LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de Vrijbuiter heeft ***** aan haar klanten

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
bprosman

Re: de Vrijbuiter heeft ***** aan haar klanten

Ongelezen bericht door bprosman »

maar als de stokken in de tent regelmatig weer uitelkaar vallen tijdens het opzetten dan is de lol er snel vanaf
Hoe krijg je dat voor elkaar ?. Voorzover ik kan zien is dit een tunneltent waarbij je glasfiber stokken in de tent schuift en vastzet waardoor deze onder spanning rond gaan staan. Daar staat zoveel spanning op dat ze niet zomaar uit elkaar vallen.
Binnenin zitten vaak stokken in het "plafond" die je aanspant op het moment dat de tent op de grond al vaststaat.

rollertje

Ongelezen bericht door rollertje »

Ik heb ook een tunneltent van de Vrijbuiter. Ga er al 8 jaar graag mee op vakantie. Tot nu toe heb ik bij elke tunneltent wel gehad dat de stokken uit elkaar schuiven terwijl je ze door de tunnel schuift. Schuif ik ze gewoon weer in elkaar in tunnel. Ik kijk ook altijd goed welke kant van de stok ik als eerste er in schuif. Dat scheelt met het uit elkaar schuiven.

Ik heb mijn tent toendertijd met korting gekocht, heb hem aanbetaald, maar kon zelf hem niet meteen meenemen. Dit omdat wij geen ruimte in de auto hadden. 1 week later terug gegaan om de tent op te halen. Bleek de tent nog verder afgeprijsd te zijn, die extra korting kregen wij ook nog en dat terwijl wij hem niet meteen konden meenemen de 1e keer. De Vrijbuiter had hem gewoon op voorraad. Ik vindt dit een erge goede service.

de Vrijbuiter

Ongelezen bericht door de Vrijbuiter »

Het is heel vervelend als dingen niet lopen zoals ze zouden moeten lopen, in dit geval is het een samenloop van omstandigheden die ervoor zorgt dat hier een klacht word geplaatst. Vanuit de kant van de Vrijbuiter is er in dit geval geprobeerd om er alles aan te doen om het op te lossen. Er is een 6 persoons tent aangeboden tov een 4 persoons tent die is besteld zonder bijbetaling. Dit is ook zo omgeruild maar helaas zijn de elastieken niet goed en is een fabricage fout. Dit kan altijd gebeuren en heeft verder niets met de klant te maken. Graag zouden we de elastieken willen vervangen zodat u evengoed gebruik kunt gaan maken van de tent.

Met vriendelijke groet,

Vrijbuiter Webshop.

nieuwsgroepen

Ongelezen bericht door nieuwsgroepen »

Inmiddels terug van een geslaagde vakantie, helaas zijn we niet doorgegaan naar legoland Duitsland, maar in zuid Limburg blijven hangen. Als tent hadden we voor de zekerheid mijn oude koepeltent meegenomen, maar op de heenweg zijn we langs Obelink in Winterswijk gegaan waar we voor 79,- euro een vierpersoons koepel/tunnel tent hebben gekocht. De tent heeft het prima gehouden, en wij uiteraard ook.

Heb nog even op de site van de vrijbuiter gekeken, het vreemde is dat de tent die al lang niet meer leverbaar is nog steeds met voldoende voorraad op hun site staat. Helaas, een zaak die de boel zo belazerd zul je mij niet meer zien.

nieuwsgroepen

Ongelezen bericht door nieuwsgroepen »

de Vrijbuiter schreef:Het is heel vervelend als dingen niet lopen zoals ze zouden moeten lopen, in dit geval is het een samenloop van omstandigheden die ervoor zorgt dat hier een klacht word geplaatst. Vanuit de kant van de Vrijbuiter is er in dit geval geprobeerd om er alles aan te doen om het op te lossen. Er is een 6 persoons tent aangeboden tov een 4 persoons tent die is besteld zonder bijbetaling. Dit is ook zo omgeruild maar helaas zijn de elastieken niet goed en is een fabricage fout. Dit kan altijd gebeuren en heeft verder niets met de klant te maken. Graag zouden we de elastieken willen vervangen zodat u evengoed gebruik kunt gaan maken van de tent.

Met vriendelijke groet,

Vrijbuiter Webshop.
Beste Vrijbuiter,

het vervangen van de elastieken heeft U ons niet aangeboden, maar goed dat veranderd nu toch niets meer aan onze inmiddels geslaagde vakantie. Wel heb ik een vraagje aan U, hoe het kan dat een tent die volgens jullie zelf al weken lang niet meer leverbaar is en dit jaar ook niet meer leverbaar wordt nog steeds op voldoende voorraad staat (Athene 4)? Ik noem zoiets de kluit belazeren. De 6 persoons tent die jullie ons hebben toegestuurd is gestuurd vanuit jullie filiaal in Roden, waar nu nog steeds voldoende Athene 4 tenten zouden moeten zijn, waarom niet een Athene 4 opgestuurd of meegegeven toen we de 6 persoons tent hebben terug gebracht? Of als de Athene 4 niet meer leverbaar is door jullie, waarom dit niet gewoon vermelden op jullie site door de voorraad status aan te passen?

Arjan

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

hoe het kan dat een tent die volgens jullie zelf al weken lang niet meer leverbaar is en dit jaar ook niet meer leverbaar wordt nog steeds op voldoende voorraad staat (Athene 4)? Ik noem zoiets de kluit belazeren.
Ja, de vrijbuiter is groot geworden door heel veel klanten te belazeren. Vooral jou een loer draaien maakt hun dag weer goed.

Gesloten