LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke energie leverangier is wel normaal bereikbaar ?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Braham
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 jul 2012 12:46

Re: Welke energie leverangier is wel normaal bereikbaar ?

Ongelezen bericht door Braham »

:mrgreen: Ik ben blij voor u. Ik was ook 20 jaar tevreden klant bij de NUON. Voorheen PEN. Had 5 jaar geleden een vraag en kreeg gewoon antwoord binnen een normaal tijdsbestek. Nu heb ik al 4 keer geprobeerd contact te krijgen. Het lijkt UPC wel.

Wat ik hiermee wil zeggen dat als u een probleempje ondervind met uw rekening en u kunt geen contact krijgen bent u als u ook net als ik boos. Als je 20 jaar je rekeningen netjes betaald mag je toch ook verwachten dat je voor dat geld netjes te woord wordt gestaan?

Ik vind het te makkelijk dat iedereen maar zegt er is overal wel wat. Dan geef je een vrijbrief aan deze mensen. En wordt je een Melkkoe. Als iedereen de moeite nam om een fatsoenlijke firma te vinden zou het een stuk beter worden.

Als iedereen zijn schouders ophaalt blijft het zo en wordt alleen maar erger.

Het was om u aan het nadenken te zetten en niet bedoeld u te kwetsen.
Ik ben blij dat u tevreden bent met de NUON en ik hoop voor u dat dat nog lang zo mag blijven.

Met vriendelijke groet,

Braham

Vattenfall Webcare
verified
Berichten: 356
Lid geworden op: 28 mei 2008 10:49

Re: Welke energie leverangier is wel normaal bereikbaar ?

Ongelezen bericht door Vattenfall Webcare »

Beste Braham,

Op dit forum lezen wij uw klacht over de onbereikbaarheid van onze Klantenservice.
Allereerst bieden wij hiervoor onze verontschuldigingen aan. De laatste weken hebben wij een aantal keer een storing gehad in onze telefoonlijn. Mogelijk heeft de onbereikbaarheid die u noemt hier mee te maken gehad.

Als u nog niet bent geholpen en wij u alsnog kunnen helpen met het beantwoorden van uw vraag, dan vernemen we dit graag van u. U kunt ons een privé bericht sturen en daarin uw klantgegevens noteren en uw vraag. Dan nemen wij contact met u op. U kunt ons ook per e-mail bereiken door uw bericht te sturen aan [email protected].

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vervelende gang van zaken.

Met vriendelijke groet,

Barry
Nuon Webcare

dazsires
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 aug 2012 12:40

Re: Welke energie leverangier is wel normaal bereikbaar ?

Ongelezen bericht door dazsires »

Ik zit zelf via http://www.vastelastenbond.nl/

Via hun sluit je je nieuwe (energie) contract af en hun hebben directe lijnen met de meeste energie leveranciers.

Ik had een probleem met energie direct binnen 10 !!!! minuten opgelost!

Dus een aanrader!!

Gesloten