Pagina 2 van 4
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Geplaatst: 13 dec 2003 14:03
door Gast
HUISWERK BETER DOEN, AH PAARS ( OUDE SYSTEEM ) WERKT OP 900 MHZ KPN NETWERK EN NIEUW SYSTEEM OP 1800 MHZ NETWERK VAN TELFOORT, DUS POCKETLINE SWING, NOKIA 5110 EN 6110 BIJVOORBEELD WERKEN DAN NIET MEER.................
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Geplaatst: 13 dec 2003 20:55
door Dannyk
door een andere MHZ frequentie was ik wel genoodzaakt een ander toestel te kopen, mijn oude werkte NIET op deze frequentie, en ik als ik aan het werk ben, vind mijn baas het NIET leuk als ik naar andere dingen sta te kijken EN DIT IS DUS OOK GEEN GEZEUR OM NIETS!
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Geplaatst: 13 dec 2003 23:04
door Gast
Nou Dannyk, als het goed is heb je je aha-magazine thuis ontvangen, dus kon je die in je eigen tijd lezen! Ook heeft er in elk filiaal in de kantine de nodige informatie gelegen/gehangen. En toen je 't kocht bij ah, ik neem aan ook in je eigen tijd, had je je kunnen laten informeren door je collega('s).
En ik wist niet dat je zo'n oud model had, want de mijne is 5 jaar oud en kan 't wel aan!!!!
p.s. wel vreemd dat er bij ons in 't filiaal geen klachten zijn, we hebben dezelfde info gekregen. Kwestie van lezen?
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Geplaatst: 14 dec 2003 13:15
door Dannyk
Ik heb de simkaart THUISGESTUURD gekregen en kocht dus nix, in die info stond nix over een ander netwerk. In onze kantine heeft ook geen zin aan info gestaan over het nieuwe ah mobiel, alleen een stukje in Deze Week, maar gisteren hebben wij zelfs alweer een nieuw record aan klachten gehad, er waren 49 mensen die er weer eens problemen mee hadden, hou het dan ook gewoon op 1 netwerk, en ik lees me aha wel en die kreeg ik pas NADAT ik me nieuwe simkaart had en dus ook een nieuw toestel, het is dus allemaal info achteraf en ik heb kosten gemakat die niet nodig waren, HET LIGT DUS NIET AAN MIJ MAAR AAN AH MOBIEL
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Geplaatst: 14 dec 2003 13:55
door Gast
Ik heb de simkaart THUISGESTUURT man ga toch terug naar school ik krijg hoofdpijn van al die taalfouten. Thuisgestuurd!!!!! Het is niet om aan te zien.
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Geplaatst: 14 dec 2003 14:20
door Dannyk
Dan moet je het niet leesen en een asprientjuh neemen, bemoei je er dan gewoon ff lekker niejt meej, leikt mei ferstandich.
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Geplaatst: 14 dec 2003 14:40
door Paultje
Dus AH is de bron van dit probleem!!! Je moet Telfort er niet bij betrekken, zij hebben immers een accoord gesloten met AH. AH is verantwoordelijk voor de tarieven en service aan klanten!!! Telfort voor het netwerk en de diensten aan klanten. AH had gewoonweg jullie (beter) moeten informeren, daar komt het op neer!!! En jullie hadden zelf meer info moeten opvragen of inwinnen, want iedere halve gare leest wel de krant, checkt iets op internet of kijkt naar het nieuws! En daar werd er duidelijk geinformeerd over AH-Mobiel en Telfort. Dus eigen schuld, dikke bult!
Het had een hoop gez-e-i-k op dit forum kunnen schelen als jullie meer je best deden en AH!
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Geplaatst: 14 dec 2003 14:43
door Dannyk
daar ben ik het mee eens, maar voor mij was er een probleem bij, omdat telfort geen i-mode ondersteunt, had ik dus niks aan telfort, ik heb verder niks tegen telfort, maar voornamelijk tegen AH mobiel, Ze hadden beter moeten informeren of het bij EEN netwerk houden.
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Geplaatst: 14 dec 2003 17:42
door Gast
Man je weet niet eens wat een netwerk is. Laat staan dat je klanten kunt adviseren. En volgens mij werk je niet bij AH want die nemen alleen mensen aan, die Nederlands schrijven. Dus terug naar de inburgeringscursus.
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Geplaatst: 14 dec 2003 18:28
door Gast
DannyK, iedereen weet dat Telfort geen I-mode ondersteund, dus dat had je kunnen weten toen je ging overstappen. Maar nee, je dacht natuurlijk voor een dubbeltje op de 1e rij te zitten.... Want dat personeels aanbod was toch wel aantrekkelijk. SUKKEL.
Volgende keer alle AH informatie voor het personeel goed doorlezen, ook de extra uitgave van deze week en de extra informatie die de counter krijgt. Er stond duidelijk in dat het via 't Telfort netwerl gaat, dus dan weet je dat je niks aan I-mode hebt.
Dus hou alsjeblieft op met dit geneuzel.
Hoe kan het dat in mijn regio bij AH geen enkele klachten zijn van klanten over 't nieuwe bellen en bij jou wel? Ik denk dat het alleen aan jullie filiaal ligt en niet aan AH in het algemeen.
Maar goed als jij je werkgever wilt afzeiken met iets wat niet klopt moet jezelf weten. Ik hoop voor jou dat je dit niet aan collega's verteld dat je dit bericht hier geplaatst hebt, want dan sta jij mooi voor aap.
Lezen voordat je gaat overstappen, lezen voordat je wat aanschaft.
Informatie inwinnen en vragen, dat allemaal voorkomt een hoop ellende.
En wat jij moet doen is de informatie lezen die AH het filiaal allemaal toestuurd. Dit geldt voor het Aha-magazine, deze week en deze week extra, maar ook het winkelweb, die je trouwens wel onder werktijd mag bekijken!
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Geplaatst: 14 dec 2003 18:54
door Dannyk
laat ik hier maar niet eens op in gaan, laat ik maar het verstandigste zijn
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Geplaatst: 14 dec 2003 20:42
door Gast
Jij krijgt nooit verstand gezien de zooi die je op de fora zet.
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Geplaatst: 14 dec 2003 20:50
door Dannyk
neej idd, ik heb het al, dat is iets dat bij jou ontbreekt
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Geplaatst: 14 dec 2003 20:55
door Gast
ik werk niet bij AH en jij wel.
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Geplaatst: 14 dec 2003 21:21
door Paultje
Beste DannyK,
Blijkbaar bent u niet de verstandigste! U had immers geschreven dat u niet meer zal reageren (bericht van 18:54) en u dus het verstandigst zal zijn, welnu u reageerde toch nog (bericht 20:50)!
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Geplaatst: 14 dec 2003 22:22
door bellertje
als je niet tevreden bent met het nieuwe bellen van AH, dan stap je toch over naar een ander.
einde gezeur
ps ik bel met het nieuwe systeem geen problemen mee en lekker voordelig
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Geplaatst: 14 dec 2003 23:09
door Dannyk
wat dacht je dat ik gedaan had? ik zit al lang en breed weer bij KPN mobile, is nog voordeliger als ah mobiel PAARS, dus ik ben nu gelukkig ik kan alles nu
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Geplaatst: 15 dec 2003 06:04
door bellertje
sjonge sjonge, probleem opgelost.
als trouwens nu blijkt dat paars voordeliger is, heb je echt geen informatie ingewonnen! het nieuwe systeem is ook voor de veel bellers onder ons en dat ben jij dus niet.
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Geplaatst: 15 dec 2003 11:47
door jolande der weduwe
als je een nieuw blik koopt kom je bedrogen uit want informatie over de telefoons die je hier voor kunt gebruiken staat hier niet op en de medewerkers van ah weten over het algemeen nergens vanaf.
mijn gesprek met de inkoper van deze actie bevestigte dit hij vond de informatie misleidend en de acktie niet goed.hij kon me niet eens vertellen of ik me geld voor dit blik terug kon krijgen daar moest eerst door andere over beslist worden .
jolande
Re: AH mobiel en telfort, NEE
Geplaatst: 15 dec 2003 19:26
door Dannyk
Ik ben het helemaal met je eens, alsof wij als werknemers van ah zo goed worden ingelicht, nou echt niet dus. Je moet zelf overal achteraan gaan, en zelfs dan..... Wij kregen nieuwe handterminals, NIEMAND heeft er iets over gezegd, en niemand wist hoe ze werkten, je moet dus gewoon zelf op onderzoek uit, Klopt dit, of klopt dit niet?