Ja, in principe is Maxiem "handig", dat wel. Ben alleen niet zo'n liefhebber van ellenlange lijsten doorwerken, prefereer dan een verwijzing rechtstreeks betreffende het onderwerpHondenliefhebster schreef:Erg handig die checklist Maxiem.![]()
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ja, in principe is Maxiem "handig", dat wel. Ben alleen niet zo'n liefhebber van ellenlange lijsten doorwerken, prefereer dan een verwijzing rechtstreeks betreffende het onderwerpHondenliefhebster schreef:Erg handig die checklist Maxiem.![]()
Hoezo ? Dat is toch allemaal wel echt zeker ? Zo koop ik mijn rolexen ook altijd echte hoor staat er op Bolex.tenormin schreef:... Dat zei ik haar: antwoord: wordt speciaal voor ons gemaakt, dus iets andere verpakking. Ja, ja.
hmmm, dat riekt zelfs naar meerdere overtredingen. Nepgeuren als echte willen verkopen, misschien wel uitkeringsfraude...tenormin schreef: Zit hier nu riekend naar allerlei nep geurtjes dit verslagje te schrijven. Maar wat moet ik: aangeven? Ze is jong, Nederlandse Marokkaanse, krijgt uitkering (vertelde ze) en wil wat extra's verdienen. Tja, wat is wijsheid.
Zo'n webshopchecklist is inderdaad erg handig. Ik heb zo mijn eigen lijstje die ik zelf gebruik, maar in grote lijnen komt die wel overeen en vind ik sommige punten belangrijker dan andere. Desalniettemin is het in een topic als deze alleen een beetje jammer dat het als mosterd na de maaltijd komt voor de TS.tenormin schreef:Ja, in principe is Maxiem "handig", dat wel. Ben alleen niet zo'n liefhebber van ellenlange lijsten doorwerken, prefereer dan een verwijzing rechtstreeks betreffende het onderwerpNiet kwaaiig bedoeld hoor, Maxiem.
Dat is meestal wel zo veilig met dit soort dingen. Natuurlijk zijn goede geuren prijzig vanwege de naam, verpakking reclame enz. Maar deels ook vanwege de basis die gebruikt is. Een goede basis van een goede geur is nu eenmaal best prijzig.rozemarijntje schreef:Gaan bij mij alarm bellen rinkelen,als het stukken goedkoper is.......
Ik hou het bij de gewone winkel....
Vaak wel natuurlijk, in dat opzicht is het weer nuttig dat ze dit de volgende keer ter harte kunnen nemen. Maar alleen verwijzen daarnaar is een beetje weinig voor een probleem van een TS, bijvoorbeeld bij niet geleverd krijgen heeft een TS wel wat mogelijkheden om bijvoorbeeld een ingebrekestelling te sturen en later evt een deurwaarder of incassobureau. Sja of dat echt helpt weet ik ook niet.tenormin schreef:Emmy75, maar zijn niet (bijna) al de antwoorden mosterd na de maaltijd. Immers, er wordt gekocht en niet geleverd of noem maar een boom in 't bos ...
Oh maar dat kan ik ook echt goed begrijpen hoor. Ik zou het zelf ook zeker niet doen, echter over dit soort dingen zal ik nooit een uitspraak doen over wat iemand anders (bijvoorbeeld u in deze situatie) wel of niet moet doen. Hier kan ik echt niemand een advies in geven.tenormin schreef: En ja, denk dat dit vrouwtje illegaal bezig is, maar nogmaals, ik kan er niets mee, anders dan gaan verlinken, maar zo zit ik niet in elkaar.