Chris G,Chris G schreef:Deze uitleg is natuurlijk volslagen onzin. Veroordeeld worden in de kosten van het geding maar tevens in het gelijk gesteld worden in het incident dan kan je alleen maar de conclusie trekken dat Y en Z hun zaak hebben verloren. Het zou veel beter zijn, zoals u zelf al aanhaalde, dat u als ondeskundige in deze zaak niet zulke vreemde verklaringen aflegt maar beter nog dat u totaal geen enkel reactie uwerzijds geeft omdat bij u totaal geen enkele juridische kennis aanwezig is en dat dit o.a. een van de oorzaken was waardoor Beursklacht failliet is gegaan.Gerard Burggraeve schreef: Y en Z worden veroordeelt inde kosten van het geding maar tevens in het gelijk gesteld in het incident bieden zaken en stukken ontberen mij.
Verder verklaart u:Dus u was ook gemachtigde voor Y en Z ??Gerard Burgraeve schreef: daar ik niet voor een ieder de vertegenwoordiging naar behoren heb kunnen doen.
Zoals u kunt lezen in het gepubliceerde vonnis was Beursklacht de gemachtigde van Y en Z. Tevens kunt u in dit vonnis lezen dat Y en Z hun zaak verloren hebben.
Uit uw stelling maak ik op dat enkel juristen in dit forum mogen reageren. Ik zou hieruit op moeten maken dat u als Doskundige jurist bent?
Mijn vertrek bij Beursklacht op 12 september 2011 is bijna een jaar voordat de directie van Beursklacht het faillissement heeft aangevraagd. Dit feit maakt het tevens onmogelijk dat ik de gemachtigde was van deze zaak voor beursklacht doordat ik hier niet meer werkte.
De oorzaak van het faillissement is het verzoek van de directie van Beursklacht.
[Aantijging verwijderd door de Moderator]
met vriendelijke groet,
Gerard Burggraeve
Stichting Zinloos Betalen