LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lijbrandt Glasvezel Alles in-1

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
ciske

Re: Lijbrandt Glasvezel Alles in-1

Ongelezen bericht door ciske »

TheLD schreef:Zit er in het standaard tv pakket van Lijbrandt geen enkele HD zender?

Misschien weet WA of Pareltje dat, ik heb geen idee is dat niet te vinden bij pakketten in die link?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb geen idee hoe het met HD zit. Lijbrandt levert wel HD, volgens deze link:

http://www.glasvezelbreedband.nl/2010/0 ... anbod.html

maar hoe dat precies zit, of in welk pakket het zit, weet ik ook allemaal niet. Misschien kun je dat beter aan Lijbrandt vragen? Zij kunnen het precies vertellen.

TheLD

Ongelezen bericht door TheLD »

Dan kom ik op een site van Glashart met slechts 39 dvb-c zenders. Allemaal SD zo lijkt mij.....

ciske

TheLD schreef:Dan kom ik op een site van Glashart met slechts 39 dvb-c zenders. Allemaal SD zo lijkt mij.....

Mailtje sturen, is daar de mogelijkheid voor? Vragen kan je altijd.

[email protected] <[email protected]>

Pareltje31

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

in het standaard pakket zitten zo,n 14 HD zenders, enkele andere zenders zitten in een apart HD pakket.

kijk hier eens:

http://www.glashartmedia.nl/?lang=NL&page=81

Pareltje31

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

Lazertje122 schreef:
Pareltje31 schreef:ik heb televisie van Lijbrandt,ik kan nieta nders zeggen dat het heel mooi is. Uitgebreid zenderaanbod en mooie kwaliteit.

die cisco recorder kan je naar mijn weten niet gebruiken op het netwerk van Lijbrandt
Het aanbod is groter dan dat Ziggo aanbiedt volgens mij toch?

Ach, die Cisco recorder kan ik zo weer verkopen op marktplaats voor hetzelfde geld of meer :mrgreen: :D
ja standraard in basispakket 75 zenders waarvan zo,n 14 of zo HD. Je heb ook een pluspakket voor € 10 met nog eens 44 zenders. Uitzending gemist gatis tot 10 dagen terug kijken behalve rtl daar betaal je vanaf volgende week per programma.

Lazertje122

Ongelezen bericht door Lazertje122 »

Pareltje31 schreef: ja standraard in basispakket 75 zenders waarvan zo,n 14 of zo HD. Je heb ook een pluspakket voor € 10 met nog eens 44 zenders. Uitzending gemist gatis tot 10 dagen terug kijken behalve rtl daar betaal je vanaf volgende week per programma.
Die extra +- 14 HD zenders heb je alleen bij een klaar voor de toekomst pakket toch?

Als we dan naar het 100 / 100Mb alles in 1 pakket kijken betaal je daar standaard 55 euro p/m voor.
Voor die +- 14 extra HD zenders betaal je volgens mij 5,50 extra p/m: Het "Klaar voor de toekomst" 100 / 100Mb
Pakket kost dan ook 60,50 euro p/m

ciske

Pakket kost dan ook 60,50 euro p/m
Duur pakketje, en dat terwijl je maar naar 1 zender kan kijken.

Lazertje122

ciske schreef:Duur pakketje, en dat terwijl je maar naar 1 zender kan kijken.
Huh, Duur??? :?: 1 Zender?? Waar heb je het over..? :?

60,50 euro p/m voor 100 / 100Mb internet + Telefonie + Een uitgebreid TV pakket vind ik toch niet duur :wink:

ciske

Lazertje122 schreef:
ciske schreef:Duur pakketje, en dat terwijl je maar naar 1 zender kan kijken.
Huh, Duur??? :?: 1 Zender?? Waar heb je het over..? :?

60,50 euro p/m voor 100 / 100Mb internet + Telefonie + Een uitgebreid TV pakket vind ik toch niet duur :wink:

Ik vind het duur tegenover andere providers met glasvezel.

Met 1 zender kijken bedoel ik op het moment, als je naar NL1 kijkt, kan je niet ook naar 2 kijken, snappie :lol:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Met 1 zender kijken bedoel ik op het moment, als je naar NL1 kijkt, kan je niet ook naar 2 kijken, snappie :lol:
Dat was dus in de begintijd van de tv. Dan kocht vader zo'n ding, daar zaten dan drie knoppen op, en moeder vroeg waar die knoppen voor waren. Nou zegt vader, dan kun je kiezen naar welke zender je wilt kijken.

'Maar waarom dan', vroeg moeder, 'je kunt er toch maar naar één tegelijk kijken?'
:lol: :lol:

ciske

witte angora schreef:
Dat was dus in de begintijd van de tv. Dan kocht vader zo'n ding, daar zaten dan drie knoppen op, en moeder vroeg waar die knoppen voor waren. Nou zegt vader, dan kun je kiezen naar welke zender je wilt kijken.

'Maar waarom dan', vroeg moeder, 'je kunt er toch maar naar één tegelijk kijken?'
:lol: :lol:
:lol: precies.

Lazertje122

ciske schreef: Ik vind het duur tegenover andere providers met glasvezel.

Ah op die manier 8)

Noem jij dan is een goedkopere glasvezel provider die een alles in-1 100 / 100Mb pakket aanbiedt onder de 60 euro??? :mrgreen: :)

ciske

Zover ik had gelezen op de link van nevermind, was dat XMS.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Waar ik woon komt nauwelijks glasvezel aanleg voor, nog geen 20 % van de bewoners wil van de kabel en UPC af :)

ciske

Har06 schreef:Waar ik woon komt nauwelijks glasvezel aanleg voor, nog geen 20 % van de bewoners wil van de kabel en UPC af :)

Lijkt mij sterk Har :lol:

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Har06 schreef:Waar ik woon komt nauwelijks glasvezel aanleg voor, nog geen 20 % van de bewoners wil van de kabel en UPC af :)

Lijkt mij sterk Har :lol:

Helmond en bijbehorende wijken, de glasvezelboeren proberen zelfs met gemeentelijke subsidie te venten, alleen het indutrieterrein maakt er gebruik, Helmond heeft schijnbaar goede ervaringen met UPC ivm overname van Combivisie indertijd door UPC :wink:

Gesloten