Hallo Allemaal!
Ik heb nog geen 2 maanden geleden de ASUS Transformer TF300T gekocht met het keyboard dock.
Net zoals vele anderen is er in mijn scherm een barst gekomen nadat ik de tablet hed geopend.
Nu heb ik al lang gezocht naar hoe dit het beste is op te lossen. Ik dacht eerst dat ik naar ASUS zelf moest (toen zakte de moed me in de schoenen na het lezen van alle 'ik steek me kop in het zand' verhalen over ASUS.
Maar daarna kwam ik erachter dat de leverancier, de internetwinkel
http://www.komplett.nl/site/default.aspx in mijn geval, verantwoordelijk is. De garantie moet ik bij hun verhalen en in principe heb ik dus niks met ASUS te maken...
Nu vraag ik me af wat me rechten zijn omtrent dit probleem. Ik heb namelijk een product gekocht wat spontaan kapot is gegaan, en waar ik eigenlijk een vervangend product voor wil hebben. Ik kan het namelijk wel laten repareren maar het '
barst in transformer' scenario komt me iets te vaak voor en straks zit ik opnieuw met dit probleem. Heb ik iets om op te staan om een dergelijke regeling te eisen?