Madelief weet dat ze fout zit en wil ten koste van de gerrant van het restaurant misbruik van een fout maken, de oplossing wil ik niet eens wetenChocomelk schreef:Jammer dat mensen hier wel een topic openen als ze een
probleem hebben maar als het probleem is opgelost dan laten
ze niet horen hoe het opgelost is.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Moorddiner bij Van der Valk= rekening achteraf
Re: Moorddiner bij Van der Valk= rekening achteraf
Toch fijn dat je dan blijft zeuren. Grappig is altijd dat er nooit word gevraagd om een mening maar dat mensen die toch altijd even willen geven.Har06 schreef:Madelief weet dat ze fout zit en wil ten koste van de gerrant van het restaurant misbruik van een fout maken, de oplossing wil ik niet eens wetenChocomelk schreef:Jammer dat mensen hier wel een topic openen als ze een
probleem hebben maar als het probleem is opgelost dan laten
ze niet horen hoe het opgelost is.
Ik zou dat nooit doen, je moet je schamen bla bla bla. Net of we allemaal altijd zo netjes zijn. Maar dat is wss weer een ander verhaal of een andere situatie.
Als t mij 500 € had kunnen schelen, had ik t ook geprobeerd. En ik denk met mij 75% van de fatsoensrakkers die in dit topic zeer opgewonden reageren.
Toch fijn dat je naar een aantal weken toch een reactie geeft.Umad schreef:
Toch fijn dat je dan blijft zeuren.
Chocomelk schreef:Toch fijn dat je naar een aantal weken toch een reactie geeft.Umad schreef:
Toch fijn dat je dan blijft zeuren.