| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Redactie Radar: gedichtentopic De Croos
-
Jon
Re: Redactie Radar: gedichtentopic De Croos
Andre grote vriend ik ben het helemaal met je eens. Trouwens morgen koffie drinken gaat even niet door. Zie je next week weer.
Jon.
Jon.
-
jaap
of de berichten van croos grapppig zijn of niet staat niet ter discussie.
Waar het om gaat is dat hij de legioproblemen van dit forum verdringt en dat is niet de bedoeling van dit forum dacht ik.
Waar het om gaat is dat hij de legioproblemen van dit forum verdringt en dat is niet de bedoeling van dit forum dacht ik.
-
wim
croos, je bent zielig, je kunt allen maar copieren om hier op te vallen.
-
rob v.d.
Meneer De Croos:
U zegt, en ik citeer: 'ROB laat het vermogen of inlaadtijd over aan TROSRADAR en gebruik daar niet mijn topic voor.'
Ten eerste wil ik juist het e.e.a. graag aan RADAR overlaten (ik wijs ze er slechts op), en ten tweede 'gebruik' ik uw topic niet, immers deze topic ben ik zelf gestart en u reageert slechts.
vr.gr.
rob v.d.
U zegt, en ik citeer: 'ROB laat het vermogen of inlaadtijd over aan TROSRADAR en gebruik daar niet mijn topic voor.'
Ten eerste wil ik juist het e.e.a. graag aan RADAR overlaten (ik wijs ze er slechts op), en ten tweede 'gebruik' ik uw topic niet, immers deze topic ben ik zelf gestart en u reageert slechts.
vr.gr.
rob v.d.
-
rob2
Croos is zo iemand die zichzelf uitnodigt, inderdaad heeeeeeeeeel zielig.
-
Idaho
Koken met Croos, gedichten van Croos,...... heeft Dhr. Croos eigenlijk ook een probleem met de Dexia bank, of probeert u alleen maar als dichter danwel als kok bepaalde faam te verwerven?
-
schaker
Was Croos nog maar zelf de dichter. Neem maar eens een flard tekst uit één van de gedichten, zet het op Google, en je ziet dat hij zijn 'eigen' gedichten overal vandaan sprokkelt ... Dus gewoon dom knip- en plakwerk (met inbreuk op copyrights?)! Ten minste bronvermelding zou netjes zijn.
-
dhr.a de croos
als jullie nou eens de moeite doen om je te verdiepen op deze site,dan kunnen jullie zien dat ik eigelijk gewoon wacht op een uitslag van het proces en wat betrefd kopieren
dat doet geloof ik 70%van de gedupeerde die een bericht plaatst op deze site.Ik maak inderdaad mij eigen gedichten
en plaats deze maar kopier ook.Verder hou ik van lekker eten en vertel graag een mop,laat ik het zo zeggen ondanks alles geniet ik nog van het leven.
dat doet geloof ik 70%van de gedupeerde die een bericht plaatst op deze site.Ik maak inderdaad mij eigen gedichten
en plaats deze maar kopier ook.Verder hou ik van lekker eten en vertel graag een mop,laat ik het zo zeggen ondanks alles geniet ik nog van het leven.
-
schaker
De uitslag van het proces duurt wellicht nog jaren. Uw topics 'eten', 'moppen' en 'gedichten' zullen dan waarschijnlijk de aanzienlijke omvang van meer dan 500.000 postings bereikt hebben (gesteld dat Radar daar geen stokje voor steekt). Daar zijn we dan mooi klaar mee,want u houdt uiteraard uw topics op de eerste pagina van het forum ...
-
jaap
Croos, als je nuttige informatie voor ons hebt over het onderwerp Legio lease,dan mag je die wat mij betreft verfraaien met een gedicht of joke uit een of ander boekwerk als je denkt dat de lezers daar zelf niet aan kunnen komen als zij dat willen.
Maar als iedereen constant alle ruimte voor zich op eist voor zijn eigen hobby maakt hij oneigenlijk gebruik van de mogelijkheid die TRosradar ond biedt.
Wegwezen dus.
Maar als iedereen constant alle ruimte voor zich op eist voor zijn eigen hobby maakt hij oneigenlijk gebruik van de mogelijkheid die TRosradar ond biedt.
Wegwezen dus.
-
Harry
Wat mij betreft mogen de topics van Andre blijven,integendeel het brengt wat leven in de brouwerij.En mensen die schelden op papier zijn laf.In het leven zoeken mensen altijd een zondebok,het begint al op de schooltijd (pesten) later op je werk en nu op internet.Je kunt ergens tegen zijn maar tolereren is ook een kunst.Dus mensen die tegen zijn moeten de oorzaak bij hun zelf zoeken en of een gedicht gekopieerd is of uit je eigen hart, het blijft mooi deze bloemlezing van woorden, voor veel mensen ontspanning en het maakt het leven minder hard.
-
rob v.d.
Harry,
Ik zie de reacties met belangstelling voorbij komen. Ik merk overigens op dat ik niet tegen de topics van dhr. De Croos ben, ik vind alleen dat de topics niet te lang moeten worden i.v.m. de inlaadtijd (en eigenlijk ook 3 De Croos-topics steeds prominent op de eerste pagina wat veel vind voor een forum waar veel mensen allen maar hun zegje over Legio/Dexia willen doen.
m.vr.gr.
rob v.d.
Ik zie de reacties met belangstelling voorbij komen. Ik merk overigens op dat ik niet tegen de topics van dhr. De Croos ben, ik vind alleen dat de topics niet te lang moeten worden i.v.m. de inlaadtijd (en eigenlijk ook 3 De Croos-topics steeds prominent op de eerste pagina wat veel vind voor een forum waar veel mensen allen maar hun zegje over Legio/Dexia willen doen.
m.vr.gr.
rob v.d.
-
Mooi Weer
Rob, het laden van een topic merk je pas als je het topic aanklikt, anders niet. De topictitel van de Croos is duidelijk, dus als je het niet wilt lezen, moet je er gewoon niet op klikken. Heb je ook geen last van een lange laaddtijd.
Mooi weer
Mooi weer
-
rob v.d.
Mooi Weer. Dat je zelfs voor een berichtje als dit de anonimiteit van een fake-adres zoekt ...
Overigens veel genoegen met de De Croos-topics
Overigens veel genoegen met de De Croos-topics
-
L. Blok
Ik begrijp zolangzamerhand deze hele discussie niet meer. Het punt is namelijk dat de Croos geen maat weet te houden. Bijna elke dag plaats hij wel een reactie in ZIJN - en dat zegt hij ook - topics en wel op een wijze dat alle berichten direct naar de tweede pagina zakken. Dat kan en mag je best weleens een keer doen maar NIET elke dag. Hiermee toon je volgens mij aan dat je weinig respect hebt voor de problemen die heel veel mensen nu hebben. Als de Croos zo graag moppen en recepten wil plaatsen moet hij maar een eigen home page maken. Ik vind het een totale miskening en ontkenning van de problematiek want daarvoor is dit forum opgesteld.
m.v.g. L. Blok
m.v.g. L. Blok
-
Ted
Misschien kan de heer de Croos op uw website schrijven, doet Sara toch ook.
-
L. Blok
Het lijkt mij dat Sara wel iets meer te vertellen heeft dan dhr. de Croos!