'vogels schreef:
Ze heeft zelf ook haar achternaam vermeld.
Oh dan !
Mijn exuses voor mijn berichtje Hans Veenman.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
'vogels schreef:
Ze heeft zelf ook haar achternaam vermeld.
Klacht was ook al al gemeld bij hem zelf voordat het hier op het forum terecht kwam.vogels schreef:Zo vreemd vind ik het niet, tenslotte zet jij ook hier je klacht neer.Vreemde actie van Hans Veenman om hier te reageren
Van mij is het niet het eerste bericht, toch komen de reacties van de verkoper hier oprechter over dan het ach en wee van de kopers. De man biedt aan naar de geschillencommissie te gaan - wat wil je nou nog meer?Chocomelk schreef:@ Klaas2405, valt helemaal niet op hoor, je eerste bericht wat je hier
uberhaupt schrijft op dit forum en dan juist zo'n bericht.
Komt niet erg geloofwaardig over, sorry.
Goed dat jij je zaak uit handen hebt gegeven en sterkte met de rest.Marionneke34 schreef:Helaas tot op heden nog geen reactie op mijn mail gehad door de firma Energy+, alleen de reactie hier van de Dhr. Veenman.
Wegens ernstige plotselinge familieomstandigheden, vandaar ook mijn late reacties, heb ik de zaak uithanden gegeven aan mijn verzekering. Zij zijn nu druk met onderzoek bezig.
Zal hier het verloop laten weten.
Een foto van een matras.Hans Veenman schreef:Geachte mevrouw Van Helmont,
Helaas hebben wij nog steeds de door ons benodigde foto's niet van u ontvangen. Zowel via dit forum als per e-mail hebben wij u diverse malen malen uitgenodigd deze aan ons op te sturen. Nogmaals vragen wij u dit te doen en de foto's te versturen naar [email protected].
Zodra wij dit beeldmateriaal hebben ontvangen, kunnen wij uw garantieclaim snel afwikkelen. Waarom u aan ons verzoek geen gehoor wenst te geven is ons een volslagen raadsel.
Voor een beoordeling van een garantiesituatie zijn foto's heel bruikbaar. Foto's bieden doorgaans direct inzage in de problematiek waardoor een snelle en doelmatige afhandeling kan plaatsvinden. De medewerking van de klant is daarbij natuurlijk wel een vereiste.
Met vriendelijke groeten,
Directie SelectComfort