Ik denk eerder dat het door de benodigde verwerkingstijd, en wachten tot de maandelijkse mutatie-ronde, toevallig 6 weken geduurd heeft, en dat dit met wat voor gedreig en geschreeuw van jou dan ook, nét zo lang had geduurd. Maar goed, wie ben ik om je dit moment van glorie te ontnemen..Korenwolf Claudia schreef:ZIGGO heeft na zes weken zelf betaald het bedrag. Geen tussenkomst van een exploit nodig geweest.sjohie schreef:En hoe dacht je dat te doen? Gewoon even de gerechtsdeurwaarder bellen ofzo? Die werken, zoals de naam al doet vermoedden, op basis van gerechtelijke uitspraken, of verlenen diensten aan een rechtbank. Hooguit kan je de particuliere tak van een gerechtsdeurwaarder, vele hebben nl naast hun gerechtelijke tak ook nog een apart incasso-bedrijf, inschakelen.Korenwolf Claudia schreef: ZIGGO moet mij nog een geldbedrag terugbetalen, factuur is van juni 2012.
Ga ook maar € 2,50 aanmaningskosten en € 10,00 administratiekosten in rekening brengen. ZIGGO is zelf ook zo bijdehand in het heffen van deze kosten als de klant niet heeft voldaan aan de betalingsverplichting. Dan zijn ze de rapste!
Wie wacht ook tot een ons voordat het geld op de bankrekening is bijgeschreven?
heb ook eens een bedrag terug moeten ontvangen
werd bij mij met een latere faktuur verrekend
Voorstaande is bij alle providers gebruikelijk bij een doorlopend abonnemet, bij een abo beeindiging wordt het lastig iets te verrekenen, wij hebben het creditbedrag al lang opgesoupeerd met verbruik van de PC . Laat Ts er maar een streep onderzetten of zich melden bij de rechter
Ga de gerechtsdeurwaarder maar inschakelen om het exploit te betekenen: beslag op de bankrekening van de ZIGGO met alle buitengerechtelijke kosten van dien voor rekening van ZIGGO en dat gaat pijn doen: bankrekening geblokkeerd.
Wat jij als particulier kan doen, zonder tussenkomst van een rechter, is een incassobureau inschakelen. Intrum justitia is wel een vasthoudende club als ik de berichten hier op het forum mag geloven, bel die anders eens?
Waarschijnlijk heeft ZIGGO, het Webcareteam, meegekeken op dit forum.
Jammer dat er dreigende taal nodig was
Stel ZIGGO voor om ook zes weken te wachten met het incasserenn van de abonnementskosten en aanverwanten, dat is een utopie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ZIGGO
Re: ZIGGO
Re: ZIGGO
Was waarschijnlijk niet eens nodig geweest, zoals hierboven uitgelegd gaan ze voor jou echt niet speciaal een factuur uitdraaien. Je bent gewoon meegegaan in de facturatieronde van een maand later, en naar aanleiding daarvan is er uitbetaald.ZIGGO heeft na zes weken zelf betaald het bedrag. Geen tussenkomst van een exploit nodig geweest.
Waarschijnlijk heeft ZIGGO, het Webcareteam, meegekeken op dit forum.
Jammer dat er dreigende taal nodig was
Als iemand speciaal voor jou een factuur uit moet draaien kost dit veel meer dan 20 Euro.
//Edit. "Great minds think alike"
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 22 jul 2012 19:01
Re: ZIGGO
Bij ZIGGO krijg je sowieso elke maand als abonnee een digitale factuur, de laatste en het eindfactuur was van juni 2012. Terugbetaling duurde maar zes weken, dus niet met de facturatieronde van juli 2012 verwerkt.bprosman schreef:Was waarschijnlijk niet eens nodig geweest, zoals hierboven uitgelegd gaan ze voor jou echt niet speciaal een factuur uitdraaien. Je bent gewoon meegegaan in de facturatieronde van een maand later, en naar aanleiding daarvan is er uitbetaald.ZIGGO heeft na zes weken zelf betaald het bedrag. Geen tussenkomst van een exploit nodig geweest.
Waarschijnlijk heeft ZIGGO, het Webcareteam, meegekeken op dit forum.
Jammer dat er dreigende taal nodig was
Als iemand speciaal voor jou een factuur uit moet draaien kost dit veel meer dan 20 Euro.
//Edit. "Great minds think alike"