TheLD schreef:Zit er in het standaard tv pakket van Lijbrandt geen enkele HD zender?
Misschien weet WA of Pareltje dat, ik heb geen idee is dat niet te vinden bij pakketten in die link?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
TheLD schreef:Zit er in het standaard tv pakket van Lijbrandt geen enkele HD zender?
TheLD schreef:Dan kom ik op een site van Glashart met slechts 39 dvb-c zenders. Allemaal SD zo lijkt mij.....
ja standraard in basispakket 75 zenders waarvan zo,n 14 of zo HD. Je heb ook een pluspakket voor € 10 met nog eens 44 zenders. Uitzending gemist gatis tot 10 dagen terug kijken behalve rtl daar betaal je vanaf volgende week per programma.Lazertje122 schreef:Het aanbod is groter dan dat Ziggo aanbiedt volgens mij toch?Pareltje31 schreef:ik heb televisie van Lijbrandt,ik kan nieta nders zeggen dat het heel mooi is. Uitgebreid zenderaanbod en mooie kwaliteit.
die cisco recorder kan je naar mijn weten niet gebruiken op het netwerk van Lijbrandt
Ach, die Cisco recorder kan ik zo weer verkopen op marktplaats voor hetzelfde geld of meer
Die extra +- 14 HD zenders heb je alleen bij een klaar voor de toekomst pakket toch?Pareltje31 schreef: ja standraard in basispakket 75 zenders waarvan zo,n 14 of zo HD. Je heb ook een pluspakket voor € 10 met nog eens 44 zenders. Uitzending gemist gatis tot 10 dagen terug kijken behalve rtl daar betaal je vanaf volgende week per programma.
Duur pakketje, en dat terwijl je maar naar 1 zender kan kijken.Pakket kost dan ook 60,50 euro p/m
Huh, Duur??? 1 Zender?? Waar heb je het over..?ciske schreef:Duur pakketje, en dat terwijl je maar naar 1 zender kan kijken.
Lazertje122 schreef:Huh, Duur??? 1 Zender?? Waar heb je het over..?ciske schreef:Duur pakketje, en dat terwijl je maar naar 1 zender kan kijken.
60,50 euro p/m voor 100 / 100Mb internet + Telefonie + Een uitgebreid TV pakket vind ik toch niet duur
Dat was dus in de begintijd van de tv. Dan kocht vader zo'n ding, daar zaten dan drie knoppen op, en moeder vroeg waar die knoppen voor waren. Nou zegt vader, dan kun je kiezen naar welke zender je wilt kijken.Met 1 zender kijken bedoel ik op het moment, als je naar NL1 kijkt, kan je niet ook naar 2 kijken, snappie
precies.witte angora schreef:Dat was dus in de begintijd van de tv. Dan kocht vader zo'n ding, daar zaten dan drie knoppen op, en moeder vroeg waar die knoppen voor waren. Nou zegt vader, dan kun je kiezen naar welke zender je wilt kijken.Met 1 zender kijken bedoel ik op het moment, als je naar NL1 kijkt, kan je niet ook naar 2 kijken, snappie
'Maar waarom dan', vroeg moeder, 'je kunt er toch maar naar één tegelijk kijken?'
Ah op die manierciske schreef: Ik vind het duur tegenover andere providers met glasvezel.
Met 1 zender kijken bedoel ik op het moment, als je naar NL1 kijkt, kan je niet ook naar 2 kijken, snappie
Har06 schreef:Waar ik woon komt nauwelijks glasvezel aanleg voor, nog geen 20 % van de bewoners wil van de kabel en UPC af
ciske schreef:Har06 schreef:Waar ik woon komt nauwelijks glasvezel aanleg voor, nog geen 20 % van de bewoners wil van de kabel en UPC af
Lijkt mij sterk Har