Ik vind gewoon een Girorekening uniek, omdat ze niet meer worden uitgegeven.
Het gekke is dat mijn Girorekening ineens is opgeheven, zonder dat ik daar een formulier voor heb ingevuld.
Ik zal van de week even een brief van de ING uploaden met het hele verhaal.
Het is toch niet normaal dat ik geconfronteerd wordt met het feit dat ik téveel Betaalpassen heb gehad terwijl ik daar niks aan kan doen. Moet ik dan maar afscheid nemen van mijn Girorekening? Dat is de omgekeerde wereld...
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht ING: ING berekent kosten voor klachtenafhandeling
Re: Klacht ING: ING berekent kosten voor klachtenafhandeling
ja maar..... het is toch ook niet normaal dat je zoveel stampij maakt over een 7 of een 9 cijferige nummer?
Ik vind het niet gek dat ze u als klant niet meer zien zitten... geen handvol maar een landvol!
Ik vind het niet gek dat ze u als klant niet meer zien zitten... geen handvol maar een landvol!
Tjonge, laat toch gaan... dit gaat echt nergens meer over. Als je je hier al enorm druk over maakt ga je nog een heel moeilijk leven tegemoet.thweb.nl schreef:Ik vind gewoon een Girorekening uniek, omdat ze niet meer worden uitgegeven.
Het is toch niet normaal dat ik geconfronteerd wordt met het feit dat ik téveel Betaalpassen heb gehad terwijl ik daar niks aan kan doen. Moet ik dan maar afscheid nemen van mijn Girorekening? Dat is de omgekeerde wereld...
Die betaalpassen met foto die je gehad hebt, waarom zijn die eigenlijk afgekeurd en door wie? Ik neem aan door jou, anders zou de bank ze niet toegestuurd hebben. Maar eerlijk gezegd kom je op me over als een enorme muggenzifter die de kleinste futiliteit enorm opblaast en eist in plaats van verzoekt. Zo werkt het niet in real life, wen er maar aan. De bank is je nog enigszins tegemoet gekomen door je een nieuwe, en daarna weer een derde pas toe te sturen maar je blijft ontevreden. Dan is het punt waarop de bank denkt: bekijk het maar, ga fijn een andere bank zoeken, snel bereikt.
Als je goed had gelezen, heb ik aangegeven dat de Mijn Betaalpas(sen) niet werkten en dat de foto niet klopt. Wat zou ik daaraan volgens jullie kunnen doen? Het is zó makkelijk om een oordeel te hebben van ''je had er zelf ook iets aan kunnen doen''. Overigens is het 7-cijferige rekeningnummer ineens opgeheven zonder dat ik een formulier daarvoor heb ingevuld + handtekening ouders én heb ik geen toegang meer tot het geld op mijn Jongerenrekening met een 9-cijferig rekeningnummer.
Het is gewoon een feit dat de medewerkers van de ING mij NIET mogen confronteren dat ik zoveel Betaalpassen heb gehad. Dat mag toch geen reden zijn om mijn Gironummer op te heffen?
Geld weg + rekeningen weg
Het is gewoon een feit dat de medewerkers van de ING mij NIET mogen confronteren dat ik zoveel Betaalpassen heb gehad. Dat mag toch geen reden zijn om mijn Gironummer op te heffen?
Zeg Tom, is het nu goed met jouw spam berichten! 
thwebXX heeft voor zijn doeleinden geprobeerd meerdere rekeningen te openen, en deze zijn dan blijkbaar door de ING geannuleerd.
vogels schreef:Girorekeningnrs. worden allang niet meer uitgegeven, kan je hoog of laag springen.
Zal ts soms een girorek.nr. willen i.v.m. de 11-proef die niet mogelijk is bij girorek.nrs.?
Dat zou ook nog eens kunnen.
Tom zoekt de grenzen op!
Ik denk niet dat de reden van het opheffen van je rekening komt door de verkeerde betaalpassen hoor. Ik heb meer het idee dat dit komt door andere factoren....thweb.nl schreef: Het is gewoon een feit dat de medewerkers van de ING mij NIET mogen confronteren dat ik zoveel Betaalpassen heb gehad. Dat mag toch geen reden zijn om mijn Gironummer op te heffen?
Je geld ben je niet zomaar kwijt hoor. Waarschijnlijk krijg je hierover een brief waarin ze je vragen waar ze het saldo naar kunnen overmaken.