Re: Dennis Papegaaien
Geplaatst: 21 feb 2013 23:02
Wat een onzin, en waarom zou hij/zij het NIET op mogen nemen voor Dennis? Als hij een tevreden klant is moet ie maar zwijgen?
Natuurlijk zullen mensen met negatieve ervaringen vaker recenseren dan de mensen die tevreden zijn.
Ik ben toevallig deze week naar Den Ilp geweest en moet zeggen dat ik het er netjes uit vond zien en dat hij normaal omgaat met zijn vogels. Ik vond het er erg schoon en alle dieren zagen er goed en content uit. Als die zaak zo slecht is, waarom bestaat het dan al zo lang?
Ik probeer mijn vriendin te helpen met het vinden van een leuke papegaai en ik kan Dennis wel aanraden.Ik heb veel ervaring met dieren en handelaars en zie aan deze zaak niks dat de dieren kwaad doet, behalve blijkbaar verkopen aan domme mensen. Een werknemer heeft mij netjes te te woord gestaan met voldoende betrouwbare logische informatie. Al komt de man zelf een beetje laconiek over, dat heeft niks met zijn verzorging van de beestjes te maken want dat zit wel goed, hoe het met de beestjes gaat ná de verkoop is JOUW zorg. Zodra ik er weer het inkomen naar heb, zal ik zeker zelf ook overwegen om een papegaai van Dennis te kopen.
Ik zie mensen klagen die hun vogel op de brommer(?) vervoeren, meteen hun kinderen ernaar laten grijpen alsof het een stressbal is en mensen die hun beestjes laten creperen om vervolgens na de dood pas actie ondernemen.
Ik word misselijk van deze verkapte dierenbeulen.
Zijn deze mensen uberhaubt wel direct naar de dierenarts geweest met hun aanschaf? En daarmee bedoel ik binnen een week na aankoop. Dat is namelijk wat je altijd hoort te doen na het aanschaffen van een dier, zodat je zeker weet dat het beestje niks mankeert en om deze aan te melden/registreren bij je dierenarts. Ga jij wat gezondheid betreft echt van een verkoper afhankelijk zijn terwijl het dier in jouw bezit is? Met een puppy of kitten ga je ook z.s.m. na aanschaf naar de dierenarts, ongeacht de bijgeleverde papieren en verklaring van gezondheid, wat geeft je het idee dat dat met een papegaai niet hoeft? Als jij te karig bent om zelf ook wat dingen te checken na aankoop van een beestje heb je gewoon geen poot om op te staan als er wat mis is. Moreel gezien in ieder geval niet.
Er is iets mis met het beestje en dan bel jij met je gemakzuchtige kont maar naar de verkoper, die het even over de telefoon moet beoordelen... In plaats van direct zelf ermee naar de dierenarts te gaan?! "Even naar de verkoper bellen om te kijken hoeveel centjes en moeite ik kan besparen."
Kom op zeg, zulke mensen zouden niet eens een huisdier mogen nemen.
- Als jij je huisdier verziekt, bij welke andere zaak heb jij dan recht op een nieuwe?
- Als jij een papegaai koopt, waarom dan eerst geen google gebruiken? Waarom pas als het beestje al onnodig in jouw verzorging heeft geleden en dood is?
- Als jij denkt dat een huisdier maar een ding is waarop garantie moet zijn, waarom ben jij dan niet degene die hier aan de schandpaal gaat?
Ik wil ook nog op het topic van Dennis in DH reageren want de verklaring van de TS maakt me al helemaal boos. Klagen dat je papegaai zich maar aan 1 persoon hecht en er verontwaardigd om zijn dat ie vervolgens door gebrek aan aandacht iedereen maar bijt...? Dus jullie hebben van een eenkennig beest (algemeen bekend) een daadwerkelijk vals beest gemaakt, petje af hoor. En geen enkel dier zal accepteren dat het hele gezin zich vanaf dag 1 aan hem/haar vergrijpt. Zeker bij een exoot als een papegaai moet vertrouwen gewonnen worden, en niet afgedwongen vanaf de eerste dag. Die hork wilt meteen al een nieuwe papegaai zonder het beestje wat tijd te gunnen om te wennen aan z'n nieuwe situatie. Doe eens normaal, het is geen computerspelletje.
Dat Dennis dan niet z'n afspraak na komt... Zou dat moeten bij zulke dierenbeulen?
Als de klik ontbreekt kan elk dier veranderen in een duivel, zeker als diegene die hij wél vertrouwt hem ook nog laat zitten. De meeste mensen die ik zie klagen hebben helemaal geen recht van spreken. En dan wil jij degene die wél een goed ervaring heeft bekritiseren?
Om 1 post? Hoe zit het dan met die mensen die klagen, hoeveel posts hebben die?
Natuurlijk zullen mensen met negatieve ervaringen vaker recenseren dan de mensen die tevreden zijn.
Ik ben toevallig deze week naar Den Ilp geweest en moet zeggen dat ik het er netjes uit vond zien en dat hij normaal omgaat met zijn vogels. Ik vond het er erg schoon en alle dieren zagen er goed en content uit. Als die zaak zo slecht is, waarom bestaat het dan al zo lang?
Ik probeer mijn vriendin te helpen met het vinden van een leuke papegaai en ik kan Dennis wel aanraden.Ik heb veel ervaring met dieren en handelaars en zie aan deze zaak niks dat de dieren kwaad doet, behalve blijkbaar verkopen aan domme mensen. Een werknemer heeft mij netjes te te woord gestaan met voldoende betrouwbare logische informatie. Al komt de man zelf een beetje laconiek over, dat heeft niks met zijn verzorging van de beestjes te maken want dat zit wel goed, hoe het met de beestjes gaat ná de verkoop is JOUW zorg. Zodra ik er weer het inkomen naar heb, zal ik zeker zelf ook overwegen om een papegaai van Dennis te kopen.
Ik zie mensen klagen die hun vogel op de brommer(?) vervoeren, meteen hun kinderen ernaar laten grijpen alsof het een stressbal is en mensen die hun beestjes laten creperen om vervolgens na de dood pas actie ondernemen.
Ik word misselijk van deze verkapte dierenbeulen.
Zijn deze mensen uberhaubt wel direct naar de dierenarts geweest met hun aanschaf? En daarmee bedoel ik binnen een week na aankoop. Dat is namelijk wat je altijd hoort te doen na het aanschaffen van een dier, zodat je zeker weet dat het beestje niks mankeert en om deze aan te melden/registreren bij je dierenarts. Ga jij wat gezondheid betreft echt van een verkoper afhankelijk zijn terwijl het dier in jouw bezit is? Met een puppy of kitten ga je ook z.s.m. na aanschaf naar de dierenarts, ongeacht de bijgeleverde papieren en verklaring van gezondheid, wat geeft je het idee dat dat met een papegaai niet hoeft? Als jij te karig bent om zelf ook wat dingen te checken na aankoop van een beestje heb je gewoon geen poot om op te staan als er wat mis is. Moreel gezien in ieder geval niet.
Er is iets mis met het beestje en dan bel jij met je gemakzuchtige kont maar naar de verkoper, die het even over de telefoon moet beoordelen... In plaats van direct zelf ermee naar de dierenarts te gaan?! "Even naar de verkoper bellen om te kijken hoeveel centjes en moeite ik kan besparen."
Kom op zeg, zulke mensen zouden niet eens een huisdier mogen nemen.
- Als jij je huisdier verziekt, bij welke andere zaak heb jij dan recht op een nieuwe?
- Als jij een papegaai koopt, waarom dan eerst geen google gebruiken? Waarom pas als het beestje al onnodig in jouw verzorging heeft geleden en dood is?
- Als jij denkt dat een huisdier maar een ding is waarop garantie moet zijn, waarom ben jij dan niet degene die hier aan de schandpaal gaat?
Ik wil ook nog op het topic van Dennis in DH reageren want de verklaring van de TS maakt me al helemaal boos. Klagen dat je papegaai zich maar aan 1 persoon hecht en er verontwaardigd om zijn dat ie vervolgens door gebrek aan aandacht iedereen maar bijt...? Dus jullie hebben van een eenkennig beest (algemeen bekend) een daadwerkelijk vals beest gemaakt, petje af hoor. En geen enkel dier zal accepteren dat het hele gezin zich vanaf dag 1 aan hem/haar vergrijpt. Zeker bij een exoot als een papegaai moet vertrouwen gewonnen worden, en niet afgedwongen vanaf de eerste dag. Die hork wilt meteen al een nieuwe papegaai zonder het beestje wat tijd te gunnen om te wennen aan z'n nieuwe situatie. Doe eens normaal, het is geen computerspelletje.
Dat Dennis dan niet z'n afspraak na komt... Zou dat moeten bij zulke dierenbeulen?
Als de klik ontbreekt kan elk dier veranderen in een duivel, zeker als diegene die hij wél vertrouwt hem ook nog laat zitten. De meeste mensen die ik zie klagen hebben helemaal geen recht van spreken. En dan wil jij degene die wél een goed ervaring heeft bekritiseren?
Om 1 post? Hoe zit het dan met die mensen die klagen, hoeveel posts hebben die?