LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tuinschermen via webshop verschrikkelijk!!

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Tuinschermen via webshop verschrikkelijk!!

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wanneer de krat uit elkaar gevallen was omdat er maar 4 spijkers in zaten was U ook boos geworden. Voor sommigen is het ook nooit goed.

Uitpakken die handel en opbouwen. Fotootje maken en hier posten en dan blijkt het zomaar een prachtige schutting geworden te zijn !

Aanpakken, klagen geeft enkel negatieve energie.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Tuinschermen via webshop verschrikkelijk!!

Ongelezen bericht door tenormin »

witte angora schreef:
sephora30 schreef:Volgens mij zitten die blauw-groenige plekken altijd op dit soort hout, ook bij de bouwmarkt.
Klopt.

Heb even wat informatie opgezocht over die plekken. Daar staat de oorzaak, en wat er aan gedaan kan worden:

http://www.wickey.nl/Houtinfo.html
Byangel, als ik de site bekijk die witte angora doorgeeft gaat het er inderdaad op lijken dat de schutting die u heeft gekocht toch er zo uit komt te zien. U weet immers niet hoelang het in plastic verpakt is geweest? Zo te lezen verdwijnt dat door de zon vanzelf (moet ie wel schijnen, zoals vandaag) maar gezien de behoorlijke retourkosten zou ik toch nog even met de buren overleggen wat te doen. Nu kunnen de foto's van deze site natuurlijk zijn "opgeleukt", maar komt toch redelijk in de richting van uw aankoop. Ook als u recht heeft op geld terug, blijven ook de verzendkosten (denk ik) voor uw rekening. Ben benieuwd wat uw beslissing gaat worden.

Gesloten