LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lavida travel
Re: lavida travel
Het getuigd van een droef leven wanneer je je zo druk maakt als TS. Miljarden mensen zouden ziels gelukkig zijn in een 4 sterren hotel. U moppert en klaagt over het feit of het er nu 4 of 5 zijn. Triest deze verwende westerse moraal.
als u voor veel geld een wit bankstel koopt en er wordt een bruine afgeleverd
accepteert u dit dan ook in deze verwende westerse wereld
accepteert u dit dan ook in deze verwende westerse wereld
aan dia
volgens mij gelooft u nog in sprookjes
door te klagen zal er echt geen gratis vakantie uitkomen
maar als u iets besteld dan heeft u recht op het juiste
daar er niet normaal te spreken is blijft er niets anders over dan deze
niet gewenste methode
volgens mij gelooft u nog in sprookjes
door te klagen zal er echt geen gratis vakantie uitkomen
maar als u iets besteld dan heeft u recht op het juiste
daar er niet normaal te spreken is blijft er niets anders over dan deze
niet gewenste methode
Er is prima te spreken ! blijkens de antwoorden van de travelmaatschappij. mevrouw of meneer is alleen niet gelukkig te maken. Het glas is altijd halfleeg.
Mijn zus zou zo iemand een "zeur" noemen. Je vakantie laten verpesten door een paar halfzachte frieten is niet gezond en getuigd van een niet geheel frisse kijk op de wereld.
geeft u eens antwoord op mijn vraag van het bankstel
uw zuster kan mij dan een zeur vinden
maar de omschrijving van het eten is ter ondersteuning van het feit
dat wij terecht gekomen zijn in een 4 sterren hotel ipv een 5 sterren
ik vindt het jammer dat ik geen winkel bezit want dan had ik u graag als klant gehad
u veel laten betalen en weinig geven
want zo te beluisteren accepteert u alles
uw zuster kan mij dan een zeur vinden
maar de omschrijving van het eten is ter ondersteuning van het feit
dat wij terecht gekomen zijn in een 4 sterren hotel ipv een 5 sterren
ik vindt het jammer dat ik geen winkel bezit want dan had ik u graag als klant gehad
u veel laten betalen en weinig geven
want zo te beluisteren accepteert u alles
Gezien de feiten zit u bij praktisch elk reisburo verkeerd. Het kromme taalgebruik helpt ook niet echt.bend schreef: ondanks mijn aanbod het nogmaals in de minne te schikken kreeg ik het antwoord nooit meet bij lavida te boeken
als iemand zo reageert dan zit ik inderdaad bij het verkeerde reisbureau
U treedt zo'n beetje alle regels met de voeten en probeert nu achteraf er alsnog een slaatje uit te slaan. Bah!
heb genoeg sla gezien en deze was ook in orde
het lijkt mij logisch dat er achter af verhaal wordt gehaald omdat dit vooraf niet
bekent was
wij willen er beslist geen slaatje uitslaan maar wel een tegemoetkoming in de extra
gemaakte kosten
het lijkt mij logisch dat er achter af verhaal wordt gehaald omdat dit vooraf niet
bekent was
wij willen er beslist geen slaatje uitslaan maar wel een tegemoetkoming in de extra
gemaakte kosten
-
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Wordt TS niet moe van zichzelf. Ik vind het antwoord van het reisburo zeer keurig en zeer fatsoenlijk. Dat u niet uw zin krijgt, is jammer, maar wel geheel uw eigen schuld.
U heeft er , tegen de reisvoorwaarden in waarmee u beiden akkoord gaat, zelf voor gekozen GEEN contact op te nemen met de hostess ter plaatse. U heeft daarom de TO geen mogelijkheid gegeven uw problemen ter plekke op te lossen, maar ervoor gekozen om achteraf te zeuren. De reden voor het niet inschakelen van de hostess was dat u vind dat de hostess daar toch niks aan kan doen. Volgens mij is dat niet aan u om dat in te vullen. Daar TO dus geen mogelijkheid heeft gehad dit probleem voor u op te lossen, kunt u ze niet verplichten tot het overgaan van het betalen van schadevergoeding en/of compensatie
Het bankstel: Nee inderdaad, dat accepteer je niet. Daarom meld je meteen bij de leverancier van het bankstel dat dit niet de juiste kleur is. Of ga je er eerst 2 weken op zitten en klaag je dan pas? Zo ook in dit geval, je meld meteen bij de leverancier (De touroperator (dat is niet het reisburo!!!!)) dat je vindt dat ze in gebreke blijven. Maar nee, u wist het beter, en doet dat niet en gaat achteraf lopen zeuren. Nou dan moet je dus nu niet zeuren dat je je zin niet krijgt. Eigen schuld.
Welterusten.
Wordt TS niet moe van zichzelf. Ik vind het antwoord van het reisburo zeer keurig en zeer fatsoenlijk. Dat u niet uw zin krijgt, is jammer, maar wel geheel uw eigen schuld.
U heeft er , tegen de reisvoorwaarden in waarmee u beiden akkoord gaat, zelf voor gekozen GEEN contact op te nemen met de hostess ter plaatse. U heeft daarom de TO geen mogelijkheid gegeven uw problemen ter plekke op te lossen, maar ervoor gekozen om achteraf te zeuren. De reden voor het niet inschakelen van de hostess was dat u vind dat de hostess daar toch niks aan kan doen. Volgens mij is dat niet aan u om dat in te vullen. Daar TO dus geen mogelijkheid heeft gehad dit probleem voor u op te lossen, kunt u ze niet verplichten tot het overgaan van het betalen van schadevergoeding en/of compensatie
Het bankstel: Nee inderdaad, dat accepteer je niet. Daarom meld je meteen bij de leverancier van het bankstel dat dit niet de juiste kleur is. Of ga je er eerst 2 weken op zitten en klaag je dan pas? Zo ook in dit geval, je meld meteen bij de leverancier (De touroperator (dat is niet het reisburo!!!!)) dat je vindt dat ze in gebreke blijven. Maar nee, u wist het beter, en doet dat niet en gaat achteraf lopen zeuren. Nou dan moet je dus nu niet zeuren dat je je zin niet krijgt. Eigen schuld.
Welterusten.
Het is helemaal niet logisch om achteraf te gaan klagen. U had ter plaatse moeten klagen. Misschien had de TO u wel in een ander (beter) hotel kunnen onderbrengen. Die kans heeft u hen ontnomen.bend schreef:het lijkt mij logisch dat er achter af verhaal wordt gehaald omdat dit vooraf niet
bekent was
gemaakte kosten
Dat u buiten de deur bent gaan eten is nu voor uw eigen rekening. Door uw handelen en vooral nalaten van een aantal zaken maakt u de "schade" voor de TO financieel onevenredig hoog als zij compensatie moeten bieden voor de extra kosten. Misschien dat u uit coulance nog iets kunt loskrijgen maar dan zult u de toonzetting toch moeten veranderen.