Re: pakket niet ontvangen van post nl
Geplaatst: 12 feb 2014 17:35
ik had een pakketje uit china besteld, UGG'S .
13 december 2013 besteld en de verwachte levertijd was 13 januari 2014.
had ik de track&trace code gekregen maar die werkte maar tot china en kwam niets over nederland in voor waar het terecht gekomen was. wat later dus bleek dat in nederland het pakketje een nieuw track&trace nummer had gekregen. (vreemd)
en dus heb ik tnt, dhl, ups en ook postnl gebeld. bij postnl was mijn oude code wel bekend en heb wel een nieuwe code kunnen krijgen. ook stond er al bij dat het was afgeleverd op 16 januari 2014 maar heb op die dag geen postbode aan de deur gehad of een briefje in de brievenbus gekregen.
het was nu opgegeven als vermist pakket.doordat ik belde werd er gevraagd om mijn nummer en email adres zodat ze me konden bellen/mailen als mijn pakket was gevonden op het postkantoor. er zou gebeld worden binnen 5 werkdagen. het pakket zou dus wel op het postkantoor aanwezig zijn.
in die 5 werkdagen heeft niemand mij gebeld of gemaild.
gisteren 11 februari weer gebeld. nu zou ik binnen 3 werkdagen gebeld of gemaild worden. dit keer wel een mailtje met het bericht dat mijn pakket zich niet bevond op het postkantoor. ik moest contact zoeken met de afzender, de verzender moet zijn geld claimen en het overboeken naar postnl.
het pakket is in nederland geweest. maar waar het nu is wist de mederwerker van postnl niet. verder konden ze mij niet helpen.
al een aantal klachten ingedient maar voor mij nog maar de vraag wat ik er van kan gaan verwachten...
ik heb het idee gekregen dat het door een medewerker of de postbezorger is meegenomen...
totaal geen vertrouwen meer in het verzenden van pakketten bij postnl !!
13 december 2013 besteld en de verwachte levertijd was 13 januari 2014.
had ik de track&trace code gekregen maar die werkte maar tot china en kwam niets over nederland in voor waar het terecht gekomen was. wat later dus bleek dat in nederland het pakketje een nieuw track&trace nummer had gekregen. (vreemd)
en dus heb ik tnt, dhl, ups en ook postnl gebeld. bij postnl was mijn oude code wel bekend en heb wel een nieuwe code kunnen krijgen. ook stond er al bij dat het was afgeleverd op 16 januari 2014 maar heb op die dag geen postbode aan de deur gehad of een briefje in de brievenbus gekregen.
het was nu opgegeven als vermist pakket.doordat ik belde werd er gevraagd om mijn nummer en email adres zodat ze me konden bellen/mailen als mijn pakket was gevonden op het postkantoor. er zou gebeld worden binnen 5 werkdagen. het pakket zou dus wel op het postkantoor aanwezig zijn.
in die 5 werkdagen heeft niemand mij gebeld of gemaild.
gisteren 11 februari weer gebeld. nu zou ik binnen 3 werkdagen gebeld of gemaild worden. dit keer wel een mailtje met het bericht dat mijn pakket zich niet bevond op het postkantoor. ik moest contact zoeken met de afzender, de verzender moet zijn geld claimen en het overboeken naar postnl.
het pakket is in nederland geweest. maar waar het nu is wist de mederwerker van postnl niet. verder konden ze mij niet helpen.
al een aantal klachten ingedient maar voor mij nog maar de vraag wat ik er van kan gaan verwachten...
ik heb het idee gekregen dat het door een medewerker of de postbezorger is meegenomen...
totaal geen vertrouwen meer in het verzenden van pakketten bij postnl !!