LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Deelnemers aan pyramidespelen zijn sukkels
Re: Deelnemers aan pyramidespelen zijn sukkels
Dat is wel mijn ervaring, na 3 jaar werken in een winkel bij een vakantiepark in Zeeland.
Dat is nou weer typisch een hollander met zijn/haar vooroordelen.
Ik ben blij dat ik er niet meer woon
Ik ben blij dat ik er niet meer woon
Een vooroordeel is een oordeel dat nergens op gebaseerd is, behalve op "van horen zeggen" en zo. Dit is uit mijn eigen ervaring, dus geen vooroordeel!
Helemaal mee eens, ben Brabo maar walcherofiel! Mijn moeder heeft tot mijn 15de jaar geprobeerd om mij een hekel te laten hebben aan Duitsers. Eén vakantie op Walcheren was genoeg.
Maar eerlijk is eerlijk, Zeeuws Jongetje: hoe komt dat?
Veere vreet hun 'bitte' wel, zong Jaap Fischer toen ik jong was...............
En - ik praat alleen mee over de verhouding tussen de germanen onderling, ik bemoei me NOOIT meer met piramidespelen, HM, ACN, Herbalife; Tupperwarw, Eismann; Amway of wat er ook nog meer aan dat soort flauwekul rondloopt.
Nog liever iedere zondag 4 Getuigen van Jehova!
Maar eerlijk is eerlijk, Zeeuws Jongetje: hoe komt dat?
Veere vreet hun 'bitte' wel, zong Jaap Fischer toen ik jong was...............
En - ik praat alleen mee over de verhouding tussen de germanen onderling, ik bemoei me NOOIT meer met piramidespelen, HM, ACN, Herbalife; Tupperwarw, Eismann; Amway of wat er ook nog meer aan dat soort flauwekul rondloopt.
Nog liever iedere zondag 4 Getuigen van Jehova!
Ik weet het niet om eerlijk te zijn. Zoals Fransen van nature een chauvinistische inslag hebben, hebben de Duitsers misschien een overheersende inslag? Wellicht omdat Duitsland (zeker economisch) het belangrijkste land in Europa is? Geen idee...Maar eerlijk is eerlijk, Zeeuws Jongetje: hoe komt dat?
Dat komt omdat - even opnieuw lezen - de zeeuwse middenstanders, met name de horeca, onze oosterburen met open armen ontvangt:
veere vreet hun 'bitte' wel!
dus
duh!
veere vreet hun 'bitte' wel!
dus
duh!