw reisleidster, ivm haar beledigende en weinig behulpzame houding, te deponeren.
FAXBERICHT
Aan : Corendon BV
T.a.v. : de directie
Faxnummer : 023-526 89 74
Afzender : Roderik en Petra Rietsema
Datum : 13 mei 2004
Aantal pagina's : 3 inclusief voorblad
Betreft : klacht
Geachte heer/mevrouw,
Langs deze weg kunt u kennis nemen van onze klacht. Op het moment dat wij bij u een reis hebben geboekt hadden wij een bepaald verwachtingspatroon voor wat betreft uw rol op het moment dat zich er problemen voor doen.
Ook u als organisatie heeft dit vertrouwen gewekt. Zie bijvoorbeeld pagina 13 van de bijlage bij de brochure waarin u aangeeft dat u beschikt over "vakkundige reisleiding die u behulpzaam kan zijn bij vragen en problemen". Als bedrijf heeft u echter ondanks ons verzoek hiertoe ons op geen enkele wijze geholpen met het oplossen van ons probleem. Uw medewerkster ter plaatse was niet capabel om als reisleidster te functioneren. Sterker nog de beledigende houding van uw reisleidster jegens mij en mijn vrouw is voor ons reden om u hierop aan te spreken.
Als u nog vragen heeft dan kunt u altijd nog even telefonisch contact met ons opnemen. Misschien heeft u ook nog belangstelling voor de wijze waarop wij zelf uiteindelijk ons probleem hebben kunnen oplossen en wat voor extra inspanning ons dat nog tijdens onze vakantie heeft gekost.
In ieder geval zien wij met belangstelling uw berichten tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Petra en Roderik Rietsema
Kemer, Kiris, Hotel Le Jardin, 12 mei 2004
Betreft: klacht gericht tegen de hostess Semra van Corendon Vliegvakanties
L.S.,
Op 10 mei j.l. zijn wij in het centrum van Antalya beroofd van als ons geld, twee creditcards en 2 bankpassen. Dit is onze eigen verantwoordelijkheid.
Wij zijn direct naar de politie gegaan. We hebben daar hulp gehad van een Turk. Hij heeft een telefoonkaart gegeven zodat wij de creditcards konden blokkeren. Daarna heeft hij ons geld gegeven zodat wij met de bus terugkonden naar ons Hotel. Om 20.00u zijn wij daar aangekomen en hebben ons probleem gemeld bij de receptie. Deze rade ons aan om de volgende morgen met de manager en Semra te praten. De volgende morgen heeft de Duitse Cerendon medewerkster gebeld, zij zou om 5 uur komen. Daar wilden wij niet op wachten en heeft de Duitse voor ons de manager gevraagd te komen. Wij waren met haar in gesprek toen Semra binnenkwam. Zij heeft zich niet voorgesteld of gevraagd wie wij waren. Toen kregen wij een reprimande dat we haar niet hadden gebeld. Ook vroeg zij zich af waarom wij geen nieuw geld konden pinnen ! Wij hebben haar gevraagd of Corendon ons geld kon voorschieten en dat wij dan geld zouden overmaken naar Corendon Nederland. Zij vertrouwde ons niet. Anderen deden dat ook niet. Voor hetzelfde geld deden wij alsof om de hotelrekening niet te hoeven betalen. Belachelijk.
Haar voorstel was om naar Kemer te lopen (7 kilometer), want dat deden Turkse mensen ook, (die geen geld hadden om een bus te betalen), om in een bank te bellen naar Nederland om geld over te maken naar die bank. Bellen waarmee ? Daar gingen wij niet mee akkoord. Ook vonden wij dit zeer beledigend en hebben dit ook kenbaar gemaakt. Toen beweerde ze dat wij een probleem hebben, en niet zij en dat we het ook zelf moesten oplossen !
Het gesprek eindigde met een opmerking dat als een van ons ziek was we ook zelf maar moesten zien hoe we op bezoek gingen.
In de receptie staat een folder waarin staat dat de reisleiding van Corendon helpt als er problemen zijn. Zijn dit geen problemen ?!
Semra is uiteindelijk weggelopen en heeft niet afgewacht of wij dit probleem zelf konden oplossen.
Tot zover een schriftelijke weergave van onze grieven. Middels onze uiting van onze klacht ter plaatse gaan wij er vanuit dat wij ons recht behouden om bij terugkomst in Nederland officieel onze klacht jegens uw reisleidster, ivm haar beledigende en weinig behulpzame houding, te deponeren.
Hoi iedereen,
Gisteren terug gekomen van een heerlijke vakantie in Turkije. Geboekt bij VakantieDiscounter. Onze touroperator was Corendon. Vakantie echt super verlopen. Vriendelijke reisleiding. Geen enkel probleem gehad gelukkig. Ik ben er dus over te spreken.
Gisteren terug gekomen van een heerlijke vakantie in Turkije. Geboekt bij VakantieDiscounter. Onze touroperator was Corendon. Vakantie echt super verlopen. Vriendelijke reisleiding. Geen enkel probleem gehad gelukkig. Ik ben er dus over te spreken.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
BOEK nooit bij CORENDON!!!!
1ste plaats: zeer lang wachten op de reisbescheiden (2 dagen van te voren)
2de plaats: opmerkingen, vragen oid worden nooit beantwoord!
3de plaats: bij onverhoopte annulering, wordt men zeer slecht behandeld! Ook wordt geen vergoeding gegeven voor hotels doe afzonderlijk geboekt zijn en pas na 1 of 2 weken na vertrek zouden worden aangedaan.
kortom mijn persoonlijke mening:
BOEK HIER NOOIT!
Ik heb bij het 4 sterren Bingohotel een stukje geplaatst over onze ervaringen met die organisatie.......
Lees maar dan weet je dat dit NOOIT moet doen, Corendon is zeer onbetrouwbare reisorganisatie die klachten niet serieus nemen, niet in Turkije, niet in Nederland.
De slogan bij klachtenafhandeling:
"waarom zullen wij u nu eens helpen? U lekker niks, wij lekker alles..."
Van mij mag deze organisatie een prijs krijgen,
'de slechtse touroperator van Nederland'.
........Gefeliciteerd hiermee.......
Lees maar dan weet je dat dit NOOIT moet doen, Corendon is zeer onbetrouwbare reisorganisatie die klachten niet serieus nemen, niet in Turkije, niet in Nederland.
De slogan bij klachtenafhandeling:
"waarom zullen wij u nu eens helpen? U lekker niks, wij lekker alles..."
Van mij mag deze organisatie een prijs krijgen,
'de slechtse touroperator van Nederland'.
........Gefeliciteerd hiermee.......
Van enige vorm van service heeft men nog nooit gehoord.
M.i. is het motto van Corendon: HOE KAN IK ZO SNEL MOGELIJK RIJK WORDEN!!!!!
Ik ben zondag teruggekomen van een korte reis naar Turkije met Corendon. Alles was prima geregeld. De veranderde vluchttijden werden duidelijk en ruim van te voren aangekondigd, hotel voldeed precies aan de beschrijving. Alleen de vlucht was wat minder, maar voor het totaalbedrag dat we kwijt waren voor een weekje weg, vind ik het alles bij elkaar een prima prijs-kwaliteit-verhouding hebben.
Je moet nou eenmaal niet (zoals zoveel nederlanders) voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten: neem niet het goedkoopste hotel en zorg dat je verwachtingen zijn afgestemd op een aziatisch land, niet een west-europese wereldstad. En wil je echt luxe wil zonder je druk te maken over kleine dingen, kies dan voor een andere, duurdere operator, want uiteindelijk is het toch vaak zo dat je meer krijgt als je meer betaald.
Je moet nou eenmaal niet (zoals zoveel nederlanders) voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten: neem niet het goedkoopste hotel en zorg dat je verwachtingen zijn afgestemd op een aziatisch land, niet een west-europese wereldstad. En wil je echt luxe wil zonder je druk te maken over kleine dingen, kies dan voor een andere, duurdere operator, want uiteindelijk is het toch vaak zo dat je meer krijgt als je meer betaald.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
een 5***** hotel geboekt. Corendon is een ramp.
Alles fout en waardeloos, reisleider: onbeschoft of onbereikbaar.
eindconclusie na klachtenbrief: een antwoord ontvangen voor een andere klager!
kortom nooit meer.
Ik merk aan sommige reacties dat je voor dit geld niet te veel moet verwachten. Dieverwachting hadden wij ook helemaal niet maar als je een hotel boekt met bepaalde faciliteiten/ligging t.o.v. het centrum en je wordt overgeboekt naar een hotel die de faciliteiten niet heeft en op kilometers van het centrum af ligt, dan ligt de zaak iets anders.
Bekende problemen met corendon. Met enige andere gasten hebben wij in september 2003 in Paradiso, Alanya, gelijkluidende negatieve ervaringen opgedaan.
Overboeking, kamers die stinken als een riool en waarvan het hotelmanagement nota bene op de hoogte blijkt te zijn. Vervolgens bij
het indienen van klachten, "pappen en nathouden" de "vakantiedagen" lopen wel door. Opvallend is dat ter plaatse de klachten met ongekende arrogantie naar de klant werden genegeerd. Deze houding is volledig in tegenstelling met de Turkse cultuur. Edoch, het grote, snelle geld lonkt !
Gelukkig leer is redelijk snel. Dit was deus mijn eerste maar ook absoluut mijn laatste reis met corendon.![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Overboeking, kamers die stinken als een riool en waarvan het hotelmanagement nota bene op de hoogte blijkt te zijn. Vervolgens bij
het indienen van klachten, "pappen en nathouden" de "vakantiedagen" lopen wel door. Opvallend is dat ter plaatse de klachten met ongekende arrogantie naar de klant werden genegeerd. Deze houding is volledig in tegenstelling met de Turkse cultuur. Edoch, het grote, snelle geld lonkt !
Gelukkig leer is redelijk snel. Dit was deus mijn eerste maar ook absoluut mijn laatste reis met corendon.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
Ook wij hebben een slechte ervaring gehad vorig jaar met Corendon. Een 5-sterren bingo geboekt en een nog niet 1 ster hotel voor gekregen. Wel een klachtenformulier van Semra (waar heb ik die naam eerder gehoord) gekregen en vervolgens de gebruikelijke weg gevolgd van de geschillencommissie. Uiteindelijk is Corendon met het aanbod gekomen om ons een nieuwe reis aan te bieden in een 5 sterrenhotel All Inclusive voor september aanstaande. Volgens vakantiereiswijzer.nl een prima hotel dus ik ben benieuwd. Moraal van het verhaal: niet opgeven maar doorgaan tot het gaatje.
ik heb ook in een overboekt hotel gezeten met Corendon, zijn er nog meer mensen met deze ervaring??
mijn vrouw en ik zijn twee jaar geleden met Corendon naar Antalya gegaan en wilden vooraf nog regelen dat we na 10 dagen aldaar nog 10 dagen naar Alanya konden gaan. Moesten dit echter ter plaatse regelen. Lukte niet met de reisleidster. Toen wij met een dagreis meegingen sprak ik de zeer goed nederlands spreken Turkse leidster hierop aan. Zij heeft dit toen geregeld. De reis ernaar toe hebben we zelf geregeld (kostte niets via een juwelier bij wie we iets gekocht hadden) We zouden in Alanya all-in krijgen maar in het hotel bleek dit niet mogelijk, Half pension werd ons meegedeeld. De reisleidster kon ons niet helpen. Na drie week thuis werd ik gebeld door Corendon Amsterdam daar men nog 150 euro tegoed had vanwege all-in. Het verhaal verteld, was ook boos, en meegedeeld dat ik het pasje van half-pension nog had.
Hoefde verder niets meer te betalen.
Wij zijn wel tevreden.
Hoefde verder niets meer te betalen.
Wij zijn wel tevreden.
Laatst gewijzigd door marit op 31 aug 2004 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou het is een keer een nooit weer met Corendon het was een komplete ramp en ik wou dat het voor 99 euro was dan had ik niets te klachen maar voor 1500 euro waarvan je verwacht dat je ook acht dagen plezier en all inn hebt en dan maar 5 dagen mag genieten is wat veel gevraagt dan zuur ik graag even over die orgenisatie
Turkije is een prachtig land om te zijn en om er vakantie te vieren. Helaas is het aanbod van hotels zo groot en het probleem om ze te vullen tegen de juiste prijzen gedurende het juiste seizoen is ook erg moeilijk. Er zijn hotels en touroperators die er mee samenwerken, en er alles (prijstechnisch) aandoen om de accommodatie te vullen (indien er zich niemand aanmeldt die tegen de normale prijs boekt). aan doet om het de touroperator en hotel mogelijk te maken een (bescheiden) winst te maken. Iedereen kan er met zijn pet wel bij dat de kosten van het vliegtuig alleen al duurder uitzijn dan de geboekte complete reis.
Het grootste probleem van de touroperator (zeker bij laag seizoen reizen) is het opvullen van hun charters, die moet eerst betaald worden om het vliegtuig in de lucht te krijgen. Wordt de charter niet voor vertrek geboekt dan zal het vliegtuig gewoon aan de grond worden gehouden en dan wordt het probleem ook nog veel groter voor zowel de touroperator als de klant. Als de rekening van hetvliegtuig betaald is, kan het vliegtuig vertrekken. Pas daarna komt het probleem (bij geen goede touroperators) om de klanten onder te brengen in het bestelde hotel. Indien daar niet de juiste (rest)prijs voor het hotel geheel of gedeeltelijk kan worden betaald, dan kan het eenvoudig voorkomen dat de klanten te horen krijgen dat het hotel overboekt zou zijn, maar de juiste reden kan een andere zijn.
Met betrekking tot eene klachtenformulier is het zeer eenvoudig op te lossen.
Indien de host(ess) niet te vinden is of geen klachtenformulier wil afgeven (wel direct om een klachtenformulier vragen zodra de klacht is ontstaan) dan eenvoudig weg een @ mail sturen met ontvangst bevestiging naar de touroperator zelf in Nederland en hem de tijdslimiet stellen dat de volgende dag de klacht moet zijn opgelost en dat u dan verder volgens de ANVR voorwaarden (zie www.anvr.nl pagina klachten) zal handelen en dreigen op hun kosten direct naar Nederland terug te komen. De hos(ess) MOET altijd een klachtenformulier afgeven en let er wel op dat de klacht strikt persoonlijk is en dat er voor ontvangst door de hos(ess) getekend wordt.
Verder veel succes met de klachtenafhandeling die altijd schriftelijk (met bewijzen) dient te geschienden en binnen de daarvoor gestelde termijn dient te zijn afgehandeld zodat U nog de mogelijkheid heeft om bij de Reizen geschillen commissie te Den Haag te gaan klagen.
Veel succes met de klachten.
Het grootste probleem van de touroperator (zeker bij laag seizoen reizen) is het opvullen van hun charters, die moet eerst betaald worden om het vliegtuig in de lucht te krijgen. Wordt de charter niet voor vertrek geboekt dan zal het vliegtuig gewoon aan de grond worden gehouden en dan wordt het probleem ook nog veel groter voor zowel de touroperator als de klant. Als de rekening van hetvliegtuig betaald is, kan het vliegtuig vertrekken. Pas daarna komt het probleem (bij geen goede touroperators) om de klanten onder te brengen in het bestelde hotel. Indien daar niet de juiste (rest)prijs voor het hotel geheel of gedeeltelijk kan worden betaald, dan kan het eenvoudig voorkomen dat de klanten te horen krijgen dat het hotel overboekt zou zijn, maar de juiste reden kan een andere zijn.
Met betrekking tot eene klachtenformulier is het zeer eenvoudig op te lossen.
Indien de host(ess) niet te vinden is of geen klachtenformulier wil afgeven (wel direct om een klachtenformulier vragen zodra de klacht is ontstaan) dan eenvoudig weg een @ mail sturen met ontvangst bevestiging naar de touroperator zelf in Nederland en hem de tijdslimiet stellen dat de volgende dag de klacht moet zijn opgelost en dat u dan verder volgens de ANVR voorwaarden (zie www.anvr.nl pagina klachten) zal handelen en dreigen op hun kosten direct naar Nederland terug te komen. De hos(ess) MOET altijd een klachtenformulier afgeven en let er wel op dat de klacht strikt persoonlijk is en dat er voor ontvangst door de hos(ess) getekend wordt.
Verder veel succes met de klachtenafhandeling die altijd schriftelijk (met bewijzen) dient te geschienden en binnen de daarvoor gestelde termijn dient te zijn afgehandeld zodat U nog de mogelijkheid heeft om bij de Reizen geschillen commissie te Den Haag te gaan klagen.
Veel succes met de klachten.
Nu wij zijn al vele malen met corendon geweest,en een en al lof
Wij hebben ook wel eens een keer in een ander Hotel gezeten
en dat werd netjes geregeld,en hebben ook al eens geld terug
gehad.Dus in een woord een goede organisatie en mooie
hotels maar wij boeken altijd 5 sterren en gaan nooit in het
hoog seizoen.Vroeger gingen we veel naar Spanje en gingen
dan in het hoog seizoen,nu daar waren erg veel klachten maar
in de top drukte is er overal wat.
Corendon in een woord een goede organisatie.
.
Wij hebben ook wel eens een keer in een ander Hotel gezeten
en dat werd netjes geregeld,en hebben ook al eens geld terug
gehad.Dus in een woord een goede organisatie en mooie
hotels maar wij boeken altijd 5 sterren en gaan nooit in het
hoog seizoen.Vroeger gingen we veel naar Spanje en gingen
dan in het hoog seizoen,nu daar waren erg veel klachten maar
in de top drukte is er overal wat.
Corendon in een woord een goede organisatie.
.
Ben in mei met Corendon naar Turkije geweest, door een overboeking kwamen wij terecht in het appartementencomplex aan de andere kant van het oorspronkelijke complex. Heb niks te klagen over de accommodatie, dat werd goed geregeld. Het was een last minute en heel, heel erg goedkoop! Ons grootste probleem was de terugreis. De vertrektijd werd drie keer gewijzigd en in plaats van terug naar Eindhoven gingen we via Brussel. De transfer vanaf Brussel naar Eindhoven was prima geregeld, maar helaas moesten wij verder door naar het noorden en landde het vliegtuig zo laat, dat het voor ons onmogelijk was om met het openbaar vervoer thuis te komen. Ik realiseer me heel goed dat je, wanneer je een goedkope reis boekt, je het nodige mee kunt maken. Ik vind dat ze het, behalve dan de vliegreis..., prima geregeld hebben! Je weet tenslotte wat je waar boekt. Je moet gewoon voor ogen houden wat de kwaliteit/prijsverhouding is!
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Wij hebben in het voorjaar van 2003 een weekje doorgebracht in Turkije via Correndon. We hebben 1 van de door Correndon en de plaatselijke vertegenwoordigster van Correndon aangeprezen excusies meegemaakt.
De excursie was bij lange niet wat beloofd werd. Een zeer langdurig verblijf (enkele uren)in een goudwinkel was duidelijk bedoeld om de commissie van de meegereisde gids op te krikken. De beloofde prachtige waterval werd geschrapt vanwege tijdgebrek. Een zeer commercieel aandoende excursie met duidelijk 1 doel, geld uit je zak kloppen. Ik heb de plaatselijke hostes(die ook verdient aan de excursies) daarover aangesproken en Correndon een mailtje gestuurd. Door Correndon wordt je onmiddellijk het bos ingestuurd. Correndon heeft graag je centen maar niet jouw bezwaren. Ik zal niet nalaten mensen te wijzen op dit soort praktijken waar ook Correndon aan meewerkt.
Hallo.
Wij zijn 1 augustus op vakantie geweest in alanya. We hadden dit ook geboekt bij corendon. Om een uur of zeven s'ochtends kwamen we er aan. We hadden All inclusive geboekt, dit stond op de ticket al fout. Natuurlijk hebben we toen meteen naar corendon gebeld en die zeiden dit komt goed. Dit bleek dus niet goed te komen, want we kregen half pension van het hotel. Ook heeft het een dag geduurd voordat dit geregeld was. Ons hotel had ook heel veel overboekingen. Ze zeiden daar dat ze drie gebouwen hadden( wat dus helemaal niet waar was). Wij werden dus in dat derde gebouw gezet en dit was een ander hotel. We kwamen ook nog eens terecht op een verdieping die helemaal nog niet in gebruik genomen mocht worden. De volgende dag hebben we geeist dat we in hotel wilden die we geboekt hebben. Het heeft dus
ongeveer een week geduurd voordat dat gebeurde. We zaten dus eindelijk in het goede hotel, alleen onze vrienden bleven in dat andere gebouw. Dit was, omdat er geen plaats was in dit hotel. S'middags wou mijn vriend naar onze vrienden toe en dit kon niet meer, want hij mocht dat andere hotel niet meer in ( terwijl wij daar s'ochtends pas uit waren gegaan noemde hij ons vreemde). Aan de hand hiervan hebben we geeist dat onze vrienden in hetzelfde gebouw geplaatst moesten worden als ons. Dit gebeurde wel, maar toen moesten we de reisleiding erbij halen. Die ons ook al meerdere malen had laten zitten, want afspraken nakomen kunnen ze blijkbaar ook niet.
Op de terug weg kregen we in het vliegtuig te horen waar we zouden landen. Mijn vriend werd op het vliegveld ook heel slecht te woord gestaan door corendon.
Wij zijn 1 augustus op vakantie geweest in alanya. We hadden dit ook geboekt bij corendon. Om een uur of zeven s'ochtends kwamen we er aan. We hadden All inclusive geboekt, dit stond op de ticket al fout. Natuurlijk hebben we toen meteen naar corendon gebeld en die zeiden dit komt goed. Dit bleek dus niet goed te komen, want we kregen half pension van het hotel. Ook heeft het een dag geduurd voordat dit geregeld was. Ons hotel had ook heel veel overboekingen. Ze zeiden daar dat ze drie gebouwen hadden( wat dus helemaal niet waar was). Wij werden dus in dat derde gebouw gezet en dit was een ander hotel. We kwamen ook nog eens terecht op een verdieping die helemaal nog niet in gebruik genomen mocht worden. De volgende dag hebben we geeist dat we in hotel wilden die we geboekt hebben. Het heeft dus
Op de terug weg kregen we in het vliegtuig te horen waar we zouden landen. Mijn vriend werd op het vliegveld ook heel slecht te woord gestaan door corendon.
Ook wij hebben zeer slechte ervaringen met corendon in turkye in het jaar 2003.We moesten van 2 hotels gebruik maken de ene voor te slapen en de andere om te eten nou ja eten (varkensvoer).!!!heb een klacht ingediend maar geen respons!!!
GROETEN SPEEDY
GROETEN SPEEDY