Pagina 2 van 2

Re: vodafone contract verlenging (oplichting)

Geplaatst: 30 jul 2012 14:19
door rozemarijntje
ja maar je bent er toch zelf bij ,wanneer je een contract tekent! met ingang van nieuw abbo????
of mis ik iets.....als het contractueel vast staat ,mogen ze het niet eerder in laten gaan.
heb je niet opgelet dan is het geen oplichting maar domheid...lijk mij..

als ik in de winkel een contract afsluit,lopen we altijd het contract door..
dus.....en doet de verkoper dat niet,dan moet je daar zelf opletten.

Re: vodafone contract verlenging (oplichting)

Geplaatst: 30 jul 2012 17:37
door wiseger
als het contractueel vast staat ,mogen ze het niet eerder in laten gaan
Denk dat dat ook de crux is die TS moet uitzoeken. Harstikke mooi dat Vodafone besluit om je alvast voordeel te gunnen, maar als blijkt het je een hoop geld kost, dan zal ik toch wel eerst uitzoeken of ergens is vastgelegd dat het vorige, lopende contract is beeindigd. In de algemene voorwaarden van Vodafone kom ik het in ieder geval niet tegen.

Re: vodafone contract verlenging (oplichting)

Geplaatst: 30 jul 2012 19:42
door Har06
wiseger schreef:
Hatertje schreef:OPLICHTING!!11ONE
Als je je abonnement verlengt, vervallen eventuele acties en kortingen die bij je oude contract geldig zijn.
Bij Vodafone start je nieuwe verlenging meteen. Gevalletje niet goed gelezen.

Toedeloe.
Volgens mij lees je zelf niet goed. het gaat TS niet om acties en kortingen, het gaat erom dat hij internet per einddatum contract wil laten vervallen. Niets actie of korting maar gewoon een dienst die hij had tot einde contractdatum.

Vodafone heeft deze dienst al direct laten vervallen waardoor hij achteraf er achter kwam dat hij internet buiten het contract om af nam (bij Vodofone is internet buiten een contract om onbetaalbaar).
Zo werkt dat nu eenmaal bij alle providers

Re: vodafone contract verlenging (oplichting)

Geplaatst: 31 jul 2012 10:56
door Hatertje
wiseger schreef:
Hatertje schreef:OPLICHTING!!11ONE
Als je je abonnement verlengt, vervallen eventuele acties en kortingen die bij je oude contract geldig zijn.
Bij Vodafone start je nieuwe verlenging meteen. Gevalletje niet goed gelezen.

Toedeloe.
Volgens mij lees je zelf niet goed. het gaat TS niet om acties en kortingen, het gaat erom dat hij internet per einddatum contract wil laten vervallen. Niets actie of korting maar gewoon een dienst die hij had tot einde contractdatum.

Vodafone heeft deze dienst al direct laten vervallen waardoor hij achteraf er achter kwam dat hij internet buiten het contract om af nam (bij Vodofone is internet buiten een contract om onbetaalbaar).
Volgens mij lees jij niet goed. Als je je abonnement bij Vodafone verlengd, start de verlenging direct en vervalt je oude abonnement en daarbij behorende bundels. Dus als jij verlengd zonder internet, dan gaat jouw verlenging meteen in zonder internet.

Dus nogmaals: Gevalletje niet goed gelezen.

Toedeloe.

Re: vodafone contract verlenging (oplichting)

Geplaatst: 19 sep 2012 12:07
door RichieB
En waar zou dat moeten staan dan? Zowel in mijn oude contract, nieuwe contract, oude voorwaarden en nieuwe voorwaarden staat niets over het direct ingaan van de nieuwe bundel bij verlengen. Vodafone beslist dit gewoon zonder de klant te informeren en dat is niet rechtsgeldig.

Re: vodafone contract verlenging (oplichting)

Geplaatst: 19 sep 2012 14:58
door olaf79
RichieB schreef:En waar zou dat moeten staan dan? Zowel in mijn oude contract, nieuwe contract, oude voorwaarden en nieuwe voorwaarden staat niets over het direct ingaan van de nieuwe bundel bij verlengen. Vodafone beslist dit gewoon zonder de klant te informeren en dat is niet rechtsgeldig.
Zou best onrechtmatig kunnen zijn. Maar is het ook oplichting? Laster is in ieder geval strafbaar.

Re: vodafone contract verlenging (oplichting)

Geplaatst: 19 sep 2012 17:11
door Har06
wiseger schreef:
Hatertje schreef:OPLICHTING!!11ONE
Als je je abonnement verlengt, vervallen eventuele acties en kortingen die bij je oude contract geldig zijn.
Bij Vodafone start je nieuwe verlenging meteen. Gevalletje niet goed gelezen.

Toedeloe.
Volgens mij lees je zelf niet goed. het gaat TS niet om acties en kortingen, het gaat erom dat hij internet per einddatum contract wil laten vervallen. Niets actie of korting maar gewoon een dienst die hij had tot einde contractdatum.

Vodafone heeft deze dienst al direct laten vervallen waardoor hij achteraf er achter kwam dat hij internet buiten het contract om af nam (bij Vodofone is internet buiten een contract om onbetaalbaar).
Ts heeft wel een punt gemaakt, een tipje voor Ts:).

Ik zeg mijn nieuw abonnement gelijk op na het afsluiten ervan zowel via mail als per brief, zodoende voorkom ik vervelende toestanden