LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keramische messen en pannen van knife4life

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
carolineevers
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 feb 2013 16:39

Re: Keramische messen en pannen van knife4life

Ongelezen bericht door carolineevers »

In eerste instantie had ik ook problemen met de comunicatie met knife4life.
Maar daarna 3 prachtige pannen geleverd.
Ik ben er super blij mee en ga zeker nog meer kopen. Maar ze werken maar met 2 personen dus als er een ziek is of met vakantie dan gaat er wel eens wat mis. Dat klopt niet natuurlijk maar ik ben blij dat ik ze heb.
Caroline

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: Keramische messen en pannen van knife4life

Ongelezen bericht door Wilsophie »

N.a.v. googlen over Knife4life nadat ik een pan had besteld, schrok ik van de berichten en trok aan de bel op OpgeletInternet.nl forum en de eigenaar van dit bedrijf was zo sportief om zich in de discussie te mengen en verdedigde zijn bedrijf, en dat mag natuurlijk, hoor en wederhoor is altijd prima.
Na enige discussie kreeg ik mijn pan keurig geleverd en het is een origineel zwitserse makelij.
Uiteraard heb ik dat rechtgezet met foto van de pan die lekker sudderend op mijn inductieplaat stond.
Het was jammer dat dit door de eigenaar van de site snel werd verwijderd zodat dhr. v. H de eigenaar van deze webshop dit niet heeft kunnen lezen.
Hij werd voornamelijk belaagd met allerlei zaken zoals kvk nummer en dergelijke wat niet zou kloppen.

Ik heb persoonlijk de eigenaar ingelicht en bedankt voor de pan en de correcte levering en blijkbaar was ik te snel te negatief n.a.v. alle berichten op radar en op consumentenklachten site.

Ik wil dit heel graag rechtzetten want ik wil een eerlijk ondernemer niet belagen o.i.d.
Heel jammer dat het forum mijn rechtzetting en foto van de pan die ik dus daadwerkelijk in goede orde heb ontvangen mijn bericht niet even laat staan want dat is dus echt wederhoor.

Het was goed wat het forum deed, n.l. n.a.v. klachten het bedrijf een mail sturen voor wederhoor, maar de laatst vermelde actie vond en vind ik heel jammer.
Wij weten allemaal dat een bericht op internet wat negatief is veel sneller alles afbreekt dan een positief bericht en een dergelijk stigma raak je niet snel kwijt. Aan de andere kant is het inmiddels logisch dat de klant heel alert moet zijn t.a.v. internet aankopen, helaas moeten dan soms de goeden onder de kwaden lijden.
Dank voor uw aandacht.
Wilsophie

Toppy
Berichten: 164
Lid geworden op: 29 jan 2007 12:01

Re: Keramische messen en pannen van knife4life

Ongelezen bericht door Toppy »

Mensen willen nu eenmaal graag praatjes aanhoren hoe goed anti aanbak, keramische, super gezonde en nog meer fraaie namen voor meuk zijn.
Koop eenvoudige RVS pannen en, ik blijf het zeggen, voor 40 euri een mooie plaatstalen koekenpan.
Die koekenpan is de laatste in je leven die je koopt.
Werp een blik in de keukens van topkoks en zie wat zij gebruiken als koekenpan.

Als je RVS pannen met metalen handvatten, ook op de deksels, koopt zijn dat ook de laatste.

Schat dat je voor max 100 euro klaar bent.

Vvvwww
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2013 00:46

Re: Keramische messen en pannen van knife4life

Ongelezen bericht door Vvvwww »

PAS OP VOOR DEZE OPLICHTERS!!!!!

Ze verkopen op straat en hebben mooie praatjes. Er bestaan in deze situaties omtrent het verkopen van 'Zwitserse pannen op straat' geen eerlijke ondernemers! Het zijn allemaal geïmporteerde pannen uit China, dus ook als je denkt dat het echt is! De hele zaak is dubieus en stinkt langs alle kanten. Dit keer is het Knif4life, volgende week is het een andere naam en geheid dat knife4life inmiddels niet meer bestaat!

Op dit moment moet je oppassen voor SR!!! Swissler Royal, ook oplichtingspraktijken. Ze rijden rond in dikke wagens en Duits kenteken. Ze gebruiken gladde praatjes en leugens over beurzen waar ze nog een restpartij van hebben. Waarschuw direct de politie! Ze doen niets, maar als er vele meldingen komen dan MOETEN ze wel iets doen.

Gesloten