Blij dat het een beetje helpt met de gemoederen.Masonglenn schreef:Mag ik u heel vriendelijk danken. Ik zit er erg mee, dit geeft een beetje steun
En maak je geen zorgen. Zolang er geen overeenkomst is hebben ze geen enkele poot om op te staan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Blij dat het een beetje helpt met de gemoederen.Masonglenn schreef:Mag ik u heel vriendelijk danken. Ik zit er erg mee, dit geeft een beetje steun
Dit klopt dus niet.pepermemer schreef:Als wij het openstaande bedrag niet binnen 14 dagen hebben ontvangen, betekent dit dat u in verzuim bent in de nakoming van uw betalingsverplichting hetgeen extra kosten veroorzaakt welke wij naast de hoofdsom bij u in rekening zullen brengen. Bij het uitblijven van betaling, zullen wij een incassobureau inschakelen. U bent dan 15% van de hoofdsom met een minimumtarief van € 40,00 incassokosten verschuldigd conform de Wet op de IncassoKosten (WIK).
Had je je überhaupt aangemeld als betalend lid?EllenDENDRi schreef:ik zit nog steeds met een incassobureau op mijn dak door die huurcoach.nl waar ik niet van af weet te komen
Helpende tips en hulp gevraagd!
ellen
Hoe heb je opgezegd/proberen op te zeggen?Johanna9 schreef:Ik ben Lid van en heb proberen gebruik te maken vaan de Huurcoach. Al 3 maanden probeer ik mij uit te laten schrijven. Omdat dat niet lukt heb ik het geld terug laten storten dor de ING. Nu word ik bedreigt met incasso bedrijf met de sommatie direct betalen anders krijg ik 40 euro boete.
Zo gemakkelijk als het is om lid te worden zo moeilijk is het er weer van af te komen. Als ik ze bel staat de fax aan. Help A U B.