LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MAXIEM

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door MAXIEM »

SjoukjeAM

Heel handig van Hollandsnieuwe dat je een telefoonnummer krijgt van medewerkers die je niet kunnen helpen. Ik kan me levendig voorstellen, dat je de pijp aan Maarten geeft en de overeenkomst wilt annuleren. Verzoek dan wel om die annulering schriftelijk te bevestigen en het reeds betaalde terug te storten.

Sterkte toegewenst, Maxiem.

Roven

Ongelezen bericht door Roven »

[Hollands Nieuwe dank][/quote]

Op 24 april 2012 is mijn nummer bij hollands nieuwe geporteert hierna was mijn nummer niet meer bereikbaar alle instellingen van mijn Samsung Galaxy S ll handmatig een aantal malen ingevoerd maar resultaat soms bereikbaar meestal "dit nummer is niet bereikbaar probeer later nogmaals" klanten service niet bereikbaar pas oproep melding 5 dagen later terug bellen. Op dag dat zou worden terug gebeld klanten service al vroeg direkt bereikbaar dus hoppa bellen. Een zeer vriendelijke en geduldige dame aan de telefoon die mij een uitgebreide email met tips opstuurde om het rustig na te kunnen lezen en in te stellen. Direct na nieuwe tips geprobeerd te hebben was ik overal bereikbaar echter internet wilde niet lukken, de software er uit software gedownload en opnieuw geinstalleerd echter geen internet, zou kunnen liggen aan de Galaxy S ll omdat deze nadat nummer was geporteert een update had gedaan van de software. Gebeld met Samsung die doet echter zelf GEEN SERVICE verlenen "slechte zaak" voor de gsm toestellen er zijn wel service punten. Op naar servicepunt waar door mij het toestel is gekocht Phoneshop winkel in Den Haag deze blijkt echter geen servicepunt meer te zijn van Samsung, omdat toestel bij hun is gekocht heeft verkoper 15 minuten geprobeerd om internet te laten werken maar "sorry zou niet weten wat we nog kunnen doen, helaas" vogende servicepunt Vodafone winkel Venestraat Den Haag 2 uur later open dus wachten. Om 13:10u volgnummer voor smartfone medewerker om 13:45 u probleem aan de vriendelijke medewerker verteld deze pakt het toestel veranderd een paar instellingen die waren opgegeven door hollands nieuwe en zegt na 5 mionuten u heeft internet verbinding! Geloof dat dus niet maar medewerker lacht en logt in op internet pagina van Samsung HET WERKT na ruim twee weken problemen gehad te hebben is alles ok. Fout zat in de update van de Software die automatisch werd geupdate toen het toestel online kwam en daarmee de verbinding niet meer mogelijk was. Heb nog twee maal kontakt gehad met een technisch medewerker van hollands nieuwe die mij steeds vriendelijk heeft geholpen hij beloofde ook de nieuwe instellingen op de site zou worden veranderd omdat deze nog steeds met de hand moeten worden ingesteld. Na een slechte moeilijke start hoop ik dat de problemen met hollands nieuwe zijn opgelost het bereikbaar zijn van de klantenservice ligt ook aan de enorme drukte op sommige dagen waardoor er een wachtijd onstaat van enkele dagen.

wollemien

Ongelezen bericht door wollemien »

We hebben geen 'vaste' telefoonaansluiting, maar 1 mobiele voor in/om het huis en onderweg. Maar vooral prettig dat je in geval van nood hulp kunt inschakelen
Sinds ruim twee maanden ben ik overstapt naar HN. Dit voelt ondertussen als het slechtste besluit van het jaar, maar goed! Het duurde ruim 1,5 maand voordat ik mobiel internet had op mijn mobiel (en die eerste maand is gewoon afgeschreven, zonder pardon!!! en zonder excuses)

Sinds 2 dagen kan ik niet meer weg-bellen vanuit huis, ik kan nr. intoetsen, maar dan staat het heel lang op 'kiezen...' en dan wordt hele verbinding verbroken of staat er 'buiten bereik netwerk'(????). Let wel; het gaat dan niet om bereik in het buitenland, maar 3 straten verder. Vanmiddag na 6 keer intoetsen, ging telf 1 x over. Ontvanger krijgt ook niet het bericht 'gemiste oproep' in beeld.
In geval van nood zijn er altijd de hulpdiensten, nou had ik helaas 1-1-2 nodig en nadat ik 2 keer geprobeerd had, ging telf. ook echt over.
Vreemd is wel dat ik vanmorgen in een andere straat stond, 4 huizen de andere kant op en dat ik daar uitstekend bereik had. Dus lijkt het me in het netwerk te zitten? Kunnen bouwwerkzaamheden in de straat daarmee te maken hebben?
Nu, andersom. Ik ontvang ook geen telf. mensen kunnen ons ook niet bereiken per telefoon. HN adviseerde resetten, maar dat is het ook niet. want vanuit andere straat staat het wel.

Ex-beheerder

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Dat niet kunnen bellen, geen verbinding kunnen krijgen, geen melding gemiste oproepen, geen SMS-berichten heb ik gedurende het jaarabonnement continue ervaren bij Hollandsnieuwe.

Na een jaar overgegaan naar een andere provider sinds 16 augustus en nog geen enkel probleem gehad, mensen durven me weer te bellen en de verbinding blijft in stand. Wat kan het leven toch eenvoudig zijn........

wollemien

Ongelezen bericht door wollemien »

De site is duidelijk dat het een 'dochter' van Vodofone is en dus ook diens netwerkt gebruikt en had je dus kunnen weten als dat netwerk op jou locatie weinig bereik heeft voor je je abo afsloot
Wolter, sorry, maar ik had hiervoor Vodafone, eigenlijk nooit een probleem mee gehad qua bereikbaarheid (ok, behalve die grote landelijke storing maar dat is natuurlijk gewoon overmacht). Prijstechnisch waren ze echter een stuk minder interessant na afloop van mijn oude abbo. Het idee dat HN als dochter van Vodafone (en door het gebruik van vertrouwd netwerk) een goed alternatief was, bleek tot nu toe 360 graden onwaar. Ik kan niet wachten tot ik weer terug kan

spijtoptantje!

Gesloten