Ik heb inmiddels ook een hele vervelende smaak in mijn mond van Euroland Parking.
Eind mei 2014 lekker een weekje geweest. Vooraf via actievandedag.nl een parkeerplek geregeld bij Euroland Parking. Dat verliep allemaal erg soepel en eigenlijk best prima. Afleveren van de auto was ook volgens afspraak. Rondje om de auto om te kijken of er geen schade was. Netjes formulier getekend en autosleutels ingeleverd.
Echter bij terugkomst, schrok ik me meteen een hoedje (om het netjes te houden). Linksachter hadden ze waarschijnlijk in een grote bult zand of aarde gereden. Gevolg was dat er schade was aan de linkerachterzijde. Meteen de rest van de auto gecheckt en tot mijn verbazing, ook rechtsvoor een schram. De formulieren getekend, de tijd genoteerd en ik moest maar meteen de baas bellen en mailen om deze schade te melden. Dat heb ik meteen bij thuiskomst (met jetlag) gedaan.
U raadt het wellicht al: geen reactie..... daarna ben ik er maar als een pitt bull in gaan bijten en ben wekelijks gaan bellen naar de status van de schadeafwikkeling. Ze herkende me waarschijnlijk al aan m'n nummer en/of mijn stem
Ik was geen prioriteit ,zeiden ze. Het was erg druk bij de reserveringen
Weet u, het feit dat er schade is gemaakt, maakt me nog niet eens echt boos. Dat kan gewoon gebeuren. Iedereen maakt wel eens schade aan iets, maar het feit dat je als klant niet gehoord en serieus genomen wordt, vind ik echt schandelijk.
Dit heb ik ze kenbaar gemaakt.....ze begrepen natuuuuurlijk alles wat ik zei, maar vooralsnog heb ik de schade nog steeds niet vergoed.
Alles loopt nu via mijn verzekeringsmaatschappij en zelfs zij krijgen geen gehoor bij de maatschappij van Euroland Parking. Hoe kan zo'n bedrijf nog bestaan vraag ik me af? Zijn ze wel verzekerd? Ik denk het niet?
We zijn dus een bijna half jaar verder en het heeft me niets opgeleverd. Echter, ik ga net zo lang door tot ik mijn schade heb vergoed gekregen. Het is een principe kwestie geworden.
Ik heb tevens Actievandedag.nl gemeld dat er wat problemen zijn, en ook zij reageren niet??? Ik wilde het alleen maar melden omdat zij Euroland Parking aanbevelen op hun site. Ze vroegen of ik nog mailwisseling e.d. had....heb ik allemaal gestuurd en na 3 herinneringen, nog geen reactie. Pff, erg vermoeiend!
Ik ga iet meer boeken dus bij deze heren!