Pagina 2 van 2

Re: Tablet acer

Geplaatst: 10 jul 2012 11:42
door MotorMaus
Ik heb geen brief gestuurd, maar daarmee vervallen toch niet al mijn rechten.
Ik heb toch gewoon recht op een goed werkend product. En ik ondervind er alleen maar last van. Omdat ik een tijdje geleden deze tablet voor school nodig had, hierdoor kon ik hem ook niet snel even weg brengen, ik wist toen ook nog helemaal niet dat ik een brief moest schrijven met dat ik klachten had over mijn tablet, die niet goed werkt mede omdat ik sowieso een jaar garantie had. Ik had me voorgenomen dit allemaal te gaan regelen in de eerst volgende lange vakantie. omdat ik hem sowieso een paar weken kwijt zou zijn en ik op deze manier zo min mogelijk overlast ervan zou hebben. Daarbij is mijn reparatie ook nog eens niet serieus genomen. Ik kan daarmee misschien niet de koopovereenkomst meer ontbinden. Maar daarbij hou ik nog wel het recht op een goed werkend apparaat. Ik heb net een mail ontvangen dat me reparatie klaar is, hopelijk werkt hij nu wel naar behoren. Ik ga in ieder geval nu alles zwart op wit laten zetten wat de medewerker zegt met zijn naam erbij en handtekening dan kunnen ze hier in ieder geval niet meer onderuit, mocht hij iets anders zeggen dan wat er op de reparatie factuur staat.