Pagina 2 van 2
Re: Hotelkamerveiling.nl
Geplaatst: 05 aug 2012 22:56
door Wispa
Aansluitend aan mijn eerdere bericht.
Bij vakantieveilingen hadden wij 2 bonnen deze zijn in februari omgezet in een reservering.
Zoals geschreven ook de mensen van vakantieveilingen wisten de zondag dat ik de mail van het hotel ontvangen had van niets.
Vakantieveilingen heeft in dezelfde week het geld inclusief de extra veilingkosten teruggestort op mijn rekening.
Ik geef hun bij deze nogmaals mijn complimenten voor deze korrekte oplossing.
Re: Hotelkamerveiling.nl
Geplaatst: 06 aug 2012 10:02
door beetje-moe
't zou kunnen nat2402 dat men inderdaad de betaling nog niet heeft uitgevoerd
maar de betreffende waardebon is niet afgegeven door HKV maar door de
toenmalige aanbieder Henk Sterkenburg's Relaxing Service. Die zegt dat hij het
geld al aan het Hotel heeft overgemaakt.
Echter HKV heeft al aangegeven dat zij meewerken aan een oplossing. Ik wacht
dus nog even af.........
Re: Hotelkamerveiling.nl
Geplaatst: 06 aug 2012 10:16
door Wispa
Beetje moe, sinds wanneer is HKV niet meer van dhr Sterkenburg?
Ook ik twijfel of er inderdaad aan het hotel betaald is. Bij vv is dat niet zo!
Waarom is anders het voucher nodig.
Is het niet zo dat de claim toch bij HKV ligt?
Re: Hotelkamerveiling.nl
Geplaatst: 06 aug 2012 15:22
door Supporthkv
Geachte "Wispa",
Wij kunnen ons voorstellen dat er verwarring is, aangezien de achternamen op elkaar lijken, echter is Hotelkamerveiling.nl opricht door en nog steeds in handen van familie Stekelenburg. Dhr. Sterkenburg is eigenaar van Henk Sterkenburg Relaxing Service.
Hierbij willen wij nogmaals bevestigen dat het aan ons betaalde bedrag voor de arrangementen van Hotel am Kaiserbrunnen reeds aan de oude pachter is uitgekeerd. Het klopt inderdaad dat dit niet de gebruikelijke manier van uitbetalen is. De meeste arrangementen betalen wij aan de hotels wanneer er gereserveerd wordt.
Zodra wij meer informatie hebben van de curator zullen wij bij de gasten terug komen, welke zich bij ons als zijnde "benadeelde" hebben gemeld.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Webcare Hotelkamerveiling.nl
Re: Hotelkamerveiling.nl
Geplaatst: 06 aug 2012 17:02
door Wispa
Geachte support,
Interessante reactie, waar ik de volgende opmerkingen over maak.
U schrijft dat u degene die zich melden behartigt.
Dat is geen nette manier van zaken doen!
U heeft uw provisie geincasseerd d.m.v. de hoge veiling kosten.
U heeft de wetenschap wie er veilingen hebben gewonnen. D.w.z. dat het aan u is om alle mensen met een via u gekochte veiling te informeren en schadeloos te stellen.
Dat had u de afgelopen week nog niet gedaan!
Afgezien daarvan was u zondag 22 juli door mij gewaarschuwd dat hotel Gluck Auf per direct gesloten was.
Wat is voor u de reden om dan door te gaan met de veilingen?
Betreft de vouchers, waarom keert u niet pas uit als de voucher door de client is ingeleverd en daarmee genuttigd?!?
Mvg.
Re: Hotelkamerveiling.nl
Geplaatst: 08 aug 2012 12:46
door beetje-moe
Ik heb zojuist een couponcode gekregen van Hotelkamerveiling.nl ter waarde
van het bedrag wat ik betaald had voor de overnachtingen in hotel
Am Kaiserbrunnen (dus niet de veilingkosten, detail). Deze couponcode mag ik
gebruiken voor toekomstige boekingen via Hotelkamerveiling.nl.
We hoeven deze niet in één keer opnemen maar kunnen het verdelen over
meerdere boekingen.
Prima oplossing van de organisatie, neemt in ieder geval een deel van het
onprettige gevoel weg en maakt de weg vrij om in de toekomst toch weer
biedingen te doen (ik ben de afgelopen periode terughoudend geweest met het
bieden op buitenlandse hotel aanbiedingen).
Re: Hotelkamerveiling.nl
Geplaatst: 08 aug 2012 13:21
door Emmy75
beetje-moe schreef:Ik heb zojuist een couponcode gekregen van Hotelkamerveiling.nl ter waarde
van het bedrag wat ik betaald had voor de overnachtingen in hotel
Am Kaiserbrunnen (dus niet de veilingkosten, detail).
Snel verzilveren voordat deze ook weer omvalt.
beetje-moe schreef: Prima oplossing van de organisatie, neemt in ieder geval een deel van het onprettige gevoel weg en maakt de weg vrij om in de toekomst toch weer biedingen te doen (ik ben de afgelopen periode terughoudend geweest met het
bieden op buitenlandse hotel aanbiedingen).
Hoe ging dat ook alweer met die ezel en die steen ?
Sorry als ik het een beetje cru formuleer, maar ik ben absoluut geen fan van dit soort sites. Over het algemeen met een beetje zoeken in aanbiedingen, lastminutes enz van diverse normale boekingssites zijn minstens net zo'n leuke aanbiedingen te vinden zo niet goedkoper als via wazige vouchers vie die veilingsites waar men ook geconfronteerd wordt met allerlei actievoorwaarden, beschikbaarheden enz.
Re: Hotelkamerveiling.nl
Geplaatst: 08 aug 2012 18:59
door beetje-moe
Mijn ervaringen met (vooral Nederlandse) hotelvouchers zijn allemaal goed
geweest. Ook Zwitserland is uitstekend qua accomodatie en prijs. Wel zijn die
over het algemeen bij gerennomeerde ketens geboekt en dat geeft iets meer
zekerheid.
Alle last-minutes en 'arrangementen' van de diverse hotels in allerlei
tijschriften zijn 'per persoon' geprijsd (met soms ook nog bijkomende
boekingskosten) waardoor het toch nog aardig in de papieren loopt.
Ik ben er nog niet in geslaagd in de tijdschriften of bij boekingskantoren
goedkoper uit te zijn dan de veilingsite. Alleen die garantie, daar knijpt het
soms, ik ben in ieder geval weer 'in het zadel' geholpen door HKV.
Re: Hotelkamerveiling.nl
Geplaatst: 08 aug 2012 19:35
door Emmy75
Dan zou u eens met forummer Miepje in gesprek kunnen. Zij heeft al diverse malen aangetoond op het forum dat er leuke aanbiedingen te vinden zijn op internet en dat soms met een paar minuten.
Overigens heb ik het niet over aanbiedingen in bladen.
Nu is het uiteindelijk wel allemaal opgelost maar de wijze waarop verdient nog steeds geen schoonheidsprijs. Ik denk dat wij als consumenten dit soort veilingsites echt kunnen missen als kiespijn.
Re: Hotelkamerveiling.nl
Geplaatst: 16 nov 2012 12:20
door Magielse88
5 dagen voor vertrek pas mijn hotel voucher gekregen met tevens een andere plaats/hotel dan dat ik had gewonnen in Santa Susanna / Malgrat de Mar !! kreeg ik te horen we zijn overboekt dus je kan lekker naar Het feestende Lloret de mar vol drukte en jongeren.
meerdere keren gebeld naar de klantenservice,Dat ik nog geen voucher had gekregen
op 29-7-2012 de veiling gewonnen voor 20-10-2012 en op 15-10-2012 te horen krijgen helaas
u kunt niet naar de gewonnen plaats maar ergens anders dan een van de 4 gewonnen hotels.
Na een telefonisch gesprek met Hotelkamer veiling werd mij ook nog verzocht zelf even contact te nemen met hun tussen persoon in spanje.... New Wave Serveis Turistics S.L ??! Dit kan toch niet ?
ik ben dus niet geweest en alles heeft mij totaal €313,- gekost voor niks !
een grote van teleurstelling Hotelkamerveiling !
Re: Hotelkamerveiling.nl
Geplaatst: 19 nov 2012 22:40
door beetje-moe
Ik kan me voorstellen dat u teleurgesteld bent in dit uitzonderlijke geval. Ik denk uitzonderlijk omdat
ik ondanks de strubbelingen die ik had vanwege de diverse faillisementen, toch nog bijna kostenloos ben gesteld door Hotelkamerveiling.nl. Bijna, want de veilingkosten kwamen toch nog voor mijn eigen rekening. Ik weet niet in hoeverre onze (slechte) ervaringen te maken hebben met het feit dat het in alle gevallen een buitenlandse accomodatie betreft....als dat zo is is het misschien raadzaam een overleg met de veiling organisator te hebben zodat deze kan uitleggen waarom er geen algehele resitutie plaatsvindt op het moment dat de te boeken accomodatie buiten bereik komt te liggen van de boeker. En duidelijk aangeven dat het risico van volboekingen en overboekingen volledig voor rekening komen van de koper van de voucher. Misschien dat dan het aantal boekingen erg terug gaat lopener Hotelkamerveilingen.nl bereid is het risico op zich te nemen. Opvallend is overigens dat het aantal aanbiedingen op de site aardig in aantal is afgenomen. Voorgaande jaren bijvoorbeeld waren op de 1-euro veilingpagina wel
een kleine 100 aanbiedingen en nu meestal iets meer dan 20......