LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keukenlade 120 cm

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
sjoegel

Re: keukenlade 120 cm

Ongelezen bericht door sjoegel »

Hier een echte ervaringsdeskundige. Ze worden inderdaad instabiel. Onze is 120 cm. Nu zit die vol met voorraad, pakken meel, brooddeeg, potjes knakworsten, blikken soep, etc. Gigantisch zwaar. wanneer je de lade opentrekt gaat hij zwieberen en heb je medelijden met de constructie. Dat zal niet lang goed gaan ben ik bang.

Mijn vrouwtje koopt echter meer eten dan ik op kan dus het zal nog wel even zo blijven...

Duss doe je er niet te zware dingen in dan is er niets aan de hand. Ik vind hem niet onpraktisch. Mijn vrouw is erg dun en die zet ik dan even op het aanrecht als ik erbij moet. (snoeptrommel staat er ook in)

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Het topic is geopend op 16 juli, ik neem toch aan dat de TS intussen wel zijn keuken gekocht heeft...

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Behalve voor TS heeft dit topic natuurlijk een maatschappelijk belang. Er zijn meerdere mensen die met dit probleem kampen.

Toppy

Ongelezen bericht door Toppy »

Inderdaad sjoegel.

Bij het lezen van dit forum erger ik mij steeds vaker wild.
Het moet telkens nog luxer, nog 'kikker'.
Maar dan wel hier komen zeveren en zaniken als een en ander toch niet zo praktisch blijkt te zijn.
Of vlekken op mijn mooie stenen aanrecht enz. enz. enz.

Je wil een keuken. Je weet wel zo'n ruimte waar je eten maakt, dingen bewaard, je vuilnisemmer staat, die vies wordt en weer makkelijk schoongemaakt moet kunnen worden.
En, let op, waar ook wel eens iets mis kan gaan waardoor het een zooitje kan worden.
Geen showroom maar een werkruimte dus.

Misschien moeten keukenkopers daar eerst eens héél goed over nadenken en dan pas bij de 'keukenboer' binnen stappen.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

sjoegel schreef:Behalve voor TS heeft dit topic natuurlijk een maatschappelijk belang. Er zijn meerdere mensen die met dit probleem kampen.
:lol: ja, buitengewoon maatschappelijk, dat wel...

*.*

Ongelezen bericht door *.* »

Als je bang bent dat die 120cm lade niet stabiel is, maar je wilt wel het mooie 120cm front , kun je ook 2 kasten van 60 naast elkaar plaatsen met een 120cm breed front.

Gesloten