LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] alweer zo´n prijsknaller! Plus Meloen

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: alweer zo´n prijsknaller! Plus Meloen

Ongelezen bericht door Emmy75 »

ciske schreef:@Emmy , en ik maar denken dat NL alleen uit Mokum bestaat :lol:
:lol: Ja dat is natuurlijk moeilijk te bevatten :lol:

Wat ik er eigenlijk mee wilde zeggen is dat afvalstoffenheffingen in elke gemeente weer anders is. Zo betalen wij ook deels een variabel tarief naarmate van de hoeveelheid afval die we weggooien.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: alweer zo´n prijsknaller! Plus Meloen

Ongelezen bericht door ciske »

Emmy75 schreef:
ciske schreef:@Emmy , en ik maar denken dat NL alleen uit Mokum bestaat :lol:
:lol: Ja dat is natuurlijk moeilijk te bevatten :lol:

Wat ik er eigenlijk mee wilde zeggen is dat afvalstoffenheffingen in elke gemeente weer anders is. Zo betalen wij ook deels een variabel tarief naarmate van de hoeveelheid afval die we weggooien.

Alsnog :lol: geef je de helft aan je buren, mogen die de helft afvalstoffen meebetalen :lol:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: alweer zo´n prijsknaller! Plus Meloen

Ongelezen bericht door Emmy75 »

ciske schreef: Alsnog :lol: geef je de helft aan je buren, mogen die de helft afvalstoffen meebetalen :lol:
Dan zadel ik ze nog steeds met extra kosten op, zoals ik al een paar berichten terug schreef. :lol:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: alweer zo´n prijsknaller! Plus Meloen

Ongelezen bericht door ciske »

Emmy75 schreef:
ciske schreef: Alsnog :lol: geef je de helft aan je buren, mogen die de helft afvalstoffen meebetalen :lol:
Dan zadel ik ze nog steeds met extra kosten op, zoals ik al een paar berichten terug schreef. :lol:
:lol: Okee, deze keer krijg je gelijk :lol:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: alweer zo´n prijsknaller! Plus Meloen

Ongelezen bericht door tenormin »

Emmy75 schreef:
ciske schreef: Alsnog :lol: geef je de helft aan je buren, mogen die de helft afvalstoffen meebetalen :lol:
Dan zadel ik ze nog steeds met extra kosten op, zoals ik al een paar berichten terug schreef. :lol:
Als er dan toch weggegeven gaat worden, zoek dan iemand met een tuin en compostbak: probleem opgelost.
Dat er eindelijk ergens de helft van iets wordt verkocht, heb ik al jaren hier gemist. Was ik in Engeland zo gewend, halve komkommer, bloemkool, inderdaad de meloen en noem maar op. Nu ik lees dat dit hier ook wordt gedaan ga er maar eens naar op zoek, heb het nog niet gezien, wel dus (zoals reeds genoemd) de éénmans(vrouws) verpakking, waar ik al blij mee ben. Da's natuurlijk wel duurder dan gewoon een bloemkool doormidden snijden en kunnen kopen. De PLUS heeft dat zeker niet.

Gesloten