fuzzyfurry schreef:Josephien12 schreef:Wat is het toch allemaal een probleem tegenwoordig als er geen internet is...eerste levensbehoefte lijkt het wel....
Zet die stomme telefoons nou eens gewoon uit en geniet van het park, de omgeving en de rust.
Nee, dan een hutje op de HEI... Sjemig... Maak zelf nog wel uit wat ik meeneem waarheen dan ook... BTW het ging over INTERNET en niet over TELEFOONS!
@ mika21
Tja maar soms moet je bereikbaar zijn voor werk of andere omstandigheden,zijn ook mensen die hebben werk ,maar een functie dat ze soms even per mail bereikbaar moeten zijn, !!
En tja kan je begrijpen of niet,maar is toch echt zo...maar daar wordt hij naar betaald dus..
En oh ja hoor heeeerlijke rust gehad,wil je niet weten,
Idd niet heel de dag internetten,moest er niet aandenken maar ,ieder mag doen wat hij wil!!,
En niemand heeft daar iets over te zeggen,ik haaaaat vissen,ik haaat voetbal,zeg ik toch ook niet gadverdamme dat vissen, of voetbal,ga lekker je gang!!
Bij ons was het puur omdat,maar had tegen mensen gezegd ben heel weinig aanwezig!
Laat mensen in hun waarde als zei oo vakantie ,in een hutje op de hei,wat heerlijk is
Ik hou niet van all in ,in turkeij maar wie wel gaat,prima!!!
En bedenk sommige hebben kinderen en die kinderen willen tegenwoordig na het eten of spelen,even op de tablet spelletje spelen heel veel is online....
Respect voor iedereen en niet zo veroordelend...en zeker niet als je niet weet waarom..
Edit stukje erbij gezet