Pagina 2 van 2

Re: Grote ellende van Tele2

Geplaatst: 03 jul 2012 19:20
door ciske
Mooi , ik hoop dat je gauw weer internet en telefoon en de rest hebt.

Tja ben ook niet echt een fan van UPC , maar dacht je moet toch wat :lol:

veel plezier met je aansluiting als die inorde is.

slechter dan tele 2 kan het nooit zijn.

Re: Grote ellende van Tele2

Geplaatst: 04 jul 2012 07:01
door boelie
thnx

Re: Grote ellende van Tele2

Geplaatst: 04 jul 2012 16:00
door Tele2 Webcare
Beste boelie,

Het spijt me te lezen dat je niet tevreden bent over de geboden oplossing. Mijn collega heeft inhoudelijk op je bericht gereageerd op het Tele2 Forum. https://forum.tele2.nl/bestelling-and-l ... ndex4.html Er wordt nog contact met je opgenomen hierover.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: Grote ellende van Tele2

Geplaatst: 04 jul 2012 16:05
door ciske
Tele2 Webcare schreef:Beste boelie,

Het spijt me te lezen dat je niet tevreden bent over de geboden oplossing. Mijn collega heeft inhoudelijk op je bericht gereageerd op het Tele2 Forum. https://forum.tele2.nl/bestelling-and-l ... ndex4.html Er wordt nog contact met je opgenomen hierover.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Jullie gaan de kosten die Boelie heeft gemaakt vergoeden? Zou tele2 sieren.

En dit topic slaat Danielle gewoon over.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8&t=119336

Re: Grote ellende van Tele2

Geplaatst: 04 jul 2012 19:06
door Har06
ciske schreef:
Tele2 Webcare schreef:Beste boelie,

Het spijt me te lezen dat je niet tevreden bent over de geboden oplossing. Mijn collega heeft inhoudelijk op je bericht gereageerd op het Tele2 Forum. https://forum.tele2.nl/bestelling-and-l ... ndex4.html Er wordt nog contact met je opgenomen hierover.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Jullie gaan de kosten die Boelie heeft gemaakt vergoeden? Zou tele2 sieren.
En dit topic slaat Danielle gewoon over.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8&t=119336

Waarom zouden ze als Ts een andere oplossing en provider kiest, prettig dat Ciske nu ineens UPC promoot :lol:

Re: Grote ellende van Tele2

Geplaatst: 04 jul 2012 20:46
door ciske
prettig dat Ciske nu ineens UPC promoot


Ik promoot niemand, ik hoop namelijk dat TS snel aan een provider komt, fan van UPC ben ik nooit geweest.

Re: Grote ellende van Tele2

Geplaatst: 05 jul 2012 21:23
door boelie
Een andere provider is in aantocht het is even wachten maar ok,
ik ben ook nog gebeld door tele2 en we zijn samen toch tot een passende oplossing gekomen! Of deze ook daadwerkelijk wordt nagekomen zal ik nog laten weten.

Re: Grote ellende van Tele2

Geplaatst: 05 jul 2012 23:13
door ciske
boelie schreef:Een andere provider is in aantocht het is even wachten maar ok,
ik ben ook nog gebeld door tele2 en we zijn samen toch tot een passende oplossing gekomen! Of deze ook daadwerkelijk wordt nagekomen zal ik nog laten weten.

Ik hoop het voor je.

Re: Grote ellende van Tele2

Geplaatst: 06 jul 2012 12:40
door Har06
boelie schreef:Een andere provider is in aantocht het is even wachten maar ok,
ik ben ook nog gebeld door tele2 en we zijn samen toch tot een passende oplossing gekomen! Of deze ook daadwerkelijk wordt nagekomen zal ik nog laten weten.

toch prima dat jullie eruit gekomen zijn, de passende afspraak staat op papier ? :mrgreen:

Re: Grote ellende van Tele2

Geplaatst: 06 jul 2012 12:41
door ciske
Har06 schreef:
boelie schreef:Een andere provider is in aantocht het is even wachten maar ok,
ik ben ook nog gebeld door tele2 en we zijn samen toch tot een passende oplossing gekomen! Of deze ook daadwerkelijk wordt nagekomen zal ik nog laten weten.

toch prima dat jullie eruit gekomen zijn, de passende afspraak staat op papier ? :mrgreen:

Har , lezen is een vak, hier gaat het om het geld wat TS nog te goed heeft.

Re: Grote ellende van Tele2

Geplaatst: 06 jul 2012 14:18
door Tele2 Webcare
Beste boelie,

Goed om te horen dat jullie er uiteindelijk, nadat mijn collega nogmaals contact met je heeft opgenomen, toch samen uit zijn gekomen. Mocht er desondanks nog iets zijn dan kan je dit laten weten aan mijn collega op het Tele2.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: Grote ellende van Tele2

Geplaatst: 06 jul 2012 19:18
door Har06
ciske schreef:
Har06 schreef:
boelie schreef:Een andere provider is in aantocht het is even wachten maar ok,
ik ben ook nog gebeld door tele2 en we zijn samen toch tot een passende oplossing gekomen! Of deze ook daadwerkelijk wordt nagekomen zal ik nog laten weten.

toch prima dat jullie eruit gekomen zijn, de passende afspraak staat op papier ? :mrgreen:

Har , lezen is een vak, hier gaat het om het geld wat TS nog te goed heeft.
Lezen is geen vak, ts schrijft er met Tele 2 uitgekomen te zijn, hoe wantrouwig moet je zijn ? :oops:

Re: Grote ellende van Tele2

Geplaatst: 06 jul 2012 19:41
door ciske
Lezen is geen vak, ts schrijft er met Tele 2 uitgekomen te zijn, hoe wantrouwig moet je zijn ?
TS is er uit gekomen met dat flut tele2 door naar een andere provider te stappen, hoe goed is jouw leeswerk?

TS heeft nog geld tegoed van tele2 , daar zijn ze uitgekomen.

Re: Grote ellende van Tele2

Geplaatst: 07 jul 2012 11:47
door Har06
ciske schreef:
Lezen is geen vak, ts schrijft er met Tele 2 uitgekomen te zijn, hoe wantrouwig moet je zijn ?
TS is er uit gekomen met dat flut tele2 door naar een andere provider te stappen, hoe goed is jouw leeswerk?

TS heeft nog geld tegoed van tele2 , daar zijn ze uitgekomen.
een pijnlijk onderwerp voor Ciske ?, het financieel gedeelte is opgelost, overstappen doen dagelijks velen, niets nieuws onder de zon :oops:

Re: Grote ellende van Tele2

Geplaatst: 07 jul 2012 12:11
door ciske
het financieel gedeelte is opgelost
oh, vertel....waar staat dat??

Re: Grote ellende van Tele2

Geplaatst: 13 jul 2012 18:34
door boelie
Er wordt idd nergens vermeld wat de oplossing is
dat is iets tussen tele2 en mij, als ik het maar een passende oplossing vind toch?

Re: Grote ellende van Tele2

Geplaatst: 13 jul 2012 18:36
door ciske
boelie schreef:Er wordt idd nergens vermeld wat de oplossing is
dat is iets tussen tele2 en mij, als ik het maar een passende oplossing vind toch?

Precies boelie :wink: