LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft dit ook?incassobureau blijft doorgaan

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
BUNA

Re: Wie heeft dit ook?incassobureau blijft doorgaan

Ongelezen bericht door BUNA »

Ja het is een echte, ook met zo'n mooi stempeltje met als Heb ik...... als toekomstige deurwaarder etc.

utrecht1967

Ongelezen bericht door utrecht1967 »

Beste:

Ik ben al 4 maanden bezig met het incasso bureau Credifin om een bedrag van € 3.91
Ze hebben zogenaamd hun bewijs naar mij opgestuurd via email.
Zelfs in deze bewijzen stond mij onschuld.
Maar nog steeds ontvang ik via email berichten dat ik 2 dagen de tijd heb om te betalen.We zijn reeds 4 maanden verder.
Aan postzegels zijn ze al meer kwijt.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Utrecht,

als inderdaad bewijs is dat je onschuldig bent, gewoon niet meer reageren.
Je hebt je zegje kunnen doen, en als het duidelijk is, wil Credifin gewoon bewust de boel belazeren.

Laat maar voorkomen.

Hou wel tijd etc. bij, en gemaakte kosten (van jezelf) voor de tegeneis.

yolandebes

Ongelezen bericht door yolandebes »

deurwaarder schoonebeek uit zaandam houd al 20 jaar loonbeslag van mij, ben een 66 jarige vrouw die ooit getouwt is geweest met een turkse man,die dat zuiver heeft gedaan om een verblijfsvergunning en ik had meegetekend voor een lening voor een caravan van 30.000. bij hem hebben ze nooit een cent verhaald,alleen bij mij, rente zou stoppen ik betaal via schoonebeek al 20 jaar,ook ieder jaar me vakantiegeld, heb 25000 terugbetaald inmiddels zeggen ze mijn zoon wou het restand betalen, dat kon niet ik heb bijna alleen rente betaald, en dat ze belloofd hadden die stil te zetten, zwijgen ze over.
ik woon op een camping,heb het aan het hart, copd,schildklierkanker,en net een gehele nieuwe heup gehad van de reuma,ik mag niet op de camping wonen van de gemeente.dus heb een postadres.
ik heb geen geld voor een ander onderdak.ik krijg pmnd 943 euro.ben afhankelijk van een auto.aangepast.geen vakantiegeld.alle extras gaan zolang ik leef naar deurwaarder schoonebeek.
doordat ik voorheen mijn huur niet meer kon betalen ben ik uit me huis gezet,
was ik dakloos, sliep dan bij me zoon dan bij me dochter,tot ik via mijn zwager de caravan kon huren. deurwaarders gaan door.altijd ik krijg rekeningen van 21 jaar terug en 15 jaar terug, doorverkochte posten,zeggen ze, ze zijn niet van mij staan wel op mijn naam. ook was mijn toenmalige echtgenoot stiekum gaan werken,bij zijn broer, resulteerde in een 9000 boete voor mij van het gak,uwv,ik ben invalide. ja ik heb ze terug moeten betalen.alleen.per mnd. dus we gaan zo maar door zolang we er nog zijn. iedere crimineel kan een buro beginnen en schulden opkopen en beginnen, wanneer word dit nu eens bij wet verboden,daarom komt alles weer terug na 15 a 20 jaar.kom op radar geef ze van katoen.helpen jullie heel veel mensen mee, het ga iedereen goed, yolande

ArneLH
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArneLH »

Bij dergelijke oude vorderingen heb je vaak allang te maken met verjaring.

BUNA

Ongelezen bericht door BUNA »

Vandaag heb ik een brief gekregen van het incassobureau/gerechtsdeurwaaders kantoor, dat de zaak is ingetrokken en dat zij thans niets meer van mij te vorderen hebben!!!!

In de brief werd tevens verwezen naar het feit dat er "mogelijk"iets fout was gegaan, waardoor ik na een gewonnen vonnis toch een herhaalde dagvaarding/rechtzaak heb ontvangen!

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Bewaar die brief goed.
Je weet maar nooit of ze na een jaar weer beginnen.

ArneLH
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArneLH »

Mijn advies is eenvoudig: zelf de dagvaarding aanbrengen bij de rechtbank en daarmee die foutjes afleren. Jij betaalt toch geen griffierecht.

Palingrokerij

Ongelezen bericht door Palingrokerij »

Ja, dit is heel herkenbaar, ze proberen het maar, maar ik zeg maar zo, als je kunt aan tonen, dat jij je schuld of rekening betaald hebt aan de schuldeiser, dan heb je niets te schaften met een incassobureau.
Ik heb zojuist mijn derde brief ontvangen van GGN mastering credit te Almelo , een incassobureau en die sommeren mij een bedrag van E 208,00 euro alleen aan incassokosten te betalen en wel binnen 7 werkdagen.

Het is een vordering van een zaak uit 2011 ruim een jaar geleden en had een premieachterstand van 2 maanden bij zorgverzekeraar Menzis en na een aantal briefwisselingen en telefoontjes tussen mij en Menzis en GGn heb ik binnen het termijn het volledige bedrag aan Menzis overgemaakt en zouden de incassokosten geseponeerd worden, daar heb ik bewijzen van brieven van GGN dat zij aggeren , dat ik aan kunnen tonen , dat ik aan mijn betalingsverplichting zou voldaan hebben, de incassokosten ingetrokken zouden worden, nou dat heb ik keurig gedaan.

Maar dan... een jaar na dato, begint de ellende weer en dreigen ze met rechtsvervolging en ik weet niet wat, dus je denkt dan dat het over is, maar dan beginnen ze weer, om te zien of je toch zwicht voor hun druk.Weer een vorderingmet de mededeling, dat ik moet betalen binnen 7 dagen.
Nou je krijgt er een puntkop van!!

Gesloten