Het UWV zal toch moeten onderbouwen op basis van welk artikel geconcludeerd kan worden dat er geen gezagsverhouding zou zijn.
U kunt aantonen dat bij aanvang van uw arbeidsovereenkomst er geen sprake was van enige relatie met de DGA en er dus sprake is en was van een gezagsverhouding. Die gezagsverhouding eindigt niet bij samenwonen met de DGA en ontbindt niet de reeds bestaande arbeidsovereenkomst met de BV.
Zoals eerder aangegeven wel bezwaar maken en dat kunt u zelfs zonder jurist doen, maar een jurist is wel aan te raden. Elke jurist kunt u op basis van alle gegevens een redelijke inschatting geven van uw kansen en die lijken mij zeer groot.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afwijzing UWV uitkering
Re: afwijzing UWV uitkering
Het is inmiddels meer dan een jaar geleden dat ik dit bericht op het formum plaatste.
Maar het UWV heeft mij een uitkering toegekend met terugwerkende kracht maar dat is vooraf gegaan aan zoveel klachtenformulieren (online). Ik heb digitaaleen concept brief (dossier) opgesteld, verzonden naar het UWV met de mededeling dat ik het naar de Nationale Ombudsman zou sturen.
Na twee weken na ontvangst van mijn dossier heeft UWV dan uiteindelijk een uitkering toegekend.
Dat is in mei dit jaar geweest. Dus de aanhouder wint.
Maar het UWV heeft mij een uitkering toegekend met terugwerkende kracht maar dat is vooraf gegaan aan zoveel klachtenformulieren (online). Ik heb digitaaleen concept brief (dossier) opgesteld, verzonden naar het UWV met de mededeling dat ik het naar de Nationale Ombudsman zou sturen.
Na twee weken na ontvangst van mijn dossier heeft UWV dan uiteindelijk een uitkering toegekend.
Dat is in mei dit jaar geweest. Dus de aanhouder wint.
Re: afwijzing UWV uitkering
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)