LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Relatieplanet 10 jaar

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Faye1971

Re: Relatieplanet 10 jaar

Ongelezen bericht door Faye1971 »

trebelski schreef:
WillemLW schreef: /edit: ik heb me bericht weggehaald, maar jij publiceert een tekst willens en wetens opnieuw...daarvoor ben jij nu zelf aansprakelijk, niet ik ! want jij doet het opzettelijk opnieuw! DUS pas op voorjezelf ! :)
Je stelt op dit forum dat je meester in de rechten bent, wel dan had ik eerst nagedacht en niet 25 minuten later het bericht weer verwijderd.Meester in de rechten, an me hoela :mrgreen:
:mrgreen:

Faye1971

Ongelezen bericht door Faye1971 »

Chocomelk schreef:
WillemLW schreef:In het belang van een naaste heb ik dit bericht moeten verwijderen.
Maar goed dat de vaste leden hier weten dat ze een begin
tekst moeten quoten omdat er teveel topics geopend worden en die binnen een mum van een tijd weer weggehaald worden door de TS.

Dit heb je goed gedaan Chocomel :D

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Eventjes voor de gein andere berichtjes van meneer de meester in rechten gelezen....ik mag toch hopen dat ik, mocht ik ooit voor de rechter moeten verschijnen (afkloppen), nooit met zo'n kinderachtige, onprofessionele rechter als deze meneer te maken krijg, ai! :?

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

WillemLW schreef:Nee hoor de quote is al van 20.28...dus nadat ik al verwijderd had (om 20.23 oid)...heb jij je basisschool lezen wel afgemaakt????

Chocomelk-Bericht 01 mei 2012 20:28
@ WillemLW, je openingsbericht is van : 19:56
om 20:23 heb jij je bericht veranderd

Ik heb jou openingsbericht gequoted om : 20:00
Dat jij naar 23 minuten nadat ik het gequoted had je bericht
gaat aanpassen daar kan ik niets aan doen.
Hier zit nu eenmaal een quote knop wat je kan/mag gebruiken en
dat weet jij als TS, althans dat had je kunnen weten. :wink:

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

vogels schreef:
Zelfde bericht stond er vanmorgen ook al, dat werd verwijderd door redactie. Toen was meneertje Willem zwaar beledigd dat het topic verwijderd was.

12 uur later dus weer geplaatst en meteen weer verwijderd?????

Sommigen weten echt niet waar ze mee bezig zijn. :mrgreen:
Stond daar precies hetzelfde bericht als wat hij nu geplaatst had ?

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

WillemLW schreef:Nee, want ik heb - duidelijk te kennen gegeven - verwijderd. Herpublicatie door een ander, is die anders verantwoordelijk in dat geval. Want hier is geen sprake van geautomatiseerde heropenbaarmaking bv vanwege Google Cache of Archive.org...maar wel bewust willens en wetens door een gebruiker. Dat is dan zijn verantwoordelijk, niemand verplichtte hem er namelijk toe. Eventuele verdere gevolgen zijn dus ook voor hem, want ik heb aan mijn plicht voldaan.
Ben jij familie van chanmaster?
Die schijnt ook een soort jurist te zijn,en heeft zo'n beetje dezelfde schrijfstijl.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

snepke schreef:
WillemLW schreef:Nee, want ik heb - duidelijk te kennen gegeven - verwijderd. Herpublicatie door een ander, is die anders verantwoordelijk in dat geval. Want hier is geen sprake van geautomatiseerde heropenbaarmaking bv vanwege Google Cache of Archive.org...maar wel bewust willens en wetens door een gebruiker. Dat is dan zijn verantwoordelijk, niemand verplichtte hem er namelijk toe. Eventuele verdere gevolgen zijn dus ook voor hem, want ik heb aan mijn plicht voldaan.
Ben jij familie van chanmaster?
Die schijnt ook een soort jurist te zijn,en heeft zo'n beetje dezelfde schrijfstijl.

Afbeelding

Gesloten