LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geschil met Singapore Airlines = opgelost!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
sprookje

Re: Geschil met Singapore Airlines = opgelost!

Ongelezen bericht door sprookje »

Dus het paspoort was niet meer geldig, maar zijn vrouw had er nog een ander in de handtas
Nu in Belgie hebben wij een id kaart en dat wordt hier ons paspoort genoemd.
Deze meneer zijn vrouw had ook zijn reispas mee.Dat is een paspoort dat je speciaal moet aanvragen om sommige reizen te mogen maken.Dus niet iedere Belg heeft een reispas.
En deze nemeer zijn id of paspoort was nog wel geldig maar niet meer lang genoeg om mee terug te kunnen.Dus gelukkig had nevrouw zijn reispas mee.
Onze reispas ziet er bijna uit zoals julie paspoort.
Hoop dat dit een beetje duidelijk is.

En inderdaad wij mogen gewoon op ons id bewijs naar Egypte.Wil je naar de USA heb je een reispas nodig.

b767-300er

Ongelezen bericht door b767-300er »

Duidlijk!

Yuhroon

Ongelezen bericht door Yuhroon »

Iedereen bedankt voor alle reacties en de informatie. Het geschil met Singapore Airlines is inmiddels opgelost naar volledige tevredenheid. Ik zou dit topic graag sluiten maar ik zie nergens waar ik dat kan doen. Ik wil in ieder geval aangeven dat ik zeer tevreden ben over de service van Singapore Airlines.

b767-300er

Ongelezen bericht door b767-300er »

Ik zou dan ook wel graag de oplossing van SIA willen weten.

Bor Komorovski

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Yuhroon schreef:Iedereen bedankt voor alle reacties en de informatie. Het geschil met Singapore Airlines is inmiddels opgelost naar volledige tevredenheid. Ik zou dit topic graag sluiten maar ik zie nergens waar ik dat kan doen. Ik wil in ieder geval aangeven dat ik zeer tevreden ben over de service van Singapore Airlines.
Dat is heel wat want ik moet eerlijk zeggen dat ik niet inzie wat zij verkeerd hebben gedaan. Maar mooi dat het is opgelost.

Gesloten