LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dure nepgeuren bij Parfumlux.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
tenormin

Re: Dure nepgeuren bij Parfumlux.nl

Ongelezen bericht door tenormin »

Hondenliefhebster schreef:Erg handig die checklist Maxiem. :idea: :D
Ja, in principe is Maxiem "handig", dat wel. Ben alleen niet zo'n liefhebber van ellenlange lijsten doorwerken, prefereer dan een verwijzing rechtstreeks betreffende het onderwerp :arrow: Niet kwaaiig bedoeld hoor, Maxiem.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

tenormin schreef:... Dat zei ik haar: antwoord: wordt speciaal voor ons gemaakt, dus iets andere verpakking. Ja, ja.
Hoezo ? Dat is toch allemaal wel echt zeker ? Zo koop ik mijn rolexen ook altijd echte hoor staat er op Bolex. :lol: :mrgreen:
tenormin schreef: Zit hier nu riekend naar allerlei nep geurtjes dit verslagje te schrijven. Maar wat moet ik: aangeven? Ze is jong, Nederlandse Marokkaanse, krijgt uitkering (vertelde ze) en wil wat extra's verdienen. Tja, wat is wijsheid.
hmmm, dat riekt zelfs naar meerdere overtredingen. Nepgeuren als echte willen verkopen, misschien wel uitkeringsfraude...
tenormin schreef:Ja, in principe is Maxiem "handig", dat wel. Ben alleen niet zo'n liefhebber van ellenlange lijsten doorwerken, prefereer dan een verwijzing rechtstreeks betreffende het onderwerp :arrow: Niet kwaaiig bedoeld hoor, Maxiem.
Zo'n webshopchecklist is inderdaad erg handig. Ik heb zo mijn eigen lijstje die ik zelf gebruik, maar in grote lijnen komt die wel overeen en vind ik sommige punten belangrijker dan andere. Desalniettemin is het in een topic als deze alleen een beetje jammer dat het als mosterd na de maaltijd komt voor de TS.

Emmy75

rozemarijntje schreef:Gaan bij mij alarm bellen rinkelen,als het stukken goedkoper is.......
Ik hou het bij de gewone winkel....
Dat is meestal wel zo veilig met dit soort dingen. Natuurlijk zijn goede geuren prijzig vanwege de naam, verpakking reclame enz. Maar deels ook vanwege de basis die gebruikt is. Een goede basis van een goede geur is nu eenmaal best prijzig.

Een vriendin van mij kocht ook eens een nepgeur waarvan ze dacht dat het een echte was. Ik zei al meteen zoveel goedkoper ? Dat kan geen echte zijn.. Zij het luchtje eens lekker opgespoten en na een poos kreeg ze toch last van jeuk en rode uitslag enz ze is direct gaan douchen. Niet dat het daarmee meteen weg was, daar had ze nog wel een paar dagen last van gehad. Terwijl ze de echte van dat merk wel vaker gebruikte. Toen was ze toch ook overtuigd dat het een nepgeur was.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Emmy75, maar zijn niet (bijna) al de antwoorden mosterd na de maaltijd. Immers, er wordt gekocht en niet geleverd of noem maar een boom in 't bos en daarop krijgen alle vraagstellers van de kenners (ikke niet hoor) een antwoord wat te doen. Sommige zijn echt geholpen, anderen krijgen 0 op het rekest. Maar jullie kenners, zo te lezen, geven toch over het algemeen goede adviezen. Tot nu toe is dit een aardig consumenten forum. En ja, denk dat dit vrouwtje illegaal bezig is, maar nogmaals, ik kan er niets mee, anders dan gaan verlinken, maar zo zit ik niet in elkaar. Die parfums zijn zo vals als de pest, volgens mij aangelengd met gedestilleerd water met een paar druppels echte parfum.

Emmy75

tenormin schreef:Emmy75, maar zijn niet (bijna) al de antwoorden mosterd na de maaltijd. Immers, er wordt gekocht en niet geleverd of noem maar een boom in 't bos ...
Vaak wel natuurlijk, in dat opzicht is het weer nuttig dat ze dit de volgende keer ter harte kunnen nemen. Maar alleen verwijzen daarnaar is een beetje weinig voor een probleem van een TS, bijvoorbeeld bij niet geleverd krijgen heeft een TS wel wat mogelijkheden om bijvoorbeeld een ingebrekestelling te sturen en later evt een deurwaarder of incassobureau. Sja of dat echt helpt weet ik ook niet.

Ik kenner? nee niet echt. Heb wat ervaringen links en rechts en probeer hier en daar te helpen en hoop dat sommigen er wat aan hebben. Maar zal het ook schrijven als ik het niet eens ben met een TS hetgeen me dan weer een nieuwe werkgever oplevert.
tenormin schreef: En ja, denk dat dit vrouwtje illegaal bezig is, maar nogmaals, ik kan er niets mee, anders dan gaan verlinken, maar zo zit ik niet in elkaar.
Oh maar dat kan ik ook echt goed begrijpen hoor. Ik zou het zelf ook zeker niet doen, echter over dit soort dingen zal ik nooit een uitspraak doen over wat iemand anders (bijvoorbeeld u in deze situatie) wel of niet moet doen. Hier kan ik echt niemand een advies in geven.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Nou ik ben ook geen kenner hoor..verre van.
Maar met sommige dingen heb je veel ervaring en dan probeer je iemand advies te geven,of?iets duidelijk te maken...
En soms lees of hoor je dingen in je omgeving en ja ,als dan net iemand komt,met een vraag..

Nee ik ben ook geen verklikker...maar koop gewoon dat spul niet! Simpel.

Idd voor duurdere merken betaal je gewoon,lekker hoor,ben gek op luchtjes :lol: behalve au de toillet :wink:

Hier bij de da?? Zag ik ook gewoon nep staan,bepaalde dingen mogentoch denk ik..
Zal eens opschrijven hoe ze dan heten,lijkt er op,maar net even anders..

Quannik

Ongelezen bericht door Quannik »

Kruidvat heeft ook wel eens van die geurtjes. Lijkt erop, maar aan de prijs weet je dat het niet echt kan zijn. Ik betaal ook liever meer bij een goede winkel waar ik heen kan, dan bij op internet. Bijkomend voordeel in een
"echte" winkel kan je de geur testen en weet je snel genoeg of het echt is of niet.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ja ook dar,kruidvat dus ook! Dat nog niet gezien,ben net geweest...
Morgen zal ik da eens kijken..

Soms ken je een geur al goed en ja dan gaan sommige de fout in...

Gesloten