Nou, ik heb dan ook alleen maar het reserveringsbewijs bij me hoor; niet m'n bankafschrift. Volgens mij houd een reserveringsbewijs sowieso in dat je geboekt en betaald hebt, anders heb je dat bewijs immers niet.[/quote]
Ja dat dacht ik ook. Maar helaas bleek dat anders te zijn. Het was betalen en zie maar dat je je geld terug krijgt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zwaluwhoeve reageert niet op klachten
-
-
Re: Zwaluwhoeve reageert niet op klachten
Ik zouber heen gaan en terplekke eisen dat je je egeld terug krijgt!!
Idd ik boek ook altijd niet bij zhoeve!!maar wel bekende welness hier,maar nooit!! Voorruit betalen.
Als de behandelingen genauleerd zijn?hoe kan het dan dat je ze wel hebt gehad?
Nee ik zouook bakafschrift niet meenemen,maar ik had ook niet nog een keer betaald ,denk het niet
Idd ik boek ook altijd niet bij zhoeve!!maar wel bekende welness hier,maar nooit!! Voorruit betalen.
Nee ik zouook bakafschrift niet meenemen,maar ik had ook niet nog een keer betaald ,denk het niet
Wantrouw jij deze Ts ook ?rozemarijntje schreef:Ik zouber heen gaan en terplekke eisen dat je je egeld terug krijgt!!
Har06, wat bedoel je met wantrouw jij de TS ook?. M.a.w. Monique74 zit hier een verhaaltje te schrijven, niet op waarheid berust? Vraag ik me af waarop jij dat baseert.
-
@tenormin
soms zijn er mensen die hebben gewoon even zin om te jennen en gaan iets schrijven om te kijken hoe mensen reageren..
@ har.
ik vind het vaag,dat je vooraf moet betalen!
ook al boek ik ,dan betaal ik nog niet,dat doen ze niet eens.
en ik ga echt niet betalen voor iets wat ik al betaald heb...
dan zou ik zeggen,ik kom zo terug met betaalbewijs,hier heb je iets van me..weet ik veel?rijbewijs,maar ben zo terug ...
dus??ik weet het niet
er zijn mensen bij die pikken alles en zijn makkelijk...
soms zijn er mensen die hebben gewoon even zin om te jennen en gaan iets schrijven om te kijken hoe mensen reageren..
@ har.
ik vind het vaag,dat je vooraf moet betalen!
ook al boek ik ,dan betaal ik nog niet,dat doen ze niet eens.
en ik ga echt niet betalen voor iets wat ik al betaald heb...
dan zou ik zeggen,ik kom zo terug met betaalbewijs,hier heb je iets van me..weet ik veel?rijbewijs,maar ben zo terug ...
dus??ik weet het niet
er zijn mensen bij die pikken alles en zijn makkelijk...
tenormin schreef:Har06, wat bedoel je met wantrouw jij de TS ook?. M.a.w. Monique74 zit hier een verhaaltje te schrijven, niet op waarheid berust? Vraag ik me af waarop jij dat baseert.
Hallo dat bedoel ik niet en dat schrijf ik niet,sterker ik heb het gevoel dat jij dat in je lijntje suggereerde.
Zwaluwhoeve en andere parken reageren vaak niet op klachten vanwege tijdsdruk en halve klachten
rozemarijntje je gebruikt wel grote woorden: zin om te jennen
-
@ har
Sorry bedoelde termonin snapte niet waarom iets was,toen schreef ik althans dat bedoelde ik sommige schriijven dingen om te jennen,was niet jou reactie bedoeld!!!
Sorry bedoelde termonin snapte niet waarom iets was,toen schreef ik althans dat bedoelde ik sommige schriijven dingen om te jennen,was niet jou reactie bedoeld!!!