Pagina 2 van 3

Re: Senseo

Geplaatst: 17 dec 2002 14:39
door ron
Als je senseo lekt gewoon 0900 8406 bellen dan sturen ze je een ring thuis en jr probleem is opgelost !!

Re: Senseo

Geplaatst: 17 dec 2002 23:35
door richard
Die van mij lekte ook en gaf steeds minder koffie, dus ik ontkalken dat ding, maar toen kwam er helemaal niets meer uit.....
Na een paar maanden in de doos te hebben gestaan deed ie het op eens weer, en na een paar weken weer steeds minder koffie, en ik weer ontkalken, en toen weer helemaal niets, geen druppel, maar het apperaat wordt nog wel warm en het pompje werkt nog wel gewoon....
Ik gebeld met phillips, maar ik had geen bon omdat ik 'm gekregen had en de garantie papieren niet op gestuurd heb...
Helaas, ik kom 'm nog wel op stuuren en een claim op de produktie datum doen, misschien zou ie dan nog wel onder garantie gemaakt worden....

Heb het er maar bij laten zitten, ik heb slechte ervaring met philips koffe makers...... Heb een Cafe Gourmet gehad en die heeft het maar anderhalf jaar uit gehouden en en die van mijn moeder die er ook zo een had ook.....
Ik koop dus geen philips koffie maker meer......

Re: Senseo

Geplaatst: 09 jan 2003 09:12
door E. van Diete
Ik heb ook een Senseo en ik heb nergens geen problemen mee.
Als.....het apparaat lekt komt dat omdat de koffiepads niet gelijkmatig in de houder zijn geplaatst.
Mijn ouders daarintegen hebben een Senseo die wel gelekt heeft maar na wat uitleg werkt ook die machine prima.
Misschien is het een tip en anders moet u gewoon terug naar de des betreffende winkel waar u het apparaat gekocht heeft.

Succes,

E. van Diete

Re: Senseo

Geplaatst: 27 jan 2003 20:41
door Henkie
Koffie is heel erg lekker, echt waar.
Maar de koffiezetter is op zij"n hollands gezegt een kloteding.

Re: Senseo

Geplaatst: 04 feb 2003 20:20
door frans
ik heb de senseo al van af het begin en alleen problemen als ik een ander merk pat gebruik verders geen problemen

Re: Senseo

Geplaatst: 07 feb 2003 19:07
door Els Bernards
Ook ik heb er een had er veel last van dat lekken. Heb echt op allerlei manieren mijn pads er in gelegt niets hielp.
Heb toen gemailt en ik moest hem opsturen. Ik nee dat doe ik niet ik heb hem nieuw gekocht en hij heeft vanaf het begin deze nukken.Ik wil voor mijn geld een apparaat wat goed werk dus geef maar een nieuwe. Daar zouden zij even overleggen en dan hoorde ik het wel.
Verbazing zit er twee dagen na deze mail een pakje in mijn bus met een rubber ring.
Eerst wist ik nog niet eens waar het voor was. Na veel dneken ja voor mijn senceo. Er in en hij werkt erg goed nu al zeker 4 maanden. Maakt niet uit hoe ik mijn pads er in doe hij lekt niet.(meer)

Re: Senseo

Geplaatst: 09 feb 2003 21:12
door ingrid
Als je het bijgeleverde boekje goed leest kan je lezen dat het lekken een bekent probleem is en over het algemeen aan het verkeerd in leggen bij de twee pads.Bij ons lekte hij maar door er op te letten dat de twee pads er steeds goed in liggen geen problemen.

Re: Senseo

Geplaatst: 09 feb 2003 22:10
door Richard B.
Tip! Hier is ie niet lek maar je moet wel je vinger er tussen doen om de afsluiting goed te dichten nadat je de klep hebt dicht gedaan. Beetje vreemd maar wel lekker....

Re: Senseo

Geplaatst: 10 feb 2003 05:08
door kellie
Ik heb bij de blokker gewerkt en heb regelmatig een senseo teruggehad die lekte. ongeveer 1 in de 2 weken.
dat je de doos niet hebt is niet belangrijk, maar wel belangrijk is dat je de garantiepapieren van philps bewaard met je aankoopbon en eventueel een garantiebewijs van de blokker.

blokker heeft met philips de afspraak dat wanneer iets kapot is binnen een periode van 2 jaar en het aankoopbedrag lager of gelijk is aan €75 dat je dan meteen een nieuw apparaat krijgt en dat je hem helemaal niet ter reparatie hoeft te laten sturen.

Veelal zegt het personeel dit, maar dit is niet waar dat je hem dus moet laten opsturen.ze zijn je zelfs verplicht om je meteen (mits in voorraad) gelijk een nieuwe mee te geven en een nieuwe aankoopbon met weer 2 jaar garantie.

De enige oplossing die ik voor meneer geerdink kan verzinnen is om een nieuw apparaat te kopen en daar de bon van te bewaren en daar de kapotte mee terug te brengen. Helaas is de bon het belangrijkst en zit je dan wel met 2 apparaten maar als het goed is wel met 2 niet lekkende.

desnoods geef je de ander weg.

succes iedereen

Re: Senseo

Geplaatst: 11 feb 2003 16:40
door h.j.kuijper
Onze Senseo lekt dus niet meer wij hebben via het door radar vermelde 09 nummer een nieuwe rubber afdichtring ontvangen van philips. probleem volledig opgelost

Re: Senseo

Geplaatst: 17 mar 2003 20:39
door wim
als de ring lekt moet je contact leggen met philips die sturen je een nieuwe hebben ze mij bij megapool verteld

Re: Senseo

Geplaatst: 31 okt 2003 11:35
door Gonnepon
mijn ouders hebben een 'oud' model senseo, deze heeft een aantal mankementen gehad: de deksel ging niet meer open, erg lastig als je koffie wilt zetten :roll:
terug gegaan nar Blokker waar het apparaat gekocht was, kwam schijnbaar vaker voor, er werd direct een nieuwe senseo meegegeven. daarna heeft ie ook gelekt, een nieuw rubbertje erin en probleem opgelost, vooral bij de oude modellen schijnt dit nog al eens voor te komen.
Ik heb zelf een nieuw model: geen enkel pobleem, lekt alleen als er 2 pads ingaan en deze niet recht in het houdertje liggen... vooral bij niet De-pads.

dus ik zou zeggen; nieuw rubbertje en ff kijken hoe de pads in het bakkie liggen!

Re: Senseo

Geplaatst: 11 nov 2003 12:17
door Jacky
Ik heb ook een Senseo koffiezetapparaat bijna vanaf het begin.
Het probleem wat ik heb gehad is dat bij 2 kopjes tegelijk het ene kopje haast overliep en het andere voor de helft gevuld was.
Opgestuurd om hem te laten maken en toen ik hem terugkreeg lekte hij aan de onderzijde. Na telefonisch contact gehad te hebben het apparaat nogmaals opgestuur en hoera het apparaat is weer prima in orde. Mijn boodschap bij deze dat de service ook in het zonnetje gezet mag worden.

Re: Senseo

Geplaatst: 11 nov 2003 12:43
door C.
De lekkende Senseo apparaten zijn voor mijn vrouw een bijna dagelijks ritueel. Ze werkt in een zaak waar ze die Senseo verkopen.
Het is gewoon een algemeen bekende klacht. Vaak gebeurt het dat ze voor reparatie opgestuurd worden. De klacht lijkt dan verholpen, maar naar verloop van tijd begint hij weer te lekken.
Er is al enige tijd een verbeterde versie van de Senseo op de markt. De sluiting zit hierbij bovenop de deksel en niet meer aan de voorkant.
Dit schijnt een aanzienlijke verbetering te zijn.

Re: Senseo

Geplaatst: 26 nov 2003 18:21
door Gast
Als tip kan ik geven gewoon met philips bellen (het duurt wel even voor je verbinding hebt) en gewoon om een nieuw ringetje(rubbertje ) vragen
voor je senseo. Philips heeft deze foutieve fabricage en slijtage al voor enige tijd terug toegegeven en toegezegd dat als er mensen met dit
probleem waren ze kosteloos een nieuwe ring konden bestellen.Ik heb het ook gedaan en nu is mijn senseo weer lekvrij. Altijd doen dus.

Re: Senseo

Geplaatst: 01 dec 2003 11:49
door angolo
Ik heb ook een Senseo bijna 1,5 jaar niets dan ellende, gemaild naar PHILIPS :evil: deze reageren geen eens, dit is de macht van de Multinational

Re: Senseo

Geplaatst: 01 dec 2003 12:15
door Dr. Strangelove
Ik ben heel tevreden met mijn Senseo. Wel moet ik zeggen dat ik op voorhand (!) na het vernemen van de klachten over een lekkende sluitring telefonisch eind dec-2002 een rubberen ring besteld had. Ruim een maand later had ik die nog niet ontvangen. Toen nog maar 's gebeld. Er werd gezegd dat er sprake was van een nieuwe procedure en dat ze de ringen niet meer zomaar opstuurden.
Ik zei toen dat dat mij wél was toegezegd en dat ik er toch vanuit ging dat Philips als een zichzelf respecterend bedrijf mij alsnog per omgaande zo'n ding zou toesturen. Dat werd telefonisch niet beaamd maar ik zou worden teruggebeld.
Nu, dat belletje heb ik nooit ontvangen maar wel de ring. (die ik overigens nog niet nodig heb gehad)

Al met al, raad ik aan om zeer vasthoudend te zijn in deze kwesties. Sta op je recht en spreek Philips aan op zijn productverantwoordelijkheid...

Re: Senseo

Geplaatst: 01 dec 2003 13:18
door xantippe
Sinds mei 2003 heb ik een Senseo apparaat. Het maakt niet uit welke pads je gebruikt, het apparaaat werkt altijd! Heerlijke snelle koffie. :D

reactie op voorgaand bericht:
Uit voorzorg een reserve rubberring aanvragen gaat te ver. En dan nog klagen ook terwijl je geen probleem hebt, makkelijk hoor.

Re: Senseo

Geplaatst: 01 dec 2003 16:02
door sare
:roll: Wie o wie heeft voor mij het telefoon nummer waar ik een nieuwe rubberen ring voor mijn senseo apparaat kan bestellen. Het apparaat lekt al vanf het begin, er komt een grote straal water bovenuit het apparaat voordat alvorens het "door" heeft dat het toch echt koffie moet gaan produceren. en , heel vervelend bij twee kopjes koffie is het ene kopje halfvol en het andere stroomt bijna over.

Re: Senseo

Geplaatst: 02 dec 2003 08:22
door José
Het nummer voor de rubberen ring is: 0900-8406.