Pagina 2 van 2
Re: Opzeggen Basic Fit
Geplaatst: 19 jan 2013 18:47
door alfatrion
Ja, ik adviseer voor een nieuwe pas te betalen en die in te leveren.
Re: Opzeggen Basic Fit
Geplaatst: 14 dec 2013 12:17
door TKS
Opzegging sportschool per email mag, aan de balie opzeggen is onredelijk bezwarend bevonden in de rechtbank
Zie:
http://uitspraken.rechtspraak.nl/#ljn/BZ6804 en
http://www.btu-advocaten.nl/nieuws/het- ... kkeld-zijn
Re: Opzeggen Basic Fit
Geplaatst: 28 jan 2014 08:58
door hermanw
Bij de balie om info gevraagd en ook de vraag over hoe het verder gaat na een jaarabonnement.
Ze gaven vrolijk aan dat na een jaar het abonnement automatisch stopt. U hoeft zelf niets op te zeggen.
Mijn vraag is of dit wel de juiste informatie is?
Re: Opzeggen Basic Fit
Geplaatst: 28 jan 2014 11:26
door Basic-Fit Nederland
Beste meneer,mevrouw,
Na eerste lidmaatschapsjaar is het abonnement maandelijks opzegbaar. Echter dient u dit wel aan te geven door middel van een aangetekende brief aan het hoofdkantoor of via een email aan de klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Bart
Team webcare Basic-Fit
Re: Opzeggen Basic Fit
Geplaatst: 28 jan 2014 14:01
door Sal12345
Hallo beste mensen,
Ik vroeg me af wanneer de klantenservice van Basic-Fit de telefoon opneemt, want ik probeer ze nu al dagen te bereiken maar ik krijg steeds te horen dat de ze gesloten zijn. Op de website staat dat ze doordeweeks van 9:00 tot 17:00 open zijn, het is nu 14:00 en nog steeds niemand aan de lijn kunnen krijgen.
Ik wil namelijk een bevestiging van mijn opzegging, die ik netjes als aangetekende brief gestuurd heb naar het hoofdkantoor. Dit heb ik in september 2013 gedaan en tot op de dag van vandaag geen bevestiging gekregen, ik heb geprobeerd te mailen. De email zou binnen 3 werkdagen in behandeling genomen worden, maar ik heb hier niets terug gemaild gekregen. Mijn contract eindigt volgende maand en ik wil echt niet dat hij verlengt wordt voor onbepaalde tijd.
Heeft iemand een andere nummer die ik kan bellen?
Alvast bedankt!
Re: Opzeggen Basic Fit
Geplaatst: 28 jan 2014 14:04
door Chocomelk
Met dit mail adres wat ik je zo geef heb ik mijn abonnement opgezegd en kreeg een bevestig
per mail terug, misschien nog eens mailen ???
Mail:
[email protected] (graag met vermelding van naam en lidnummer)
Tel: 0900-227423480 (0,60 p/min. maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 12.00 uur)
Re: Opzeggen Basic Fit
Geplaatst: 28 jan 2014 14:11
door Sal12345
Ik zal het nogmaals proberen en anders nogmaals bellen.
Hoelang duurde het ongeveer voor jou om een bevestiging te krijgen?
Re: Opzeggen Basic Fit
Geplaatst: 31 jan 2014 21:43
door alfatrion
Basic-Fit Nederland schreef:Na eerste lidmaatschapsjaar is het abonnement maandelijks opzegbaar. Echter dient u dit wel aan te geven door middel van een aangetekende brief aan het hoofdkantoor of via een email aan de klantenservice.
Weigert u de opzegging als de klant opzegt per gewone brief?
Re: Opzeggen Basic Fit
Geplaatst: 31 jan 2014 21:50
door Chocomelk
Sal12345 schreef:Ik zal het nogmaals proberen en anders nogmaals bellen.
Hoelang duurde het ongeveer voor jou om een bevestiging te krijgen?
Per mail kreeg ik bevestiging van opzeggen binnen 2 weken.
Re: Opzeggen Basic Fit
Geplaatst: 01 feb 2014 14:32
door Basic-Fit NL
Gewone brieven nemen wij uiteraard ook in behandeling. Alleen om ontvangst te kunnen waarborgen adviseren we altijd om het aangetekend te doen.
Wij zullen het opzegverzoek binnen 5 werkdagen in behandeling nemen.
Re: Opzeggen Basic Fit
Geplaatst: 01 feb 2014 16:11
door Chocomelk
Basic-Fit NL schreef:Gewone brieven nemen wij uiteraard ook in behandeling. Alleen om ontvangst te kunnen waarborgen adviseren we altijd om het aangetekend te doen.
Wij zullen het opzegverzoek binnen 5 werkdagen in behandeling nemen.
Beste Basic Fit, weten jullie wel wat het kost een aangetekende brief verzenden
tegenwoordig en dat om een abonnement stop te zetten !?
Ook al verstuur je die aangetekend heb je nog geen zekerheid dat die aankomt, zelf meegemaakt.
Zelf heb ik het abonnement stop gezet via mail, dus het kan ook op een goedkopere manier.