Terugzetten op fabrieksinstellingen al geprobeerd ?
Moet zeggen dat mn truukendoos langzaam leeg raakt
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Simpel hoge kosten dataverkeer
-
Teunbosseman
- Contacteer:
-
golddragonmyth
Re: Simpel hoge kosten dataverkeer
Kan ik me voorstellen. Terugzetten op fabrieksinstellingen heb ik nog niet geprobeerd. Wat zijn daar de voor en/of nadelen van?
Op dit moment blijven er volgens mij nog twee mogelijke oorzaken over: wat je al eerder zei, dat het een soort 'narekening' is omdat overdag bijv. Whatsapp, gmail en maps open zijn blijven staat en pas in de avond bewust worden afgesloten of er is iets met die gmail en/of maps die we maar niet gesloten kunnen krijgen. Kan ik het zo samenvatten?
Ik heb in ieder geval vandaag ook Simpel aansprakelijk gesteld voor alle kosten die boven het beltegoed uitkomen, zeker nu de site er al bijna een week uit ligt. Daarnaast heb ik aangegeven dat ik me het recht voorbehoud om zonder verdere repercussies het abonnement per direct op rpte zeggen als e.e.a. niet naar behoren wordt afgehandeld. Op dit moment weet ik gewoon even niet wat ik verder nog kan doen.
Op dit moment blijven er volgens mij nog twee mogelijke oorzaken over: wat je al eerder zei, dat het een soort 'narekening' is omdat overdag bijv. Whatsapp, gmail en maps open zijn blijven staat en pas in de avond bewust worden afgesloten of er is iets met die gmail en/of maps die we maar niet gesloten kunnen krijgen. Kan ik het zo samenvatten?
Ik heb in ieder geval vandaag ook Simpel aansprakelijk gesteld voor alle kosten die boven het beltegoed uitkomen, zeker nu de site er al bijna een week uit ligt. Daarnaast heb ik aangegeven dat ik me het recht voorbehoud om zonder verdere repercussies het abonnement per direct op rpte zeggen als e.e.a. niet naar behoren wordt afgehandeld. Op dit moment weet ik gewoon even niet wat ik verder nog kan doen.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Re: Simpel hoge kosten dataverkeer
Terugzetten fabrieksinstellingen ben je dus je eigen instellingen kwijt evenals geinstalleerde apps, deze dus en overige data veilistellen middels backup.golddragonmyth schreef:Kan ik me voorstellen. Terugzetten op fabrieksinstellingen heb ik nog niet geprobeerd. Wat zijn daar de voor en/of nadelen van?