LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Partij voor de Dieren: oproep kopersstaking Eukanuba
Re: Partij voor de Dieren: oproep kopersstaking Eukanuba
Het is afschuwelijk dat deze dingen nog mogelijk zijn.
het beste is om de mensen die daar mee bezig zijn hen zelf te onderwerpen aan die proeven.
Je moet toch wel door de duivel bezeten zijn als je tot zo iets instaat bent. ZIJN DIT NOG MENSEN??
[/b]
het beste is om de mensen die daar mee bezig zijn hen zelf te onderwerpen aan die proeven.
Je moet toch wel door de duivel bezeten zijn als je tot zo iets instaat bent. ZIJN DIT NOG MENSEN??
[/b]
Voor mensen met de vraag 'Wel vraag ik mij af welk hondenvoermerk wel te vertrouwen is?' :
Zoek dat lekker zelf grondig uit, dan kun je tenminste jezelf voor de kop slaan, als er weer iets stomzinnigs over dat merk op tv komt.
Zoek dat lekker zelf grondig uit, dan kun je tenminste jezelf voor de kop slaan, als er weer iets stomzinnigs over dat merk op tv komt.
oproep voor iedereen die naar de winner gaat!!!!!!!!!!!
Boycot die handel
Boycot die handel
OOk hier weer een paar pro Iams mensen die het gehoord cq. half gezien hebben, er is wel degelijk in de uitzending door mevr Hertsenberg verteld dat de praktijken in het gefilmde laboratorium gestaakt zijn in maart van dit jaar, men zei geschrokken te zijn, maar waar zijn ze van geschrokken, laat ze maar bewijzen dat ze het roer omgegooit hebben, dan komt wellicht Proctor & Gamble misschien ook van de nodige zwarte lijsten af wat in zijn geheel de producten van P&G geen kwaad zou kunnen doen.
MVG
Jeroen
MVG
Jeroen
Dat bewijs is er al lang in de vorm van controle door onafhankelijke instanties als bijvoorbeeld de Amerikaanse dierenbescherming (ASPCA):laat ze maar bewijzen dat ze het roer omgegooit hebben, dan komt wellicht Proctor & Gamble misschien ook van de nodige zwarte lijsten af wat in zijn geheel de producten van P&G geen kwaad zou kunnen doen.
http://www.aspca.org/site/PageServer?pa ... estigation
Maar daar staat geen hysterisch gegil op, dus dat is vast niet spectaculaitr genoeg voor de TROS.
Bedroevend die beelden in radar over Eukanuba
Waar of niet waar ga voorlopig over op in Nederland gemaakt hondenvoer.
Ik gebruik al maanden Cavom copleet hondenvoer gemaakt in Drachten je kunt persoonlijk je vragen stellen tel 31512515955.
Heb ik ook gedaan in verband met geur of smaakstoffen.
Mijn hond bevalt het prima, ik heb het op aanraden personeel van een grote dierenspeciaalzaak met alle merken en soorten.
groetjes.
Yvonne
Ik gebruik al maanden Cavom copleet hondenvoer gemaakt in Drachten je kunt persoonlijk je vragen stellen tel 31512515955.
Mijn hond bevalt het prima, ik heb het op aanraden personeel van een grote dierenspeciaalzaak met alle merken en soorten.
groetjes.
Yvonne
Waarom zoeken jullie niet naar het foonnummer van Iams, op het internet, zodat jullie al je gallige gal kunnen spuwen? Een beetje internetter kan deze zo vinden!
Vraag je gewoon effies naar diegene die over Research gaat!
Vraag je gewoon effies naar diegene die over Research gaat!
Ik heb gebeld naar IAMS en de voicemail ingesproken. Dat ik geschokt was door de beelden in de uitzending van 1 dec jl en ben teruggebeld door de heer Dubois van dat bedrijf dat de berichtgeving niet meer klopte en dat ze zodra ze ontdekten dat het blijkbaar externe bedrijf die deze proeven deed, deze proeven op ontoelaatbare wijze toepasten dat ze de samenwerking gestopt hebben. ze hebben nu een eigen Farm waar de dieren vertroeteld worden en alleen getest worden op hun uitwerpselen hier en daar een bloedproef gedaan wordt met wat gezondheidsonderzoeken. Ja wat is de waarheid , ik krijg nu een voorlichtingssetje thuisgestuurd.
Dann, neem maar van mij aan : wij krijgen om de zoveel tijd een soort nieuwsblad van Iams (in 't Engels), waarin o.a. dingen te lezen zijn wat betreft Research. Ook documentatie e.d. uit Amerika. Die honden zitten daar echt wel goed hoor.
Ja, ze zaten in de hel ,maar Iams heeft ze verplaatst naar de hemel. Alleen jammer dat daar niet gefilmd mag worden...
Mijn hond krijgt het beste wat er te koop is: EUKANUBA.
ik voer mijn hond Eukanuba!
En ben niet van plan hiermee te stoppen.
Ook ik ben van mening: wie verzekert mij dat andere merken dit niet doen? je kan slechts aan het overstappen blijven.
Hoe erg ik het ook vind, mijn hond doet het goed op dit voer dus blijf ik dat geven.
En ben niet van plan hiermee te stoppen.
Ook ik ben van mening: wie verzekert mij dat andere merken dit niet doen? je kan slechts aan het overstappen blijven.
Hoe erg ik het ook vind, mijn hond doet het goed op dit voer dus blijf ik dat geven.
Bauer, je hebt een bijdehand groot mondje. Blijf jij het maar lekker van 1 kant bekijken. Laat zien hoe zo'n groot bord je voor je hoofd hebt. Lees asjeblieft niet verder dan je neus lang is. Waarom bel jij niet naar het bedrijf? Ik heb nog wel een rechtstreeks nummer voor je...
Vandaag zag ik de beelden en ik wist niet wat ik zag. wat afschuwelijk zeg wat er gebeurt en de tranen stonden in me ogen.
je probeert je hond goed voer voor te schotelen en wat blijkt, een andere hond moet daar eerst gigantisch slechter van worden, ronduit mishandeld worden ze.
Mijn hond krijgt ander voer maar ik was resoluut gestopt met het kopen van Eukanuba/Iams of hoe je dat ook schrijft.
Wel vraag ik me af wat voor testen ze doen om het voer voor mijn hond te produceren en daar ga ik dus ook naar vragen.
IK ben boos en hoop dat iedereen die dit merk gebruikt dit niet meer aanschaft.............. ik denk maar zo.......... alle beetjes helpen
je probeert je hond goed voer voor te schotelen en wat blijkt, een andere hond moet daar eerst gigantisch slechter van worden, ronduit mishandeld worden ze.
Mijn hond krijgt ander voer maar ik was resoluut gestopt met het kopen van Eukanuba/Iams of hoe je dat ook schrijft.
Wel vraag ik me af wat voor testen ze doen om het voer voor mijn hond te produceren en daar ga ik dus ook naar vragen.
IK ben boos en hoop dat iedereen die dit merk gebruikt dit niet meer aanschaft.............. ik denk maar zo.......... alle beetjes helpen
Hoezo zijn de proeven in maart gestaakt?
Dit hele onderwerp is volgens mij het jaar daarvoor al in GB naar voren gebracht en daar is toen ook zo'n heibel om geweest. Dus als de proeven pas dit jaar gestaakt zijn?!?!?
Groeten, Thineke
Dit hele onderwerp is volgens mij het jaar daarvoor al in GB naar voren gebracht en daar is toen ook zo'n heibel om geweest. Dus als de proeven pas dit jaar gestaakt zijn?!?!?
Groeten, Thineke
groetjes.
Yvonne
Iams(kat) & Eukanuba(hond) wordt in Coevorden geproduceerd.
groetjes.
Yvonne
Iams(kat) & Eukanuba(hond) wordt in Coevorden geproduceerd.
Proctor en Gamble produceert niet alleen diervoeding, dus ook hun andere produkten boycotten zoals;
Max factor
Cover Girl
Pringles
Dreft
Bounty(keukenrollen)
Swiffer
Pampers
Head&Shoulders
In het onderzoek van de consumentenbond( zomer 2003)over duurzaam ondernemen o.a over dierproeven konden ze niet aantonen dat ze geen dierproeven deden of wilden de vragen niet beantwoorden.
Max factor
Cover Girl
Pringles
Dreft
Bounty(keukenrollen)
Swiffer
Pampers
Head&Shoulders
In het onderzoek van de consumentenbond( zomer 2003)over duurzaam ondernemen o.a over dierproeven konden ze niet aantonen dat ze geen dierproeven deden of wilden de vragen niet beantwoorden.
Na het lezen van alle reacties hier en achtergrondinfo bij Iams/Eukanuba, is mij 1 ding duidelijk:
Er is veel onduidelijkheid!
Rest mij het volgende.......
Iams/Eukanuba wijzen op mogelijke laster, want als iedereen reageert vanuit hun emoties, na het zien van de uitzending van Tros Radar, dan zal dit een flinke strop kunnen zijn voor Eukanuba Nl.
Mocht Iams/Eukanuba vrij zijn van de aantijgingen dan lijkt het mij logisch dat dit bedrijf hier niet omheen kan.
Er is veel onduidelijkheid!
Rest mij het volgende.......
Iams/Eukanuba wijzen op mogelijke laster, want als iedereen reageert vanuit hun emoties, na het zien van de uitzending van Tros Radar, dan zal dit een flinke strop kunnen zijn voor Eukanuba Nl.
Mocht Iams/Eukanuba vrij zijn van de aantijgingen dan lijkt het mij logisch dat dit bedrijf hier niet omheen kan.
Voor de kortzichtigen en de zwart-wit-kijkers onder ons :
Iams is op dit moment al bezig met het aanklagen van de Tros.
Iams is op dit moment al bezig met het aanklagen van de Tros.