Hallo lieve mensen...
wat mij zo kwaad maakt..Het AMK( die fout op fout maakt en werkt net als de NSB/Gestapo) doet maar waar hij zin in heeft..ja er is een melding..wat is de relatie tot het gezin,waarom doet u dit, hoe lang kent u het gezin enz..daar wordt niet naar gekeken.Is er geen jaloersie in t spel, exen en buren zijn een leuk onderdeel hierin en komen overal mee weg...gezellig NL zou ik zeggen.Wat zijn we toch verdraagzaam en behulpzaam..lekker angst aanjagen. Dat maakt het een stuk leuker toch mensen?
Ze gaan er al vanuit dat je schuldig bent..is dit niet in strijd met de wet? Misschien een jurist die dit kan beantwoorden??
Heb je als ouder geen rechten meer in NL...mogen ze gewoon op basis van mogelijke waarheid je beschuldigen en sterker een dossier laten opstellen en bewaren? Zelfs bij een aangifte is dat niet zo....als je niets kan bewijzen ben je onschuldig en niet van het zou misschien wel kunnen...
Is daar geen wet voor? Wat zijn de voorwaarden van zon onderzoek, mag het per tel...zodat woorden verdraaid kunnen worden??? Waarom krijgen ouders geen standaard uitdraai van de vragen en het verslag? ja je kan het dossier opvragen..en dan doen ze een partij lelijk..dat mag wel???
Raar verhaal AMK...geen geweten denk ik..en ja er worden kinderen geslagen enz..waar waren jullie in de echte gevallen....oh foutje bedankt..dan pakken we zoveel mogelijke slachtoffers van ouders..kijk eens hoe goed we zijn.