LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pedigreepal
Re: pedigreepal
Even over die dierenarts die pedigree aan de dieren geeft, allemaal leuk en aardig....je zal het maar gratis krijgen als dierenarts scheelt je dat een hoop kosten...en als leverancies heb je leuke reclame....bedoel mensen geloven dan sneller dat het goed voer is!!
Hetzelfde verhaal gaat op voor fokkers die pedigree met je meegeven als je je puppie op komt halen!!
Zeker voor puppies is het erg slecht om pedigree te geven omdat het zo zout is. Mijn dierenwinkel verkoopt geen pedigree voor puppies, wel voor volwassen honden en dan zegt de verkoper ook bij dat het erg zout is en dat andere merken beter zijn voor de gezondheid van je hond.
Dat betekend niet altijd dat je het duurste van het duurste moet kopen!
Groet, Gyzmo
Hetzelfde verhaal gaat op voor fokkers die pedigree met je meegeven als je je puppie op komt halen!!
Zeker voor puppies is het erg slecht om pedigree te geven omdat het zo zout is. Mijn dierenwinkel verkoopt geen pedigree voor puppies, wel voor volwassen honden en dan zegt de verkoper ook bij dat het erg zout is en dat andere merken beter zijn voor de gezondheid van je hond.
Dat betekend niet altijd dat je het duurste van het duurste moet kopen!
Groet, Gyzmo
Wij hebben een berner sennen hond van 6 maanden. Hij is opgegroeid met Mera Dog. De fokker heeft hier voor gekozen omdat er ten eerste niet te veel eiwitten in zitten. Te veel is slecht voor ze. Ten tweede geven ze aan dat het vlees wat ze gebruiken BSE e.d. vrij zijn. Zelfs wij kunnen het eten. In vele hondenvoedingen gebruiken ze afvalvlees, waar dus ook bse in kan zitten (of iets anders natuurlijk). Zullie geven de garantie dat dat er niet in zit. De prijs is ook nog te doen. Goedkoper dan Royal Canin. Wij betalen voor een zak van 15 kg. 33 euro. Mera Dog heeft jammer genoeg niet veel verkooppunten, maar ze leveren het franco huis. Je hoeft er dus ook niet om!
Ik kom hier toevallig op deze forum. Onze honden lusten aleen maar Pedigree pal produkten. En wij voeren het al bijna 20 jaar. Perfecte voeding want onze honden zijn mooi en super gezond, stinken niet en zijn nooit ziek.
wat nou ???
Kan je geen normale reactie geven of zo??
Nog even over het voer: iedereen moet zelf weten wat ze hun hond te eten geven en tuurlijk zullen er honden zijn die het goed doen op pedigree-pal, maar als je voedsel gevoelige hond hebt kan het voorkomen dat de darm en huid problemen kunnen krijgen van pedegree-pal!!!
Groet,
gyzmo
Kan je geen normale reactie geven of zo??
Nog even over het voer: iedereen moet zelf weten wat ze hun hond te eten geven en tuurlijk zullen er honden zijn die het goed doen op pedigree-pal, maar als je voedsel gevoelige hond hebt kan het voorkomen dat de darm en huid problemen kunnen krijgen van pedegree-pal!!!
Groet,
gyzmo
Ja het is geweldig voer, het wordt immer aanbevolen door topfokkers ( ??? ) , het is jammer dat iedereen zich altijd vanalles aan laat smeren ( als iemand het zegt, dan geloven we het maar, zeker de topfokkers ) Jammer dat mensen zich niet echt verder verdiepen in het voer dat ze aan de honden geven,
Want dan zou je wel een andere conclusie trekken.
Ik zou zeggen lees het verhaal brokkenmaffia maar eens ( het zijn wel een hoop pagina's hoor )
Maar ik denk dat je daar meer leert dan hier maar te lopen beweren dat het prima voer is, zonder dit te kunnen onderbouwen.
Want dan zou je wel een andere conclusie trekken.
Ik zou zeggen lees het verhaal brokkenmaffia maar eens ( het zijn wel een hoop pagina's hoor )
Maar ik denk dat je daar meer leert dan hier maar te lopen beweren dat het prima voer is, zonder dit te kunnen onderbouwen.
P.W
je moet nu weer niet beginnen over padigree.Vellen vol dat is onzin.Het is immers goed voer.En dat jij nou vers geeft net als ik moet je niet zo denigrerend af geven over padigree .Voor dat er reclame was gaf ik het al en niet vanwege reclames.Dus ga nou niet afzeuren net als op brokken maffia.Ondanks dat ik vers geef zal ik ieder in zijn eigen waarde laten en niet gaan af geven .Ieder heb zijn eigen merk wat die gene het meest bevalt.Dus laten zo en houden
je moet nu weer niet beginnen over padigree.Vellen vol dat is onzin.Het is immers goed voer.En dat jij nou vers geeft net als ik moet je niet zo denigrerend af geven over padigree .Voor dat er reclame was gaf ik het al en niet vanwege reclames.Dus ga nou niet afzeuren net als op brokken maffia.Ondanks dat ik vers geef zal ik ieder in zijn eigen waarde laten en niet gaan af geven .Ieder heb zijn eigen merk wat die gene het meest bevalt.Dus laten zo en houden
Ik gebruik dat zelf ook al jaren. Mijn tanden worden steeds witter en ook geen last meer van tandsteen.
Beste gast,
Even voor de duidelijkheid, ik heb het niet eerder over dit merk gehad
( teminste kan ik me niet herinneren. )
Alleen een vraag stellen over voer terwijl, er al een ander topic is van tientallen pagina's over voer, vind ik een beetje raar.
Neem de moeite en lees het eens door, dat is alles.
En ja ik voer CVV maar ook en VV en ook rauw (kippenpoten, nekken ) maar ook brok .
Even voor de duidelijkheid, ik heb het niet eerder over dit merk gehad
( teminste kan ik me niet herinneren. )
Alleen een vraag stellen over voer terwijl, er al een ander topic is van tientallen pagina's over voer, vind ik een beetje raar.
Neem de moeite en lees het eens door, dat is alles.
En ja ik voer CVV maar ook en VV en ook rauw (kippenpoten, nekken ) maar ook brok .
ik geef liever padigree dan dat ik kippen moet slachten voor poten of nekken. je bent al net zo gek als de rest dus ga de kippen maar uit moorden want je zal voor nekjes een paar kippen voor moeten hebben wil het lonend zijn voor je honden.Je bent gewoon een barfer,en ik niet.
pedigree pal is bagger.
elke brok is bagger.
brokken voeren is pure dierenmishandeling
elke brok is bagger.
brokken voeren is pure dierenmishandeling
die honden schijten toch alleen maar alles vol, jij staat toch ook niet op straat te schijten?
Gewoon te ranzig voor woorden
pedigree pal is ongezond voor je hond.
heb je echt een hekel aan je hond? nou dan geef je hem toch gewoon pedigree pal.dan weet je zeker dat hij eerder dood gaat. maar voordat hij dood gaat is hij elke dag aan de schijt van die bagger
heb je echt een hekel aan je hond? nou dan geef je hem toch gewoon pedigree pal.dan weet je zeker dat hij eerder dood gaat. maar voordat hij dood gaat is hij elke dag aan de schijt van die bagger
wat geven de oppassers in Artis aan de WOLVEN?
wat geven de oppassers in Blijdorp aan de WOLVEN
wat geven de oppassers in Burgers Zoo aan de WOLVEN
PEDigrEE PAl???
NEEEEEEEEEEEEEEE NATUUUUUUUUUURLIJK NIET!!!!!!!!
maar een huishond moet het doen met een BROK.
geen wonder dat elke dag de dierenartspraktijken VOL zitten!!!!
wat geven de oppassers in Blijdorp aan de WOLVEN
wat geven de oppassers in Burgers Zoo aan de WOLVEN
PEDigrEE PAl???
NEEEEEEEEEEEEEEE NATUUUUUUUUUURLIJK NIET!!!!!!!!
maar een huishond moet het doen met een BROK.
geen wonder dat elke dag de dierenartspraktijken VOL zitten!!!!
PEDIGREEE PAL IS SLECHT, SLECHTER, ALLERSLECHTS.
maar ze maken de MEEEEEEEEESTE RECLAME!!
MENSEN ZIJN Domme KUDDE DIEREN.
en kunnen NIET NADENKEN!!
pleuren brokken in de BAk en zeggen dat ze HONDELIEFHEBBER ZIJN!!
om te kotsen
maar ze maken de MEEEEEEEEESTE RECLAME!!
MENSEN ZIJN Domme KUDDE DIEREN.
en kunnen NIET NADENKEN!!
pleuren brokken in de BAk en zeggen dat ze HONDELIEFHEBBER ZIJN!!
om te kotsen
die honden schijten toch alleen maar alles vol, jij staat toch ook niet op straat te schijten?
m...lims hebben een hekel aan honden omdat ze ONREIn zijn
m...lims hebben een hekel aan honden omdat ze ONREIn zijn
Je spreekt jezelf nu wel tegen.ik geef liever padigree dan dat ik kippen moet slachten voor poten of nekken. je bent al net zo gek als de rest dus ga de kippen maar uit moorden want je zal voor nekjes een paar kippen voor moeten hebben wil het lonend zijn voor je honden.Je bent gewoon een barfer,en ik niet.
In jou brokjes zitten nl snavels, potten, koppen en dergelijke (afval resten ), geen stukjes kipfile.
Dus ik geef inderdaad stukken kip ( verse kip ) en dat is wat anders dan hoe ze de brokjes klaarmaken.
En dat daarvoor kippen worden gemoord....tja voor jou stukje vlees
( behalve als je vegatarisch bent ) worden ook wat kippen en koeien afgeslacht.
Een hond is nou eenmaal een vlees eter en hoort ook gewoon vlees te krijgen.
Ik ben geen barfer, maar voer wel eens verse vlees, en mijn hond gaat dan uit zijn dak